• Ik wil graag dit maken wat op het plaatje staat, maar ik heb daar een vraag over. Waarmee hebben ze dat witte envelopje ingekleurd (dat witte) en hebben ze de rest met stift gedaan? En dat briefje, raakt dat niet gekreukeld als je het in de knijper doet?


    The sun will rise and we will try again.

    ik denk dat je een vouw in dat briefje moet maken.
    Zelf zou ik dat witte gewoon met typex of witte nagellak doen. De rest kan wel met een edding-stift, denk ik. Of gewoon een die goed blijft zitten

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 23:52 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat briefje zit volgensmij grotendeels achter de knijper.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zo te zien hebben ze die envelop gewoon met papier gemaakt en er toen opgeplakt. Als je goed kijkt kun je namelijk zien dat hij bij de randen iets groter is dan de knijper.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Zo te zien hebben ze die envelop gewoon met papier gemaakt en er toen opgeplakt. Als je goed kijkt kun je namelijk zien dat hij bij de randen iets groter is dan de knijper.


    Dat viel me ook al op, maar ze hebben het volgens mij niet van papier gemaakt, aangezien ik op een ander plaatje zag dat het envelppje niet uitstak. (:


    The sun will rise and we will try again.

    BLOF schreef:
    ik denk dat je een vouw in dat briefje moet maken.
    Zelf zou ik dat witte gewoon met typex of witte nagellak doen. De rest kan wel met een edding-stift, denk ik. Of gewoon een die goed blijft zitten


    Dankje! (:


    The sun will rise and we will try again.