• 1 Direction, Justin Bieber of Tokio Hotel fanfics. worden genegeerd

    Niet zeker of ongeduldig? Maak mijn quiz: http://www.quizlet.nl/quiz/376012/ga-ik-jou-story-lezen/


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik heb je quiz gedaan en kwam uit op een: Ja. Dus vandaar dat ik hier m'n storie kom spammen :3

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story



    Trailer ~
    Fantasy ~
    Nederlands geschreven ~
    Link in het plaatje ~


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga ze allemaal bekijken


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik weet niet of het je wat lijkt, maar ik heb de quiz gedaan en kwam uit op 'ja'.

    The first story, a new beginning. 'The Secrets of life' represents:




    Oh no I can't let you go, my little girl, Because you're holding up my world, So I need you.




    I'll lead a war with no conclusion
    And in my final hour, I'll be a confident coward




    ~ OP // /Fantasy // Adventure
    ~ Soundtrack: Down Poison - 3 Doors Down
    ~ Written by: BlueHope
    ~ Started on: ???


    Ik zet morgen the prologue online... En dan begint het gewoon.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Misschien is dit wat voor je..

    Expect the unexpected - Onbekende personen (16+)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Teen Wolf? En dan met name slash? Want dan heb ik wel een paar aanraders hier op Quizlet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.

    Hoi ik heb misschien ook wel een leuke story voor je , het gaat over vriendschap , paarden , veraad en humor <3
    Het gaat over Sascha. ze gaat zoals elke dag naar de manege maar vandaag had ze springles. dan kom ze een aardig meisje tegen Julia ze worden al gauw vriendinnen en spreken af. Sascha mag op Sproet rijden , heel leuk natuurlijk, maar ze vind Sancho leuker. En wie mag er dan op Sancho ? De irritante en super arrogante Lanya. Julia vind haar gelukkig ook vreselijk. Wanneer Lanya van Sancho afvalt gaat het fout. wat wil Lanya met Sancho doen en waarom doet Lanya plotseling aardiger ?
    Link : http://www.quizlet.nl/stories/100129/sancho-amp-sascha/

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 13:08 ]


    /

    Mijn HP story over Gellert Grindelwald.
    Link in plaatje



    I'll rule the world for the greater good.


    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.








    Deze story is Nederlandstalig, inclusief de namen en termen.

    Alle credits zijn voor Joanne Rowling.




    BLOF.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:16 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    Totdat Lucy in mijn leven kwam was alles nog normaal. Alles gebeurde gewoon, zonder dat ik ergens bij stil stond. Ik was altijd een doodnormaal meisje, ik woonde in een doodnormaal rijtjeshuis samen met mijn doodnormale ouders en mijn doodnormale broertje. En eigenlijk ben ik nu, nadat alles gebeurd is, nog steeds een normaal meisje. Maar mijn leven is niet meer normaal. Lucy's komst heeft alles veranderd.

    Een verhaal dat je steeds verder meesleurt. De eerst zo normale wereld van Emma wordt steeds koortsachtiger als ze bevriend raakt met de rebelse, sombere Lucy. Ik ben pas net begonnen, ik heb pas 2 hoofdstukken geactiveerd. Geen fanfiction, alleen onbekende personen. Hij is helemaal in het Nederlands geschreven.

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=99928


    raindrops are the perfect lullaby

    How do you let something go, when it's all you hope for?



    When the world says give up.
    Hope whispers try it one more time


    - soundtrack
    - Kan 16+ bevatten

    Levensstrijd


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Autumn Leaves
    het zou leuk zijn als je een kijkje bij deze story zou nemen!
    Het is geschreven door Memoria

    De sleutel naar Neverland


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    DIY?Nail art? spreekt dat je aan?DIY is btw do it yourself (knutselideeen)


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al 35 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!