• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    [Wauw. Fantastisch]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (hoezo?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    clair

    Ik zit met Jade aan de kant en we praten wat. Floris en Sarah zijn de kinderen aan het verschonen, iets waar ik dus niet bij wil zijn. Ik heb het naar mijn zin, maar onbewust weet ik ook dat ik vanavond zou moeten jagen. Ik haal nog steeds geen adem, iets waar ik een hekel aan heb. jade is ook super vrolijk en het is fijn om naar haar verhalen te luisteren. Algauw betrap ik mezelf erop dat ik vooral naar de klank van haar stem luister en niet echt naar wat ze zegt. Zelf ben ik natuurlijk best stil. Voor iedere zin moet ik opnieuw de marteling van ademen voelen. De warme, bedompte lucht. Ik ril bij de gedachte. Van afschuw... en misschien, ergens ook wel van verlangen. Ik haat het om te verlangen.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Het was weer een paar dagen na het zwemmen. We hadden het naar ons zin gehad. Iedereen had kennis gemaakt met Amy, het nieuwste aanwinst van de Athene's. Ik zat bij Athene en Aiung op het kantoor. Niet alleen ik, maar iedereen van de zolder. Het paste net. 'Jullie weten waarom jullie op deze school zitten, is het niet?' vraagt Athene meet haar zachte stem. Iedereen knikt en mompelt wat, echt antwoord geven op deze vraag wil niemand. Het spreekt voor zich. 'En weten jullie dan ook waarom jullie op zolder zitten. 'Euhm, er was verder geen ruimte meer?' 'Zoiets ja, we hebben jullie dat altijd wel verteld, maar als we eerlijk moeten zijn is er een andere, echte reden waarom jullie daar zitten.' Geluiden van verbazing vullen de kamer. 'Jullie zijn niet voor niets bij elkaar gekomen, jullie zijn de mensen die de wereld echt moeten gaan redden.'


    ©1998

    Beth

    Mijn mond zakte open. 'WE ZIJN STIEKEM SUPERHELDEN-NINJA'S!' gilde ik en ik deed een karate-beweging, waardoor je een knak hoorde en ik naar mijn been greep. 'Niet bepaald mijn beste actie' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    We lachen even maar worden dan weer serieus. 'Maar wat bedoelt u daarmee?' vraag ik. 'Wij zijn maar een stelletje tieners.'


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (Yes het topic leefd weer na al die jaren(yeah))


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Lol wat wie ben jij?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (lol wat ik ben jezus)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [JEEEEEEY HEB TAKE ME HOME - LIMITED EDITION <'33]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh, ik dacht al, alsof iemand ons stilletjes stalkte xD]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (eenhoornpoep je blijft toch wel op dit rpg he?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Shure, ookal ben ik hier nogal grof, ik laat mijn supersexy vijanden toch niet zonder mij? Dan komt er vrede, dat wilt niemand]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik ben supersexy vijand nummer 1 like a boss)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Jou ken ik geeneens, jij bent geen vijand ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."