• Wanneer ik mijn browser verklein (of alleen in het rechter/linker helft van het scherm gebruik) is er geen balkje waarmee ik naar links en rechts kan schuiven.
    Ik neem aan dat ik niet de enige ben tenminste.. ;P

    Fijn als er even naar gekeken word! (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik denk dat Quizlet zich gewoon naar de grootte aanpast. Ik krijg die balk onderin ook niet, maar kan wel gewoon alles van Quizlet zien.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    Ik denk dat Quizlet zich gewoon naar de grootte aanpast. Ik krijg die balk onderin ook niet, maar kan wel gewoon alles van Quizlet zien.


    Bij mij past het zich niet aan, ik zie alleen de helft van het forum als ik dat doe.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb 'm ook niet, maar als je dat wieltje op je muis indrukt krijg je zo'n rondje met pijltjes, dan kun je het scherm wel verplaatsen. Gewoon op het wieltje drukken en dan je muis naar links of rechts bewegen.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Koraki schreef:
    Ik heb 'm ook niet, maar als je dat wieltje op je muis indrukt krijg je zo'n rondje met pijltjes, dan kun je het scherm wel verplaatsen. Gewoon op het wieltje drukken en dan je muis naar links of rechts bewegen.


    Dat werkt nou niet bepaald bij mij.. Als ik op het wieltje druk krijg ik een heel menu van al mijn tabbladen die in mijn startbalk staan. xd


    You are beautiful, you are love.