• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    [OHMIJNGOD SANDY, IK DACHT AL, WIE BEN JIJ XDD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Moehaha, Jade is even bevallen en zo die bull shit is voorbij.]


    ©1998

    Ok lol nu komt ons plannetje in werking

    moehawahah


    ps reclame voor mijn nieuwe rpg http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=last&message=66#4222056


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (ZO heeee, eindelijk weer normaalheid hier....Ok ik heb alles gelezen, ik het het allemaal aangezien, maar ik had geen zin om iets te posten. Ik zal vanaf nu alleen op Brookelle reageren als het iets normaals is, anders negeer ik je gewoon. Ik zal nu weer terug zijn op de RPG, maar ik had geen zin om iets te posten met al dat gezeur)

    Alice24 schreef:
    (ZO heeee, eindelijk weer normaalheid hier....Ok ik heb alles gelezen, ik het het allemaal aangezien, maar ik had geen zin om iets te posten. Ik zal vanaf nu alleen op Brookelle reageren als het iets normaals is, anders negeer ik je gewoon. Ik zal nu weer terug zijn op de RPG, maar ik had geen zin om iets te posten met al dat gezeur)


    [Totally agrees with this.

    Hoewel ik weinig heb om op te reageren, maar dat even ter zijde]


    You oughta know

    Rose

    Amy was wakker geworden, en wist niks meer van haar leven voordat ze hier kwam. We hebben haar verteld dat wij haar ouders waren, en ze ging hiermee akkoord. Ik pakte amy's handje. Ze keek me onbegrijpend aan. Ze was nogsteeds erg zwak, maar ze kon in ieder geval weer praten, lopen en eten. 'Mama, wat bedoelt die mevrouw? Moeten wij de wereld redden?' vroeg ze me. Ik glimlachte. 'Ja, lieverd, wij moeten de wereld redden. En jij kan ook helpen.' Ik wou haar niet teleurstellen, maar waarschijnlijk moesten we wel maatregelen treffen voor haar. Ik keek naar Ferdi. Ik wist dat hij nog steeds moeite had met Amy's geur. Ik glimlachte bemoedigend. We wisten nog steeds niet of we haar een vampier moesten maken of niet.

    Ferdi

    Rose glimlachte naar me en ik glimlachte terug. Ik kon mezelf enigsinds inhouden met Amy in de buurt, maar die periodes moesten niet te lang worden, en ik moest mezelf blijven herinneren voldoende te blijven jagen om thuis geen bloedbad aan te richten.
    Ik was blij dat Rose me vrijwel nooit alleen met Amy liet, want zij kon het mensenbloed gewoon beter weerstaan dan ik, omdat ik steevast bleef weigeren op dieren te jagen.
    Zelfs na alle keren dat ze me gevraagd had mijn jachtgebied te verleggen, en zelfs wanneer ze me nu nog weer zou vragen, ik bleef weigeren. Ik wist dat het verstandiger zou zijn haar advies te volgen, en vreesde dat het slechts een kwestie van tijd zou zijn voor het een keer fout zou gaan, maar ik had mijn principes.
    Ik keek naar Amy en voelde een gevoel van trots en geluk in me opkomen. Wat er ook met haar zou gebeuren, ik was nu haar vader, en dat gevoel maakte dat ik me onverwoestbaar voelde, iedere keer dat ik naar haar keek.


    You oughta know

    [Hebben we de trut weer! Gezellig, ook een kopje thee?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (hoezo trut? maar lekker bosbessen graag)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ik geef iedereen bijnamen. Jij bent mijn banaan, koekje erbij?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (yeayeah ik ben banaan! maar hoezo noem je haar trut? en wie bedoel je daarmee?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Die Alice in Wonderland, omdat ik haar niet mag. Achja, ik ben net Leah, ik mag niemand]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (heb je ook zo'n raar litteken?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Litteken? Dat is Emily >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (nope dat is Leah toch die is een keer gekrapt door een wolf ofzo(als ik het goed heb:X))


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!