• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    (Lieve Ineke. Misschien moet je alle reacties nog een keer lezen want geen van allen, niet black niet nikki en al zeker niet marjolein wou jou afkatten. Je leest het verkeert. Je reageerd steeds bot terwijl iedereen het een soort van voor je op neemt. Dus. Als je dit aanvallend vind sorry. Ik dacht ik zeg het even voor er een misverstand ontstaat)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Tüt mir lied, maar als je met caps lock tegen mij begint, ga ik niet een poeslief antwoord geven. Tegen Nikki en Marjolein ben ik sws niet ingegaan.
    That's all I have to say.]


    You oughta know

    (Ik had gisteren geen tijd meer om op quizlet te gaan en toen had ik ineens een hele ruzie te lezen. Ik heb ongeveer 20 berichten gelezen maar het is toch allemaal een beetje hetzelfde dus de rest heb ik overgeslagen. Ik heb geen zin om elke keer over iedereen te zeuren, en ook geen zin om andermans gezeur te lezen. Brook, ik weet dat het geen twilight is maar alles in het verhaal leek er wel op. Hoe dan ook, ik heb gewoon zin in een nieuw drama en dit was het enige dat me te binnen schoot. Heb was gewoon een idee)

    clair
    Ik zwom samen met Jade en Jake in het diepe. Ik vind dat Jade heel goed vooruitkomt voor iemand die verlamd is en ook nog zwanger. Ik heb de rolstoel naar de kant geschoven zodat niemand ertegenop loopt. Jake en ik blijven heel dicht bij Jade zwemmen, allebei bang dat ze naar beneden zakt. Op Jade letten heeft nog een andere functie voor mij. Zolang ik op haar let, ruik ik de geuren van alle mensen hier niet zo sterk. Het is moeilijker te negeren als iedereen in zwemkleding loopt. Het water heeft een vreemd effect op de geur. Het is bepaald niet onaantrekkelijk. Maar daar probeer ik niet aan te denken. Als ik hier de controle verlies...


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    chasinghoran schreef:
    [Tüt mir lied, maar als je met caps lock tegen mij begint, ga ik niet een poeslief antwoord geven. Tegen Nikki en Marjolein ben ik sws niet ingegaan.
    That's all I have to say.]


    [Ik praat in caps lock omdat je het anders niet goed leest....]


    ©1998

    Rose

    Ik kijk Ferdi aan. We moeten hierblijven, maar ik wil ook mee. Ik zie dezelfde twijfel in zijn blik. 'Eh, kan jij bij haar blijven?'zeg ik zacht. Ik weet dat hij het aankan. Desnoods gaat hij eerst nog even jagen. Het word tenslotte onze dochter. Bij het denken aan het laatste woord krijg ik vlinders in mijn buik. Onze dochter. We zullen er altijd voor haar zijn.

    [Wauw. RL. Wat een afkorting!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Met Jake en Clair zwem ik een aantal baantjes. Jake trekt Clair mee, naar de duikplank terwijl ik aan de kant hang. Macho maakt hij een salto. Ik schud mijn hoofd. Clair duikt met een boog het water in en komt onder water naar me toen zwemmen. 'Wedstrijdje?' vraagt ze voor de grap. Beide schieten we in lach. Daarna trek ik mijn gezicht weer recht. 'Ja,' antwoord ik serieus.


    ©1998

    clair

    Ik schrik, mijn opmerking was bedoeld als een grapje, ik wilde niet echt een wedstrijd met haar aangaan. "Jade" mompel ik. "Het was bedoeld als een grapje hoor." "ben je bang om te verliezen?" vroeg ze met een glimlach. Ik gaf haar een zachte stomp tegen haar arm "Dat was de druppel, ik ga je verslaan"


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Lief kuiken Danaé je moet nu reageren ik heb geen idee hoelaat het is bij jullie, maar je moet nu reageren, ik ben bezig met het artikel voor de schoolkrant, en ik ga jou naam er gewoon lekker bij zetten of je het nu wil of niet. :P:P:P:P:P:P


    ©1998

    (het is hier een uur later dan bij jullie dus 10 over 12. Wat moet ik zeggen dan? Ik heb als laatste gereageerd. Heb je mevrouw Breedschoten nog te pakken gekregen dan? Moet ik ook een stuk schrijven, je kunt me gewoon mailen op hotmail of iets op quizlet sturen.)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sarah

    Beth was met Seth aan het spelen en ik was wat aan het spelen met Linn. Floris kwam naar me toe.'Moet ik het ovnemen?' vroeg hij.'Dan kun jij naar Jade en Clair.' ' Dankje.' ik overhandigde Linn aan Floris en ik liep naar het diepe bad. ik kon Clair en Jade eerst niet vinden. Pas toen Clair begon te zwaaien zag ik ze. Ik dook galant in het water en zwom onder ze door. Toen ik boven kwam vroeg Jake:' Gaat iemand mee op de duikplank?' ik liep achter hem aan. Ik ging op de plank staan en ik maakte een barani. Ik was me een beetje aan het uitsloven en tegelijkertijd moest ik ook mijn energie kwijt. Na een paar keer gesprongen te hebben ging ik terug naar Clair en Jade.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Ik moest lachen toen Seth ineens druk en vrolijk begon te spetteren. 'Oke, drie, twee, een' Telde ik af, en op een tilde ik Seth omhoog, waardoor ie gniffelde. Gelijk zette ik hem weer in het water. Zo bleef ik een tijdje doorgaan, totdat ik uiteindelijk lamme armen kreeg. 'Gaan we naar Jade en Clair kijken?' vroeg ik Seth, toen ik hem optilde uit het water en rustig meenam naar Sarah, Clair en Jade. 'Ik snap gewoon niet dat mensen kinderen vervelend vinden. Ze zijn gewoon heel schattig en het maakt toch niks uit als je een jaar ofzo uit bed moet om hem of haar tevreden te stellen? Daar zou ik het wel voor over hebben' kletste ik tegen Sarah, terwijl ik tegelijkertijd Seth bezighield. 'Weet je Sarah, ik ben jaloers op jou. Je hebt een leuk vriendje, twee mooie kinderen en je bent niet lelijk. Waarom is de wereld zo moeilijk?' lachte ik opgewekt. Ik was veel vrolijker, nu ik terug was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Zoo had ik er nog helemaal niet over nagedacht. Ik had eigenlijk ook een perfect gezinnetje. Ik had eenn leuke vriend. En ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ik lelijk was. Ik kreeg ineens medelijden met Beth. Ik weet niet waarom want ik vond haar ook totaal niet lelijk.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Ik schonk een warme glimlach aan Sarah en verplaatste Seth naar mijn rechterarm. 'Wie wint, denk je?' vroeg ik aan d'r. 'Ik weet dat Clair een snel reflex heeft, maar Jade is net een speedboat' giechelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade.

    Clair klimt de kant op. '3, 2, 1, start!' roept Jake. Ik begin meteen met borstcrawl. Ik wist eigenlijk dat ik geen kans maakte tegen Clair. Ze kon duiken, met armen én benen zwemmen, had geen buik in de weg en bovendien hoefde ze niet te ademen. Zo hard als ik kan sprint ik weg. Ik zie dat Clair me voorbij komt, maar ik hou vol. Ik ben nog maar op driekwart van het bad als Clair de rand aantikt.


    ©1998