• 1 Direction, Justin Bieber of Tokio Hotel fanfics. worden genegeerd

    Niet zeker of ongeduldig? Maak mijn quiz: http://www.quizlet.nl/quiz/376012/ga-ik-jou-story-lezen/


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    mag harry potter wel?
    dan heb ik misschien wel iets voor je ...
    het gaat over de tijd dat the marauders (weetjewel James Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Peter Pettigraw maar ook Lily Evans en Severus Snape enz.) nog jong waren ^^ neem gerust een kijkje, ik hoop dat je het leuk vind (flower)
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Harry Potter altijd goed;)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Winged schreef:
    Harry Potter altijd goed;)

    Ook slash?
    Ik kan je nog wel een paar hp verhalen aanraden op quizlet..
    en de link van mijn eigen heb ik je al gegeven, ik hoop dat je daar iets aan hebt ;) anders moet je misschien op fanfiction.com kijken?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    al mijn stories zijn geen 1D, TH of JB, dus neem een kijkje ^^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    http://www.quizlet.nl/stories/96747/life-isnt-easy--carlisle-cullen/


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Ik weet niet of je ook bij mijn andere stories had gekeken, dus bij deze. (:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje



    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje
    *Begint deze week

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jey, nieuwe abo's!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik ben ook samen met iemand een HGverhaal begonnen. Houd je daarvan? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Oja dat zag ik, er was zo'n forum 'co-auteur' gezocht en toen was er Hungergames en One Direction, en toen had jij hungergames :((, anyway ik dacht, he das dat mens van dat verhaal (zo noem ik ieder mens op aarde, sorry als het er onbeleefd uitkomt) en toen kwam het niet in me op dat verhaal te lezen en nu dus wel, tnx!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Angel Warrior

    Als de tijd rijp is komen we haar halen.
    We hebben haar nodig om de wereld en ons ras te redden.
    Zij is de sleutel tot het licht.
    Zij is een Angel warrior


    ik hoop dat je het wilt lezen

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 21:36 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Winged schreef:
    Oja dat zag ik, er was zo'n forum 'co-auteur' gezocht en toen was er Hungergames en One Direction, en toen had jij hungergames :((, anyway ik dacht, he das dat mens van dat verhaal (zo noem ik ieder mens op aarde, sorry als het er onbeleefd uitkomt) en toen kwam het niet in me op dat verhaal te lezen en nu dus wel, tnx!


    Oeps, sorry. (A)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niet erg, maar ik ga hem wel lezen


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"



    A Girl's Mind Gone Crazy ll Real Life Story

    If it goes on like this...
    I don't know how long I want to live anymore


    ~ Onbekende Personen
    ~ Waargebeurd


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    http://www.quizlet.nl/stories/96775/heartbeat/

    Geen bekende personages.
    Alles zelfbedacht :)


    - Liselotte