• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Lizz
    "wil je anders mee?" vraag ik. Ik kan hem moeilijk zomaar achterlaten terwijl hij me geholpen heeft.
    Zo iemand ben ik gewoon niet, wat iemand mee ook aangedaan heeft.

    [ik ga zo naar scouting] ik blijf wss de hele ancht, als mijn twee vrienden niet blijven dan tot 12 uur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'De jacuzzi thuis?' vroeg ik aan haar, terwijl ik liefdevol haar onderrug streelde, ik was blij dat we eindelijk een rustige avond voor onszelf hadden, zonder drama of andere negatieve dingen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    ´Is goed´ zeg ik.
    Ik wacht tot ze staat en loop dan mee..


    El Diablo.

    Rachel
    ik knik en glimlach. Die van thuis ja' liefdevol kus ik hem en pak zijn hand terwijl we beginen te lopen

    lizz
    dankbaar kijk ik hen aan en begin te lopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk naar de grond en loop mee.
    Ik zit soms aan het zilveren armbandje om mijn pols, maar kijk dan voor me uit..


    El Diablo.

    Lizz
    jeffrey blijft stil en we stappen in een taxi. Al snel zijn we er en wacht even. Na een poosje zie ik Mitch em laat ik me huilend in zijm armen valen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Snel had ik mijn ogen dicht gedaan en voelde dat hij binnendrong. Het deed geen pijn en ik voelde dat het nog erg meost wennen. In een vlaag zag ik allemaal beelden, maar langzamerhand werd het steeds minder en werd ik ook veel rustiger. Ik probeerde te ontspannen wat half lukte en kijk Finn in zijn ogen aan. Ik klemde mijn armen steviger om zijn hals en mijn benen klemde ik ook rond zijn middel. Ik voel gelijk dat hij dieper in me ging en ik kreunde van genot. Ik knikte zwak dat hij kon stoten en deed mijn ogen weer dicht. 'Ja' kwam er een beetje trillend uit, doelend dat het echt goed was dat hij mag stoten. Ik hoopte echt niet dat het pijn deed en dat er meer beelden hierop leverde. Ik keek van onder mijn wimpers hem aan en hoopte vurig dat het niet pijn deed.

    Blaine Anderson:

    Verbaast maar opgewonden voelde ik hoe hij in me stootte en dat ik dus op mijn buik lag en hij op mijn rug. Meestal nam ik altijd de leiding en dan moest hij het ondergaan, maar nu was ik aan de beurt. Toch werd ik nog meer opgewonden, omdat ik nu helemaal niets kon doen. Natuurlijk wisten we allebei dat ik sterker was en dat ik Kurt zo op de grond kreeg en dat ik hem kon krijgen. Maar ik liet de pret voor Kurt niet bederven en moest het maar ondergaan. Ik voelde dat hij zachtjes stoten en dat hij dus mijn handen op mijn rug had. Ik spreidde iets mijn benen, zodat hij er beter tussen kon en deed mijn kont iets omhoog, zodat hij makkelijker kon stoten en ook dieper. Ik voelde in mijn onderbuik het steeds heviger worden en ik kreunde uit genot. Af en toe kreun ik zijn naam om hem nog steeds op te winden en doelend dat het lekker was. Ik kon nu helemaal niets doen, wat me toch speels liet glimlachen. Ik kreeg hem dalijk nog wel en sloot genietend mijn ogen. Hij had zijn toetje gekregen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    We liepen weer richting de villa toe, en naar de badkamer waar onze jacuzzi stond. Ik zette het warme water aan en deed mijn kleding uit, Rachel deed hetzelfde en we gingen in de jacuzzi. Ik pakte een fles champagne en twee glazen en schonk ze in en gaf Rachel een glas. 'Proost, op ons.' zei ik terwijl ik haar verliefd aankeek en mijn glas tikte tegen het hare. 'Ik hou van je.' zei ik gemeend tegen haar.

    Finn Hudson

    Een beetje twijfelde ik, wat als het dadelijk helemaal niet goed ging? Maar aan de andere kant, misschien kwam het juist wel goed? Uiteindelijk besloot ik om maar naar Bella te gaan luisteren en begon ik zachtjes te stoten. Er ontstond nu een geweldig gevoel in mijn onderbuik, een gevoel die ik lang niet meer gevoel had. Alles klopte gewoon bij Bella, ze vulde mij perfect aan en iedere keer maakte ze me steeds gekker, van verlangen maar nog het meest van liefde.. Elke dag werd mijn liefde voor haar groter en hield ik steeds meer van haar. Mijn liefde voor haar was eindeloos, en ik zal voor altijd van haar blijven houden. Ik hoopte maar dat ze er klaar voor was om weer seks te hebben. Ik was zo ontiegelijk bang dat ik haar pijn deed of haar alles weer liet herbeleven, wat ze allemaal had meegemaat. Ik wilde haar gewoon gelukkig zien, dan was ik ook gelukkig. Ik was nog zo opgewonden en stootte nog steeds heel zachtjes in haar.

    Kurt Hummel

    Ik kreunde door het hevige gevoel in mijn onderbuik en door Blaine, omdat hij me alleen nog maar meer opgewonden wist te krijgen. Mijn hand liet ik afglijden naar zijn geslachtsdeel en streelde ik hem zachtjes, om hem helemaal gek te maken van verlangend. Ik kon nu ook dieper stoten in hem, waardoor het gevoel nog heviger werd. Zoals altijd genoot ik er van om intiem te zijn samen met hem. Ik begon hem nu af te trekken, zodat ik hem kon verwennen en drukte weer kusjes in zijn nek. Er ontstonden zweetdruppels op mijn voorhoofd en iedere keer ontstonden er vlagen van genot in mijn hele lichaam en dan met name mijn onderbuik. Het was zo lekker en Blaine was echt zo goed in bed. Iedere keer was het weer genieten met hem en verlangde ik telkens naar meer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik glimlach en zoen hem. Hij pakt champagne en ik neem een slokje en kijk hem glimlachend.
    "op ons, ik ook van juou" verliefd kijk ik hem ook terug aan en omhels hem even

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte en omhelsde haar terug, waarna ik een slok nam van mijn champagne.
    'Dit word de beste vakantie ooit.' zei ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "zeker, het maakt niet uit wat we doen, als we maar samen zijn. Ik houd echt van je, meer dan iemand anders" ik glimlach even en kijk hem aan.
    Ik hield meer van hem dan Finn of Jesse. Ik wist dat mijn vaders hem ook lief vonden en ons bij elkaar vonden passen

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Lizz
    jeffrey blijft stil en we stappen in een taxi. Al snel zijn we er en wacht even. Na een poosje zie ik Mitch em laat ik me huilend in zijm armen valen


    Jeffrey

    Ik leun maar tegen de muur aan, en kijk even naar Lizz.
    Ik had zo'n spijt van wat ik allemaal had gedaan, maar het boeit haar toch niet wat ik ook zeg..


    El Diablo.

    Lizz
    Na een tijdje werd ik rustiger en pakte zijn hand en liep naarJeff
    "gaan we naar huis toe?" Mitch knikt en pakt mijn hand waarover hij wrijft. Het was fijn dat hij er was maar de reden niet.
    "ga je mee Jeffrey?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Is goed' zeg ik.
    Ik loop mee, en kijk weg..


    El Diablo.

    Lizz
    Na een tijdje is er een taxi die ons wilt wegbrengen en noem ik snel het adres op.
    Ik vond het echt zielig voor Mitch dat hij hiervoor naar huis moest komen.
    Hij had nogsteeds een arm om me heen geslagen.
    Owja wacht mijn krukken, ik voelde weer wat steken die ik negeerde.
    Met een snelle geoefende beweging trapte ik zacht mijn schoen uit zodat die niet zou knellen en schoof mijn sok wat omlaag.
    Het was helemaal blauw en dik geworden, niet gezond dus.Ik vroeg Mitch wat over zijn stage


    Change is for weirdos ~ Niall Horan