• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    (kom op, mensen. post!!!)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Lieverd, we hebben weekend. Dan ga je juist andere dingen doen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (wil je alsjeblief ophouden me lieverd te noemen. Het begint een beetje irritant te worden.)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Lieverd, schat, wat maakt het uit?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (wel schat, als jij in het weekend altijd andere dingen doet dat op quizlet zitten, waarom reageer je dan telkens op mij. In de tijd dat je me kunt irriteren kun je ook iets nieuws over Beth schrijven.)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Beth is aan het spelen met Seth, dus er is niet bepaald wat nieuws. En ik ben een uitzondering, hoeveel meisjes van 16 ken je die door de week moeder moet spelen voor d'r kleine zusjes en broertjes en dan eindelijk is zonder gezeur in 't weekend Degrassi kan kijken met een laptop op d'r schoot?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (heel wat, ik ben namelijk ook zo'n meisje, al ben ik 15. Ik en ook hele dagen alleen met mijn blinde broertje en naieve zusje om voor te zorgen. )


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Wauw. Wel een broertje en een zusje. Ik heb 3 broertjes en 2 zusjes]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ja, dat weten we nu wel. Het is normaal niets voor mij om zo uit te vallen maar jij moet echt kappen. Mijn geduld raakt ook op. Wat geeft jou het recht om mij af te zeiken op alles dat ik zeg?)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Niks, maar het is gewoon leuk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (jij hebt misschien iets meer zusjes en broertjes maar Danae heeft een blind broertje. Daar moet je natuurlijk ook al heel goed op passen. BIj meerdere broertjes en zusje heb je zoiezo 1 voordeel. ze kunnen samen spelen. dus zeik niet zo en heb respect voor iedereen. Er zijn trouwens genoeg kinderen die de oudste zijn van ong. 10 en daar voor moeten zorgen omdat een van de ouders dood zijn en de moeder daarom voortdurend moet werken. dus niet zeuren en wees blij met het moment van jou degrassi)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [HAHAHAHAHAHAHA, DENK JE SERIEUS DAT ZE SAMEN GAAN SPELEN? LOL. En een blind broertje is echt niet zoveel anders, hij groeit ermee op. Hij heeft hulp nodig maar kan genoeg dingen zelf. En als dat niet zo is, dan ben je geen goede ouder/zus/broer. Dat broertje weet niet anders, hij ziet met het voelen. Geloof me, ik heb ervaring met blinde kinderen. Trouwens, thuis is het bij mijn een oorlog. Als ik thuiskom van school en mijn moeder slaapt, verbaasd het me niks als de een rondloopt onder de verf door de ander]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Dat blinde broertje is niet altijd al blind geweest hoor! En je hoeft nog niet een slechte zus/broer te zijn als hij niet goed kan functioneren. Denk ook maar niet dat ik dit grappig vind. Ik was degenen die het meest graag wou dat je steeds weer terug kwam maar nu ga je te ver. Ik vind dit niet om te lachen Schat. Want liever mensen hebben nou eenmaal een ander leven om ze verschillend zijn.)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ten eerste: Leer is wat goed uitleggen, lieverd. Ik begrijp er geen ene reet van. En ik moet hier juist heel hard om lachen. Zoals je al zei: Mensen zijn verschillend. En ik ben een van die mensen die afstammen van Hades :]. Nooit gevoeld hoe leuk het is om mensen pijn te zien lijden? Ook als ze kwaad zijn, geeft het een lichte kick. Ik leef er gewoon voor. Dit ben ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Dat weet ik dat snap ik en dat kan ik net zo goed als jij. Ten eerste: schat ik kan niet uitleggen. ten tweede: het probleem is dat jij niet post. daarmee begon het dus doe dat ff lekker, lieverd)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!