• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik
    "sexyyy, maarre weet jij eigenlijk waar de film over gaat?" grijnzend kijk isk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Niet echt, ik kon mijn ogen niet van jouw afhouden' grijns ik, en knipoog naar haar.
    Ik zoen haar zachtjes en streel lief en teder over haar wang..


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Ik schudde voorzichtig mijn hoofd, de pil die ik had gekregen verzachtte gelukkig de pijn. Natuurlijk was het niet geheel pijnloos, maar in ieder geval een stuk minder dan hiervoor. Ik was blij dat ze toch nog een leuke avond had. Dat was mijn doel en jammer genoeg moest het zo verlopen. Ik trok Rachel voorzichtig bij me in bed en sloeg mijn armen om haar heen en drukte haar stevig tegen me aan. 'Ik hou van je, Rachel.' zuchtte ik naar waarheid. Ik hield echt heel veel van haar, en ik zou haar nooit alleen laten. Ik hield zelfs meer van haar dan ik ooit van ieder ander meisje had gehouden, zelfs Amy.

    Finn Hudson

    Een heerlijk gevoel ging er door me heen dankzij haar, ik merkte dat Bella helemaal opklaarde en dat het haar goed deed. Ik wilde haar slechte ervaringen doen vergeten en dat ze alleen mijn aanrakingen voelde op haar naakte huid. Warme tintelingen gingen er door me heen en zachtjes en liefdevol streelde ik met mijn vingers haar buik en ging ik iets omhoog naar haar borsten. Ze was echt beeldmooi en perfect, ik hield zoveel van haar. Het was zo heerlijk om intiem met elkaar te zijn en van elkaar te genieten. Alles wat telde op dit moment waren alleen wij, en onze liefde voor elkaar. En zo konden we de wereld om ons heen eens lekker vergeten. Ik voelde dat ze speels in mijn onderlip deed, als teken dat ik sneller mocht stoten. Ik twijfelde geen moment en begon het ritme iets op te voeren, maar nog wel zo dat het echt voorzichtig was. Ik kreunde meteen luider en genoot nog intenser van dit. Bella was echt heerlijk en zo geweldig. Ze was prachtig, slim, grappig en gewoon alles voor me. Ik hield zielsveel van haar en ik kon echt niet zonder haar. Ik wilde haar gelukkig maken. 'Ik hou van je, Bella.' kreunde ik opgewonden.

    Kurt Hummel

    'Blaine,' kreunde ik nu ook uit genot, ik begon nu iets harder te stoten. Het gevoel werd alsmaar heviger en ik begon steeds harder te kreunen. Het zweet liep van mijn voorhoofd af en mijn ademhaling werd sneller. Iedere keer wilde ik telkens meer van hem en was het heerlijk om seks te hebben met hem. Ik begon hem nu harder af te trekken. Ik was echt opgewonden en ik genoot er van. Blaine was gewoon zo lekker en ik hield zoveel van hem dat het gewoon niet te beschrijven was. Het gevoel werd steeds heviger en ik voelde dat ik bijna klaar ging komen. Ik ging uit Blaine, waarna hij zich omdraaide en ik schokkend en kreunend klaarkwam op zijn buik. Ik had even tijd nodig om op rust te komen en rustte op zijn borst uit. Mijn lichaam glinsterde van het vocht door de hitte, net zoals die van Blaine. Toen ik weer op adem was liet ik me afzakken tot zijn geslachtsdeel. Ik drukte een paar kusjes op zijn eikel, om hem helemaal gek te maken. Ik vond het leuk, om Blaine helemaal gek te maken, en stiekem was het ook om hem te plagen. Daarna nam ik zijn geslachtsdeel in mijn mond en begon ik hem te pijpen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en kruip voorzichtig bij hem in bed "ik hou ook van jou Logan, ik hoop dat je snel naar huis mag" glimlachend druk ik zacht een kusje op zijn hoofd en ga tegen hem aan liggen.

    Lizz
    Ik grinnik "ik heb hetzeflde probleem gehad" lachend por ik hem weer.
    "als ik eerlijk ben had ik nooit gedacht dat jij zo lief zou zijn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Mhm, ik ook niet' lach ik.
    Ik kijk haar aan en grijns lichtjes...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik schiet even in de lach "wauw ooit gehoord van zelf kennis"
    Ik pak zijn petje en zet hem bij mezelf en trek een ganstergezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Mhm, hot' grijns ik als ze mijn cap op doet.
    Ik neem wat popcorn en eet wat..


    El Diablo.

    Lizz
    Lachend pak ik ook wat popcorn en gooi er een tegen zijn wang aan.
    Uitdagend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk haar aan en grijns breed.
    'O no, you didn't' grijns ik, en begin har te kietelen...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ooh, ik hou ook van jou, Finn' kreunde ik ook opgewonden en hees. Hij voerde het tempo wat op, maar deed het nog wel voorzichtig. Ik kreunde na elke stoot en keek hem verliefd aan. Ik streelde liefdevol zijn wang en daarna zijn nek en borst. Ik bewoog met zijn ritme me mee, waardoor ik nog meer vlagen van genot kreeg en ik kreunde nu ook wat harder en mompelde elke keer zijn naam. Nu wist ik het, ik wou alleen Finn. Ik wist natuurlijk altijd al dat ik alleen van hem hield, maar ergens voelde ik ook wat voor Damian. Nu dacht ik helemaal niet aan hem, alleen maar aan Finn en dit moment. Alles vergat ik om me heen en ik hijgde zachtjes van genot. Er kwamen wat zweetdruppels op mijn voorhoofd en ik zag dat er ook bij Finn kwamen. Nu ging ik eens de leiding nemen en draaide ons snel om, zodat ik nu op Finn zat en bereed hem op hetzelfde ritme. Met mijn handen steunden ik mezelf op zijn borst en sloot genietend mijn ogen. Even deed ik mijn ogen open en pak zijn handen en legde op mijn borsten, zodat hij daar mee kon 'spelen' en bereed hem weer verder. Ik hield ziels veel van Finn en hij was echt mijn alles. Hij was die persoon waarbij ik me helemaal mezelf kon zijn en dat ik nergens voor hoefde te schamen. Hij was mijn ware liefde, mijn prins en ik wou alleen hem. Hij was mijn alles en ik wou hem echt niet kwijt.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde door zijn handelingen en hield het niet meer, hij maakte me echt gek. Het liefst wou ik me omdraaien en hem hard nemen, maar ik moest het gewoon ondergaan. Hij begon me harder af te trekken, waardoor ik het niet meer hield en behoorlijk ging hijgen. Ik hield zoveel van hem en dit maakte het erger dan het al was. Mijn liefde voor hem werd hierdoor alleen meer versterkt en ik wou alleen maar hem. Hij was mijn leven, mijn hart en niemand wou ik behalve hij. Ik voelde dat hij uit me ging en ik draaide me om, waarnaar hij schokkend en kreunend klaarkwam op mijn buik. Kurt ging op me liggen en rustte even wat uit, wat voor mij ook goed uitkwam en zelf rustte ik nu ook uit. Zodat ik niet meer hijgde en nog even kon rusten. Hij liet na een tijdje zichzelf afzakken tot mijn geslachtsdeel en drukte een paar kusjes op mijn eikel, waarnaar ik kreunde en gek werd. Hij nam daarna mijn geslachtsdeel in zijn mond en begon me te pijpen, wat een geweldig gevoel naliet. Ik kreunde het uit en hij begon me te pijpen en ik werd helemaal gek. Ik verlangde zo erg naar hem en keek toe hoe hij me pijpte. Ik wou nu ergens de leiding nemen en pakte voorzichtig zijn hoofd en begon in zijn mond te stoten, maar dat hij nog wel kon ademen en kreunde het uit van genot.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik begin hard te lachen aangezien ik er niet tegen kon.
    "nee ik deed het niet" en begon hem nu met meer popcorn te bekogelen terwijl ik zijn handen probeer te ontwijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns breed, en hou haar polsen vast.
    'En nu?' grijns ik...


    El Diablo.

    Lizz
    En nu?" Met een hele snelle soepele beweging draai ik mijn armen zo in de rondte dat hij me wel moet loslaten en pak grijnzend zijn armen.
    "bedank mijn broer maar voor deze tactiek. Maarre en nu?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns breed, en kijk haar aan.
    'En nu dit' grijns ik, en zoen haar zachtjes..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik maar zoen hem vol liefde terug.
    Ik laat zijn handen los en sla ze om hem heen.
    "we kunnen ook naar mijn huis gaan, zodat ze hier geen last van ons hebben" grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan