• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - HallowsEve
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - HallowsEve
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - HallowsEve



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail | Werewolve - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Al mijn perso's zijn nooit meer teruggekomen van een wandeling :')
    Nu hebben jellie DRAMA! x'D
    En een HOOOP minder jongens x'D]


    Little do you know

    Ik wil best verder op msn hoor ;)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké, ik zal jullie mijn e-mail in PB sturen - morgen. Ik moet zo gaan


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    Oké, ik zal jullie mijn e-mail in PB sturen - morgen. Ik moet zo gaan

    [Ik heb die van mij ook al naar je gestuurd (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Assassin schreef:
    Liam Peyton Holmes

    Ze begint wat sneller met haar heupen te bewegen, waardoor de rest weg valt en ik alleen nog maar in het hier en nu ben, met haar. Niets anders, geen spijt, niets. Na een tijdje draait ze zich weer om, zodat ik nu weer bovenop kom te liggen en zij onderop. Haar nagels krassen over mijn schouders en ze drukt haar lippen ruw op de mijne. Met haar tong dwingt ze me mijn lippen van elkaar te halen en dat laat ik dan ook gewillig toe. Als ze het voor elkaar heeft, laat ze haar tong verlangend langs de mijne glijden.
    Ik kreun zacht en kus haar even ruw terug. Mijn vingers glijden even ruw over haar lichaam heen en ik hou er bijna geen rekening meer mee dat ze een minderjarig meisje is dat voor het eerst in haar leven echt seks heeft. Ik begin harder te stoten, ruwer en dieper. Ik kreun luid en besef me dat ik al bijna mijn hoogtepunt bereik ondertussen. Hierop begin ik alleen maar steviger door te stoten en mijn hand klauwt zich om haar borst heen.


    Arya Raven Hale
    Met mijn tong dwing ik hem zijn lippen van elkaar te halen en wanneer hij dat gedaan heeft strijk ik verlangend met mijn tong langs de zijne. Liam kreunt zucht en kust me ruw terug. Zijn vingers glijden ruw over mijn tengere lichaam. Hij begint harder, ruwer en dieper te stoten en mijn gezicht betrekt even omdat het behoorlijk pijn doet, maar na een tijdje trekt dat weg en gaat de pijn langzamer over in genot, wat me zachtjes laat kreunen. Hij kreunt ook luid waarna hij stevig door stoot en zijn hand zich om mijn borst heen klauwt. Het begint weer wat pijn te doen en een zachte kreun van pijn komt over mijn volle lippen, waarna ik er snel op bijt om het iets te dempen terwijl er voor een enkele seconde tranen in mijn ogen sprongen. Om de pijn ergens kwijt te kunnen druk ik mijn nagels dieper in zijn schouder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Het gekreun van Arya ontgaat me niet helemaal, maar het glipt wel groot en deels langs me heen. Het lijkt net alsof ik in een soort trance zit, een trance van genot. Hierdoor kus ik haar niet meer, maar hijg ik zwaar met mijn mond een stukje open. Pas als haar nagels dieper en pijnlijker mijn schouder indringen, kom ik weer iets terug op aarde, in het hier en nu. Plotseling besef ik me hoe erg ik hier eigenlijk misbruik van maak en alleen maar aan mezelf denk, maar ik wil eigenlijk niet stoppen. Hierdoor ontspan ik de hand om haar borst en maak ik er zachte strelingen overheen, Ik stoot iets minder ruw, iets gecontroleerder, maar nog wel snel. "Sorry, Arya." fluister ik zacht en ik druk mijn lippen op die van haar, waarna ik met mijn hand die op haar borst lag, door haar donkere lokken begin te strelen.


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Als ik mijn nagels dieper in Liam's schouder duw ontspant hij de hand om mijn borst en maakt hij er zachte strelingen overheen. Het gestoot wordt minder ruw maar gaat nog wel steeds snel. 'Sorry, Arya,' fluistert hij zacht waarna hij zijn lippen op de mijn drukt en met de hand die op mijn borst lag door mijn haar begint te strelen. Ik kijk Liam met iets wat grote ogen aan en ontspan mijn handen weer. Mijn nagelafdrukken zijn duidelijk in zijn schouders te zien en er verschijnt een iets schuldbewuste blik in mijn ogen. 'Het spijt me als ik je pijn heb gedaan,' zeg ik zacht. Hierna bijt ik aarzelend op mijn lip. 'Ik wil niet meer,' mompel ik dan om vervolgens mijn handen van zijn schouders te trekken en ze iets beschermend voor mijn borsten te houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Peyton Holmes

    Haar hand die op mijn schouder ligt, ontspant zich nu weer en ik voel haar nagels niet meer zo diep in mijn huid. Hierdoor denk ik dat ik het juiste heb gedaan door wat af te zwakken. "Het spijt me als ik je pijn heb gedaan." zegt ze zacht. Ik schud direct met mijn hoofd. Het doet misschien wel iets pijn, maar zo erg is het niet. Daarbij zal ik haar wel meer pijn hebben gedaan... Mijn lust word door dat idee gelijk een stuk minder, zeker als ik haar op haar lip zie bijten. Ik doe hier helemaal geen goed aan, hoe heb ik mezelf daar nou weer van kunnen overtuigen? "Ik wil niet meer." mompelt ze dan, om vervolgens haar handen van mijn schouders af te trekken en ze iets beschermend voor haar borsten houd. Ik knipper even verdwaasd met mijn ogen, maar ik begrijp het maar al te goed. Ik knik wat haastig en ongemakkelijk en kucht even, terwijl ik uit haar kom en van haar af kruip. Ze ziet er nu zo kwetsbaar uit, en ze is nog zo jong... Ze zal wel tien jaar jonger zijn dan ik, ongeveer. "Oh, het spijt me." zeg ik schuldbewust. "Ik had er nooit aan moeten beginnen. Gaat het?"


    Your make-up is terrible

    Arya Raven Hale
    Hij knippert verdwaasd met zijn ogen wanneer ik heb gezegd dat ik het niet meer wil. Dan knijpt hij haastig en ongemakkelijk en kucht hij waarna hij uit mij komt en van mij afkruipt. Gelijk schuif ik iets bij hem vandaan en sla ik mijn armen beschermend om me heen, terwijl ik om me heen kijk om te kijken waar mijn kleren zijn. 'Oh, het spijt me,' zegt Liam maar het dringt nauwelijks tot me door. 'Ik had er nooit aan moeten beginnen. Gaat het?' Ik scheur mijn afwezige blik van de bomen, kijk naar Liam en haal mijn schouders op. 'Jawel. Nee. Een beetje.' Verward schud ik mijn hoofd. 'Ik weet het niet,' mompel ik.
    Wanneer ik eindelijk mijn kleren heb gevonden schiet ik overeind, loop ik er zo snel mogelijk naar toe, met mijn handen nog steeds voor mijn lichaam en trek ik haastig mijn kleren aan. 'Ik, eh, wanneer gaan we terug naar huis?' vraag ik op een zachte toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom word hier nog ingereageerd? Want dit topic is allang gestopt;)


    ~

    Omdat anderen het misschien wel leuk vinden om door te gaan en geen achterlijke stoppers zijn. (cat)


    Your make-up is terrible

    *KUCH* alleen jij en Cheryl doen nog mee. Want de anderen zijn dankzij jou gestopt;)


    ~

    Jezus, begin alsjeblieft niet weer over dat belachelijke gedoe.
    Het is niet Nikki's schuld dat ze zijn gestopt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is niemand zijn/haar schuld dat het topic is doodgelopen...

    Het is juist goed dat er weer twee mensen zijn die weer nieuw leven blazen in zo'n topic zodat er misschien weer ge-RPG't kan worden, waar dit topic dus voor bedoeld was ;).

    Als het iemands zijn/haar schuld is, is het die van ons allemaal,, aangezien we geen van alle meer reageerde....

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 22:14 ]

    Precies wat Mismi zegt ja.

    Liam Peyton Holmes

    Als ik van haar af kruip, schuift ze gelijk van mij af en slaat ze haar armen beschermend om zich heen, terwijl ze om zich heen kijkt. Ik bied gelijk mijne excuses aan en voel me enorm rot erover. Ze scheurt haar afwezige blik van de bomen, kijkt naar mij en haalt haar schouders op. "Jawel. Nee. Een beetje." antwoord ze. Verward schud ze met haar hoofd. "Ik weet het niet." mompelt ze. Shit, ik heb het echt heel erg verpest. Zij daagde het misschien uit, maar dat kwam voornamelijk door de drank die ze van mij had en ik ging er op in omdat ik al zolang geen seks heb gehad, of gewoon een prettig, lichamelijk contact miste. Dit is niet meer prettig...
    Ze schiet plotseling overeind, loopt snel naar haar kleding toe, met haar handen nog steeds voor haar lichaam en trekt haastig haar kleren aan. Oh, dat was er dus. Ik voel me naakt nogal ongemakkelijk en wurm me ook snel in mijn slecht gekozen kleding. "Ik, eh, wanneer gaan we terug naar huis?" vraagt ze op een zachte toon. Ik haal mijn schouders lichtjes op. "Nog niet," antwoord ik schuldig. "Oh, Arya, het spijt me echt verschikkelijk," mompel ik met een brok in mijn keel naar haar. "Het was al zo lang geleden, maar ik had er niet op in moeten gaan... Ik wilde je geen pijn doen." ratel ik mijn excuus verder. Volgens mij kan ik er gewoon niet meer mee ophouden.


    Your make-up is terrible