• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Hopelijk verminderen die neigingen zich.' zuchtte ik, waarna ik haar een beetje bezorgd aankeek. Ik had mijn armen stevig om haar heen geslagen en zuchtte. 'Ik ben blij dat je het in ieder geval verteld hebt tegen mensen.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    LIzz
    Dankje" ik gilmlach even. ik keek even rond en kwakte wat spullen in laatjes "ga zitten:


    Rachel
    "het komt goed Logan, als jij me niet zomaar in de steek laat" het laatste zeg ik zachter, Ik wou niet ddat iemand zich zorgen maakte.

    [internet viel uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik zette mijn lege glas neer en bekeek haar liefdevol. 'Rachel, zo zit ik niet in elkaar.' zei ik gemeend tegen haar, waarna ik haar diep aankeek. 'Ik zou jou nooit pijn willen doen.' zei ik naar waarheid tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Ik weet het Logan, maar het idee dat iemand je zo makkelijk kan breken, dat je gek word van liefde. Dat is gewoon raar. Ik bedoel die persoon kan met een woord jou leven in handen hebben" ik zucht even "nu gaan we het over ons samen hebben. We kunnen deze week nog met Emily iets leuks doen maar ik denk dat Finn veel met haar wilt doen na, je weet wel met Isa." ik glimlach even en geef een kusje op zijn wang. "kom eens voor me staan" ik sta uit de jacuzzi en loop een stukje verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'We kunnen een keer iets met zijn vieren doen, of misschien kun je een keer iets met Finn en Emily doen.' stelde ik gewoon voor, ik vertrouwde Rachel helemaal en ik zou het helemaal niet erg vinden als ze iets met Finn ging doen. Ze waren nou eenmaal ouders van Emily en ik vond het ook belangrijk dat Emily gelukkig was. En voor haar zou het ook fijn zijn om haar ouders eens bij elkaar te zien, dus ik vond het helemaal niet erg. Ineens stapte ze uit de jacuzzi en hoorde ik wat ze daarna zei. Verbaasd als ik was klonk ik gemakkelijk de jacuzzi uit en ging ik voor haar staan. Ik begreep niet waarom ik voor haar moest staan, maar ik deed het gewoon en keek haar afwachtend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dat kan ook ja, misschien ook wel eens leuk voor har" Ik glimlach even.
    "en nu ben je nieuwsgierig dat hoeft niet" met een snelle beweging duw ik hem in het zwembad waar ik naast stond.
    Lachend liep ik terug naar de jacuzzi waar ik in ging leggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Proestend kwam ik boven en klauterde ik met enige moeite het koude zwembad uit. Ik keek nog altijd verontwaardigd, maar liep naar de jacuzzi toe en keek Rachel aan met een speelse glimlach op mijn gezicht. 'Oh, dus mevrouwtje denkt dat ze slim is, he?' vroeg ik lachend, waarna ik haar optilde uit de jacuzzi en haar nu zelf in het koude zwembad gooide. Triomfantelijk grijnsde ik, terwijl ik nu zelf snel terug in de jacuzzi ging.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Grijnzend kijk ik hem aan terwijl hij het ietswat koude water uitging.
    Daarna liep hij naar me toe en ik knikte op zijn vraag. Daarna tilde hij me snel op en gooide me in het water.
    Snel zwom ik naar boven en klom ik er ook snel uit.
    Lachend ren ik naar de jacuzzi waar ik snel ingaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ze kwam de jacuzzi weer in, en ik moest even lachen om haar. Nu zaten we beiden in de warme jacuzzi en door al dat geplaag had ik dorst gekregen. Ik keek even naar Rachel en woelde lachend door haar haren. 'Ik ga wat drinken halen,' zei ik waarna ik even naar de fles champagne keek. Ik moest nu wel iets halen zonder alcohol, want ik had geen zin om dronken te raken. Ik klom de jacuzzi uit waarna ik me even snel afdroogde en een t-shirt aantrok. Ik vond het redelijk onbeleefd om halfnaakt de keuken in te lopen, ook al had ik gewoon een zwembroek aan. Ik liep nu richting te keuken, maar zag niet dat er een losliggende tegel lag. Ik struikelde daarover en stootte mijn hoofd keihard tegen de rand van het zwembad en viel vervolgens in het zwembad. Meer kon ik niet herinneren en alles werd zwart.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 1:28 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik even naar Logan. Ineens hoor ik een harde klap en iets of iemand het water in gaat.
    Flauw hoor Logan. Ik kijk even rond maar zie hem nergens. Snel sta ik op .
    Hij had vast iets in het water gegooid en dan de keuken in gegaan.
    Ik kijk in het water en zie iemand drijven.
    Ik voel het bloed uit mijn gezicht trekken. Vol angst spring ik het water in en probeer het gewicht naar boven te krijgen.
    Met veel moeite kreeg ik het omhoog maar nu moest het nog op het kant. Dat zou me niet lukken. Ik kon hier net wel net niet staan en om eruit te gaan zou hij weer zinken.
    Vol angst en paniek begin ik Finn te roepen en iemand om hulp.
    Straks was ik te laat en was het mijn schuld.
    Verlamd van angst begin ik harder om Finn te schreeuwen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell Sanchez

    Zuchtend liep ik uit het ziekenhuis, ik voelde me vreselijjk en ik had me nog nooit zo vreselijk gevoeld. Ik kon het gewoon niet geloven dat onze moeder gewoon overleden was. Waar Lizz was wist ik niet, maar vooral zij zou hier helemaal kapot om zijn. Ik voelde me nu al rot, dat ik er zo weinig voor haar was. Maar ik had stage in Italië, dus ik kon niet anders, want anders zou ik de opleiding niet halen. Ik was even weggegaan uit het ziekenhuis om een luchtje te scheppen. Ik kon echt niet te lang tegen de geur die haar hing en de sfeer. Vooral omdat ik me zelf nu ook zo voelde. Mijn vader, was ook helemaal gebroken en ons gezin was gewoon kapot door dit verlies. Het was zo stil, dat ik mezelf kon horen denken en ergens ergerde ik mezelf daar nogal aan. Juist net toen het leven me toe lachte, moest dit weer gebeuren. Ik was eindelijk over Rachel heen en had een meisje leren kennen in Italië. Ze was bloedmooi en heel lief, maar toch ontbrak er iets aan haar. Maar opeens werden mijn gedachten bruut verstoord door een paniekerige stem. Verbaasd keek ik naar de richting waar het vandaan kwam en snelde ik me er heen. Tot mijn grote verbazing zag ik Rachel en sloeg mijn hart een paar tellen over. Ik had er wel iets van opgevangen dat ze weer terug waren, maar ik had er niet veel aandacht aan besteed en er onverschillig op gereageerd. Met snelle passen liep ik naar haar toe. 'Wat is er aa..-' voordat ik mijn zin afmaakte, vielen mijn ogen op de jongen die bewusteloos in het water dreef. Ik sprong zonder enige twijfel het water in en tilde samen met Rachel de jongen op de kant. Voornamelijk deed ik het tilwerk, aangezien zij te klein was om hem op de kant te krijgen. 'Wat is er gebeurt, Rachel?' vroeg ik aan haar, waarna ik naar de jongen keek en probeerde om rust uit te stralen voor Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Finn kwam niet helpen maar gelukkig kwam iemand anders helpen.
    Pas toen Logan op de kant was merkte ik op wie het is.
    "hij ging drinken halen maar ik hoorde een klap en een plons" zeg ik zacht en met moeite houd ik mijn tranen in.
    " Logan!?" Ik pakte zijn hand. "alsjeblieft logan" ik voelde gelukkig zijn hartsslag nog slaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell Sanchez

    Ik voelde nu zijn pols om zijn hartslag te controleren, niet wetend dat Rachel het al gedaan had. Hij leefde in ieder geval nog en ik keek even naar Rachel. 'Ik ga hem in de stabiele zijligging leggen, kan jij ondertussen een ambulance bellen?' vroeg ik, waarna ik me ineens bedacht dat Rachel waarschijnlijk geen Spaans sprak. 'Laat maar, ik doe het zelf wel.' bedacht ik me hardop. Ik legde de jongen snel in de stabiele zijligging, zodat hij niet kon stikken en sloeg mijn arm om Rachel's middel als gebaar van troost en belde naar het ziekenhuis. In het Spaans vroeg ik om zo spoedig mogelijk een ambulance te sturen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Gelukkig was mijn paniek al iets weg getrokken. Ik zou het niet meer aankunnen als Logan er niet meer was.
    "Dankje Mitch" zeg ik zacht. Ik was niet vergeten dat hij vorig jaar een oogje op me had en dat hij me gezoend had.
    Hopelijk had hij nu een mooi leven met een meisje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell Sanchez

    'Dus je kent me nog,' zei ik met een zwakke glimlach tegen haar. 'En geen dank.' zei ik weer serieus. Ik voelde me aardig ellendig en de situatie maakte dat er natuurlijk niet beter op. Ik vroeg me trouwens af wie deze jongen was, ik kende hem in ieder geval niet. Ik dacht eerst dat het Finn was, maar het was iemand anders. Ik hoopte in ieder geval dat de ambulance snel kwam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.