• Volgensmij is hier nog geen topic over, anders, sorry!



    "Otonashi awakens only to learn he is dead. A rifle-toting girl named Yuri explains that they are in the afterlife, and Otonashi realizes the only thing he can remember about himself is his name. Yuri tells him that she leads the Shinda Sekai Sensen (Afterlife Battlefront) and wages war against a girl named Tenshi. Unable to believe Yuri's claims that Tenshi is evil, Otonashi attempts to speak with her, but the encounter doesn't go as he intended.

    Otonashi decides to join the SSS and battle Tenshi, but he finds himself oddly drawn to her. While trying to regain his memories and understand Tenshi, he gradually unravels the mysteries of the afterlife."


    Gisteren heb ik de laatste episode van deze anime gezien, en ik ben er echt superenthousiast over. Toen ik de eerste epi had gezien, begreep ik er maar weinig van, maar naarmate het verhaal vordert ga je echt van de anime houden. (:
    Als je Clannad, Air, Kanon of Little Busters leuk vindt, zul je Angel Beats! zeer waarschijnlijk ook leuk vinden, aangezien de maker van deze vier, Key, ook aan Angel Beats! heeft meegewerkt.
    In ieder geval een grote aanrader dus! Bovendien is-ie maar 13 episodes dus je hebt hem zo afgekeken. ^^

    Wie van jullie heeft 'm al gezien, heeft er een mening over of is nog van plan 'm te kijken? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arthur schreef:
    (...)
    Ik vind Yui en Hinata het leukst samen :Y) En ik vind Yuri eigenlijk niet echt bij iemand passen. Of nou ja, als het dan iemand moet zijn, dan Noda. Want ja (:


    Jaaa Yui en Hinata zijn echt awesome! :3 Zij zijn ook mijn favoriete personages, denk ik. ^.^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Deze vind ik zo mooi. Ik was echt aan het huilen toen-ie in de anime voorbij kwam ;c.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:


    Deze vind ik zo mooi. Ik was echt aan het huilen toen-ie in de anime voorbij kwam ;c.

    Ik heb zitten janken bij deze:

    )': snif..


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb hem gezien Geniale serie :3
    Favo Characters:
    Kanade Tachibana


    Yui



    Ik heb ook beide specials gezien :3


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Melonpan schreef:
    Is er dan iemand die hem nog niet heeft gezien?


    Jup, ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Begin dit jaar gekeken. Best awesome.

    Wow, ik had hier eerder een reactie gepost, maar nu heb ik hem gister afgekeken.
    ._.

    Wow.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb hem gezien, omg zo zielig!
    ik vond hem echt super leuk!, ik wou dat er een tweede seizoen van was of meerdere episodes ^^

    Parachutes schreef:


    Deze vind ik zo mooi. Ik was echt aan het huilen toen-ie in de anime voorbij kwam ;c.


    Ja inderdaad ik vind hem ook mooi en ik moest ook huilen :(
    ik heb wel meerdere keren gehuild bij deze anime

    Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik ga 'm wel kijken. Eerst Fairy Tail en Sword Art Online afkijken. :3.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Geweldige anime! Echt een van m'n favorieten. Veel humor en een mooi verhaal


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Ik heb hem ook eindelijk gekeken!! Ik vond hem echt heel leuk.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ik ben van plan hem te gaan kijken wanneer ik er weer tijd voor vind ;)

    Ik moet m nog kijken. Heeft iemand enig idee of het enigszins hetzelfde is als de visual novel? Zo ja, feels. Feels everywhere.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ric schreef:
    Ik dacht dat het over een nieuwe koptelefoon ging, lol.

    Nee, ik heb er dus nog nooit van gehoord, maar ik kijk ook niet bepaald anime.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,