• Wie kent deze vier grappige Neveneffecten?



    "...Als een continu menstruerende trut..." _O_

    Basically vechten ze hedendaagse problemen aan door er gewoon een grap van te maken.
    Zij waren ook degene die de belspelletjes België uit geholpen hebben.

    Lang leve de neveneffecten (Alias, Jonas Geirnaert, Lieven Scheire, Koen De Poorter en Jelle De Beule.) _O_

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:55 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben sinds kort de afleveringen aan het herbekijken.. Zo hard lachen... I <3 those guys xD

    Ik, ik, ik, ik, ik!
    Hahaha, ik was echt fan van Jonas Geirnaert twee jaar geleden. c: En met mijn beste vriendin fangirlde ik over Jelle De Beule, haha. :')

    Hahahaha, ook al is het in het Belgisch, ik vind dit echt geweldig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geweldig!
    Is er weer iets op tv van hen? :o


    Has no one told you she's not breathing?

    Basta keek ik vroeger altijd ondanks dat ik niet alles begreep ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    Basta keek ik vroeger altijd ondanks dat ik niet alles begreep ;3

    Vroeger... Dat was toch vorig jaar?


    Has no one told you she's not breathing?

    Het zijn gewoon fantastische mensen!
    Het programma Scheire en De schepping mis ik ook echt. Lieve Scheire blijft een fantastisch persoon.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik kijk nu de eerste aflevering van Basta en ik vind het echt geweldig. Hoe mensen gewoon voor paal worden gezet. Dit is de aflevering waarin ze fake artikelen rondsturen en kranten deze roekeloos en zonder controleren overnemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind hen geweldig! Niet alleen zijn ze grappig, maar ze slagen er ook in maatschappelijke problemen aan te kaarten op zo'n manier dat je er niet naast kan kijken. (Kijk bijvoorbeeld naar de belspelletjes. Toch mijn favoriete afleveringen.)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LaJoie schreef:
    Geweldig!
    Is er weer iets op tv van hen? :o


    Ik dacht van niet, ik wou gewoon even weten of er mensen op Q waren die het kenden c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ze zijn geweldig! Vooral Jelle De Beule en Jonas Geirnaert!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha, die aflevering dat ze Mobistar voor de gek houden... Ik blééf maar lachen, hahaha. Zeker omdat ze zelf hun lach keihard moeten inhouden :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    WeCaptureIt schreef:
    Het zijn gewoon fantastische mensen!
    Het programma Scheire en De schepping mis ik ook echt. Lieve Scheire blijft een fantastisch persoon.


    Vind ik ook (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    abo voor ooit ;p


    Pretty is just a pretty word.

    Tempesta schreef:
    Ik vind hen geweldig! Niet alleen zijn ze grappig, maar ze slagen er ook in maatschappelijke problemen aan te kaarten op zo'n manier dat je er niet naast kan kijken. (Kijk bijvoorbeeld naar de belspelletjes. Toch mijn favoriete afleveringen.)


    Die van de belspelletjes is echt GENIAAL! We zijn er wel vanaf! Zaaaaalig, ik ergerde me er dood aan.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~