• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    'Is goed.' zeg ik, en trek haar omhoog.
    Ik sla een arm om haar heen e loop naar buiten..


    El Diablo.

    Lizz
    Grinnikend sta ik op en lopen we naar buiten.
    Na een paar minuten lopen we naar boven.
    Snel zette ik nog de chocolade in de koelkast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Verbaasd als ik was, nam Bella nu de leiding. Normaal gesproken deed ik dat altijd, maar natuurlijk vond ik het niet erg. Ergens vond ik het ook wel opwindend, dat zij een keer de leiding nam. Bella draaide ons om, zodat ze op me zat en bereed me op hetzelfde ritme. Ik kreunde luid en keek haar verlangend aan, na iedere stoot ging er een overweldigend gevoel door me heen. Ze pakte mijn handen en legde ze op haar borsten. Ik grijnsde speels en ondeugend en 'speelde' een beetje met haar borsten. Nu begon ik mee te stoten in haar tempo zodat het voor ons beiden harder aankwam. Mijn ene hand zette in nu in haar heup als ondersteuning voor haar, en de andere blijf bij haar borst. Ik genoot echt van haar, ze was zo geweldig en leuk. Ze zette echt mijn wereld op zijn kop, en dat was zelfs nog zacht uitgedrukt. Ik zou het echt niet aankunnen als ik haar zou verliezen.

    Kurt Hummel

    Ik grijnsde, tot hoever dat lukte, en merkte dat Blaine nu de leiding nam, en ik vond dat maar al te best. Ergens vond ik het ook fijner, als hij de leiding nam. Hij was niet voor niets de 'man' in onze relatie. Hij had mijn hoofd beet, waardoor ik niets kon doen en stootte in mijn mond. Ik liet hem gewoon en liet mijn vingers afglijden naar zijn bovenbenen en streelde de binnenkant van zijn bovenbenen zachtjes en liefdevol. Ik had in ieder geval mijn doel bereikt en Blaine gek gemaakt en natuurlijk maakte hij me ook keer op keer weer gek. Hij was gewoon zo'n schatje. Nee, hij was 'mijn' schatje. Hij gaf me zelfvertrouwen, heel veel zelfvertrouwen. Met hem kon ik de wereld aan. Ik wilde mijn leven met hem delen en dingen met hem beleven. Mijn handen liet ik nu al strelend afglijden naar zijn onderbuik, waar ik hem nu zachtjes streelde.

    Logan Hudson

    'Ik hou ook van jou, Rachel.' zei ik naar waarheid. Ik hoopte echt dat ik snel weer weg mocht, hier. Zuchtend pakte ik de afstandsbediening van de televisie en zette ik het aan. Eén of andere talkshow was op tv en verveeld keek ik er naar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik neem haar mee naar haar kamer, en grijns als ik muziek van buiten hoor.
    Ik laat haar wat rondjes draaien en zorg dat ze dan tegen me aan staat.
    Ik grijns breed, ach ja. Dansen is een van mijn grote talenten...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach. "zo terug" mompel k.
    Snel liep ik naar een arts en vroeg wanneer hij naar huis mocht als alles goed ging.
    Ik knikte en liep vrolijk naar de kantine.
    Ik pakte wat drinken en pakte wat avond eten wat nog warm was en een toetje.
    Toen ik alles had liep ik naar zijn kamer "ik weet niet of je het lekker vind maar dit was het enigste" ik glimlach even en kruip weer tegen hem aan.
    "je mag morgen weg"

    Lizz
    Ik grinnik even als er muziek is en hij danst. Lachend draai ik rondjes en ik eindig dicht tegen hem aan.
    Gelukkig kon ik dansen en stond dus niet voor schut.
    Grijnzend legde ik mijn handen op zijn kont

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 20:00 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns en leg mijn handen op haar onderrug.
    Ik trek haar dicht tegen me aan, en zoen haar dan vol op de mond...


    El Diablo.

    Lizz
    Lachend begin ik hem terug te zoenen en verplaats mikjn handen naar zijn haren.
    Ik was blij dat het makkelijk ging, ik weet nog dat ik bang was dat het moeizaam zou gaan en alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns, en stop de zoen.
    'Love you' grijns ik, en kijk recht in haar ogen..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik glimlach en raak verdiept in zijn ogen
    "i love you too" zeg ik wat te laat en voel dat ik bloos
    Ik grinnik even en begon langzaam een hekel aan blozen krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns, en streel over haar wang.
    'Cute' grijns ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik voel dat mijn wangen nog roder worden en ik begin te lachen.
    "waarom krijg jou nou geen rode wangen" roep ik verontwaardigd en prik hem in zijn zij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns,en leun tegen de muur.
    'Mijn wangen zijn stuk, daarom' grinnik ik...

    [Ik ga Zoo Tycoon spelen. maar reageer nog op mobiel.'


    El Diablo.

    Lizz
    Ik schiet even in de lag "dan moet je een electricien voor de bedrading laten komen" speel ik met hem mee.
    Vanuit het niets ren ik op hem af en vrolijk duw ik hem op mijn bed om.
    "bwoehahahah"

    [ik ga zo slapne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik lach en trek haar mee.
    'Mhm, wat zou ik nu eens doen'. Grijns ik en ga boven haar hangen..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreunde luid en uit genot en hijgde nu heel erg. Onze lichamen waren nu aan het glinsteren van het vocht die op onze lichamen waren. Een overweldigende gevoel kwam er in mijn onderbuik en ik kwam kreundend klaar. Even stopte ik met bewegen en hijgde het uit. En liet mijn handen op zijn borst liggen, zodat ik mezelf kon ondersteunen, nadat ik een beetje bij was gekomen. Ging ik weer op hetzelfde tempo verder om Finn klaar te laten komen. Ik genoot van onze seks en Finn was echt goed in bed. Hij liet me meer willen en meer verlangen naar hem. Ergens had ik totaal geen zin in Damian en wou ik alleen maar bij Finn zijn, maar daar dacht ik momenteel niet aan. Ik bewoog wat sneller om hem ook snel te laten klaarkomen, niet wetend dat hij geen condoom om had.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde van elke stoot die ik maakte in zijn mond en voelde dat hij streelde, waardoor ik kippenvel kreeg en daarvan genoot. Ik hijgde zwaarder en voelde dat ik klaar kwam. 'Kurt, ik kom' kreun ik luid en nog en paar laatste stoten geven, kwam ik luid, schokkend klaar in zijn mond. Uitgeput liet ik op mijn rug vallen en hijgde het uit. Ik sloot even mijn ogen om rust te vinden en glimlachte verliefd. Met hem was het altijd keer op keer geweldig. Elke seks met hem was gewoon geweldig en ik wou altijd meer van hem en dit was echt een toppunt van ontzettend goede seks. 'Je bent geweldig' hijg ik verliefd en gemeend. Ik trek hem op me en sla mijn armen om hem heen en zoen hem verliefd op zijn lippen. Ik hou van je, Kurt' zeg ik gemeend en verliefd en kijk hem diep aan. Dit was echt één van mijn toppunten uit mijn hele leven. Het was echt een geweldige en perfecte avond geworden. 'Als we thuis zijn, moet je bij mij komen slapen' zeg ik streng, maar lachend en streel zijn wang.

    (Dit is mijn laatste post voor vanavond. (: Hopelijk kom ik morgen ook. Ik heb het gewoon zo druk nu met school. D: Ik beantwoord je smsje dalijk nog wel! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.