• Afgelopen woensdag was het dan weer zover, op 10-10 kreeg ik mijn 10e tattoo ^^
    Dit keer was het weer tijd voor een iets groter project, dit keer op mijn linkerribben:



    (hij is te groot voor één foto, I know, hij loopt nog een klein stukje door op mijn rug)
    Ben er nog niet helemaal uit of ik hem in kleur ga laten doen of gewoon zwart/wit, ook komen er nog wat kersenbloesems bij, sowieso nog één bij de kop van de karper.
    Ik heb sowieso nog twee sessies van ongeveer 3 uur voor de boeg, maar wilde toch even delen ^^

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:05 ]

    Waauw, die is echt super mooi!


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Waauw, die is echt super mooi!


    Ghehe thanks ^^

    Ik vind hem iets te groot persoonlijk maar voor de rest vind ik hem echt mooi.
    Heeft hij een betekenis?
    Trouwens, ik zou hem niet in kleur doen, hij ziet er leuk uit in deze kleuren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben niet dol op tattoo's maar deze vind ik wel leuk :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Waar heb je er nog meer?^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind 'm mooi. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mooi^^!

    Ik zou hem niet een kleur doen, dan wordt hij denk ik minder mooi D:. Of je doet sommige dingen alleen in kleur en de rest in zwart-wit?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:10 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Journalist schreef:
    Ik vind hem iets te groot persoonlijk maar voor de rest vind ik hem echt mooi.
    Heeft hij een betekenis?
    Trouwens, ik zou hem niet in kleur doen, hij ziet er leuk uit in deze kleuren.


    nou ja, op zich valt het wel mee qua grootte, als je me in real life ziet dan x'D op de foto lijkt hij inderdaad heel erg groot.
    Eh, ik heb een lichtelijke obsessie met Japan, heb ook al een kersenbloesem achter mijn rechter oor. Hoop ooit te kunnen verhuizen om tolk te worden. Daarnaast heeft de waaier op zich iets mysterieus over zich (denk aan geisha's/vrouwen die half verborgen gaan achter een waaier waardoor alleen de ogen eigenlijk zichtbaar zijn) en is de karper meer een good luck charm ^^

    Hel schreef:
    (...)

    nou ja, op zich valt het wel mee qua grootte, als je me in real life ziet dan x'D op de foto lijkt hij inderdaad heel erg groot.
    Eh, ik heb een lichtelijke obsessie met Japan, heb ook al een kersenbloesem achter mijn rechter oor. Hoop ooit te kunnen verhuizen om tolk te worden. Daarnaast heeft de waaier op zich iets mysterieus over zich (denk aan geisha's/vrouwen die half verborgen gaan achter een waaier waardoor alleen de ogen eigenlijk zichtbaar zijn) en is de karper meer een good luck charm ^^


    Dat maakt hem alleen maar mooier (;
    Wel even tonen als'ie volledig af is, he?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat van die 10-10 vind ik echt leuk gevonden (: hij is ook echt heel erg mooi!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Memoria schreef:
    Waar heb je er nog meer?^^


    - kersenbloesem achter mijn rechteroor (zwart/wit)
    - zwaluwen op mijn borst (meer onder mijn sleutelbenen, ook in zwart/wit)
    - rozen met vallende rozenblaadjes op mijn rechterribben (memorial tattoo,in kleur)
    - ankers met bloemen op mijn heupen (in kleur)
    - lotusbloem op mijn venusheuvel (in kleur)
    - A Saviour Will Be There When You Are Feeling Alone (zwart met groen,link)
    - een vlinder op mijn rechterbeen (zwart/wit)

    Leuk ;d
    Stiekem wil ik je andere tattoo's zien ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Journalist schreef:
    (...)

    Dat maakt hem alleen maar mooier (;
    Wel even tonen als'ie volledig af is, he?


    Dat sowieso, heb tot nu toe de meeste wel laten zien hier ^^

    Soubi schreef:
    Leuk ;d
    Stiekem wil ik je andere tattoo's zien ;d.


    Haha, heb er nog maar één ergens op internet staan, moet ik eerst weer foto's maken (bloos)

    Hel schreef:
    (...)

    Haha, heb er nog maar één ergens op internet staan, moet ik eerst weer foto's maken (bloos)


    Ja doe ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you