• Afgelopen woensdag was het dan weer zover, op 10-10 kreeg ik mijn 10e tattoo ^^
    Dit keer was het weer tijd voor een iets groter project, dit keer op mijn linkerribben:



    (hij is te groot voor één foto, I know, hij loopt nog een klein stukje door op mijn rug)
    Ben er nog niet helemaal uit of ik hem in kleur ga laten doen of gewoon zwart/wit, ook komen er nog wat kersenbloesems bij, sowieso nog één bij de kop van de karper.
    Ik heb sowieso nog twee sessies van ongeveer 3 uur voor de boeg, maar wilde toch even delen ^^

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:05 ]

    Soubi schreef:
    (...)

    Ja doe ;D.


    Hahaha, zal er vanavond wat maken en ze online zetten ^^

    Hel schreef:
    (...)

    Hahaha, zal er vanavond wat maken en ze online zetten ^^


    Ohh, je bent geweldig ;d.
    Ik kan ze dan alleen nog niet zien.. Heb een verjaardag xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mar hoe laat je dat tatoeëren als je half naakt bent? Lijkt me echt kut.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    En even iets raars tussendoor, jou pink lijkt op de mijne :'D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    En je ring vinger ook!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ForestKiwi schreef:
    En je ring vinger ook!


    Whahaha, ben bijna opgelucht dat ik de rest van mijn hand/borst maar heb weggesneden van de foto xD

    Hoe ik erbij lig? eh topless xD ken mijn tattoo artiest al vier jaar, en hij heeft al mijn tattoos gedaan dus ik vertrouw hem 100% (en dat hij eruit ziet als James Dean en de meest blauwe ogen heeft die ik ooit hebt gezien werkt ook mee :9~ haha) deze tattoo zit namelijk ook een klein stukje op mijn borst, de kersenbloesem en een golfje. krijg wel gewoon een grote, dikke handdoek om de rest te bedekken, en om zijn werkplek zet hij allemaal grote schermen zodat hij ook de enige is de me ziet ^^

    Hel schreef:
    (...)

    Whahaha, ben bijna opgelucht dat ik de rest van mijn hand/borst maar heb weggesneden van de foto xD

    Hoe ik erbij lig? eh topless xD ken mijn tattoo artiest al vier jaar, en hij heeft al mijn tattoos gedaan dus ik vertrouw hem 100% (en dat hij eruit ziet als James Dean en de meest blauwe ogen heeft die ik ooit hebt gezien werkt ook mee :9~ haha) deze tattoo zit namelijk ook een klein stukje op mijn borst, de kersenbloesem en een golfje. krijg wel gewoon een grote, dikke handdoek om de rest te bedekken, en om zijn werkplek zet hij allemaal grote schermen zodat hij ook de enige is de me ziet ^^


    Oke :)
    Wou ik ff weten xd
    Het lijkt mijn col om er een op mijn schouder/arm te hebben. Een Yin en Yamg teken ofzo..


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nu ben ik stiekem wel benieuwd naar je andere tatoeages.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De tekening op zich is niet helemaal mijn ding, maar ik vind het in ieder geval wel mooi gedaan. Als ik jou was zou ik hem zwart/grijs in laten kleuren.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind m nu al mooi!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wauw! Is dat niet super pijnlijk? ;o


    26 - 02 - '16

    Dat is best groot ja, hmm, als jij hem maar mooi vindt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind 'm echt mooi (:
    Persoonlijk houd ik niet zo van ingekleurde tattoos, dus zou ik hem zwart laten, maar dat is natuurlijk je eigen keus ^^

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:05 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    De karper vind ik niet zo mooi, maar voor de rest wel! Ik zou denk ik alleen de kersenbloesem in laten kleuren en de rest zwart/wit/grijs houden (:
    En ik ben erg benieuwd naar je andere tattoos!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:22 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind het prachtig! (:


    Magic never ends.