• Hoi.. Ik weet niet of het hier goed staat maar ik voel me echt depri en down. Vandaag begon leuk tot A het zusje van een goede vriendin van mij, B aankwam rennen in de pauze. Normaal doet ze dat niet dus B wist dat. Iets mis was. Blijkt dat de manege tijdelijk gesloten werd. Voelde we ons meteen depri. Nu kreeg ik net een whatsappje van B dat C, die in haar les rijd en vrienden is met A. Dat de manege eigenaar, D vandaag weg is gegaan en manege eigenaresse, E morgen weggaat. Instructrice, F gaat maandag weg. Pensionklanten gaan vergaderen over de pony's enzo. Er is in de buurt nog een manege. Hoop dat de pony's daar heen gaan. Ik ga als de manege definitief gesloten is waarschijnlijk daar heen maar dat is heel anders. Ik rij nu ruim 6 jaar en rij/reed nog steeds op de manege waar ik begonnen ben en die waarschijnlijk gaat sluiten.


    take me back to the basics and the simple life

    Waarom gaan de pensionklanten vergaderen over de manegepony's? Zijn die niet gewoon de verantwoordelijkheid van D en E?

    Dat is natuurlijk heel erg rot en ik kan ook niet veel nuttigers zeggen dan sterkte ermee. Ik hoop dat ze open blijven. Is het bekend waarom ze tijdelijk sluiten?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ze hebben relatieproblemen. Ik weet ook dat het eigenlijk de verantwoordelijkheid van D en E en is.. Het is nu eigenlijk 90-99 procent zeker dat ze gaan sluiten. De pony's gaan waarschijnlijk naar een weiland. Ik heb geen idee waar..


    take me back to the basics and the simple life

    Meer informatie gekregen: pony's gaan waarschijnlijk naar Friesland tot E een goede plek voor ze heeft gevonden + mijn moeder wil regelen dat ik Hawaii, mijn Liefie nog een keer kan zien. Ookal staan ze in Friesland en moet ik dus vanuit Enkhuizen daar heen gaan..


    take me back to the basics and the simple life