• Ja jongens, ik ga het uitmaken met mijn vriend. Er zijn heel veel dingen gebeurd en ik word er gewoon helemaal knettergek van. Mijn hart doet pijn, maar dit moet echt gebeuren, anders maak ik mezelf doodongelukkig.

    Hebben jullie tips hoe ik het uit kan maken? En een bepaalde locatie, waardoor ik zo van hem kan weglopen? Thank you.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pyromancer schreef:
    Awh wat jammer voor je. En je was zo enthousiast over je relatie.

    Het beste is dat je het inderdaad bij hem thuis doet. Hoe je het precies zegt weet ik niet, maar ik neem aan dat het naar aanleiding van iets is en misschien kan je dat wel gebruiken als argument waarom het niet meer klikt. Ik heb eigenlijk echt geen idee hoe je zoiets doet, maar het zal je wel lukken.
    Succes en sterkte.

    Helaas ging het vanaf het begin al mis. Er was elke keer weer iets en het gevoel is gewoon weg. Jammer maar helaas, ik moet het uitmaken. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Da's kut zeg. Je moet er vooral niet omheen draaien denk ik.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Helaas ging het vanaf het begin al mis. Er was elke keer weer iets en het gevoel is gewoon weg. Jammer maar helaas, ik moet het uitmaken. :C
    Awh wat erg voor je. Maar je moet doen wat het beste voor je is. Hopelijk vind je dan snel iemand waarmee het goed gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Depay schreef:
    Niet met hem in discussie gaan als hij vraagt waarom, of om nog een kans. Blijf bij deze beslissing en loop weg als hij door blijft vragen/zeuren.
    Ik zou het daarom ook ergens in een park of iets vertellen, een openbare plek van waar je snel naar huis kunt, of zoals hierboven gezegd, bij hem thuis.
    Heel veel succes en sterkte!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ah meid,
    das inderdaad heel kut maar je moet er niet omheen draaien. Het is net zoiets als een plijster van een wond aftrekken. In een keer doen.
    Ik denk dat je het het beste bij hem thuis kan doen of op een plek waar veel mensen zijn, en dat dicht bij je huis is.
    heel veel succes en sterkte en als je iets kwijt wil, kan je het altijd zeggen (pb ofzo)
    *hug*


    Miep

    Ahw, ik heb geen tips voor je, maar ik ben het eens met Nikki.
    Heel veel sterkte! (flower)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    IK zou het wel echt tegen hem zeggen. niet in sms ofzo dat komt zo laf over.
    veel sterkte (flower)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Zoals hierboven word gezegd, en rustige plek.
    Veel sterkte! <3


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Tja ik heb geen tips voor je. De ene keer heb ik het uitgemaakt op een schoolfeest :'D En met een andere ex heb ik 2x gehad en de ene keer was via sms en de andere keer via de telefoon. Maar hij woonde ook 2uur bij me vandaan. :Y) Ik kan alleen zeggen dat je wel heel eerlijk moet zijn in waarom je het uitmaakt.


    -

    :C
    Naawh.. Ik heb geen tips, maar ik wens je wel veel succes!


    i put the fun in funeral

    Meissie toch, je leek zo gelukkig met hem. (no_chears) Zelf heb ik geen verstand van relaties beëindigen (of relaties in het algemeen), maar ik wens je wel alvast heel veel sterkte, met zowel de daad zelf als de naklap. (flower)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 13:19 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hm.... Ik zou eerst zijn goede eigenschappen benoemen, en dan zeggen dat het niet gaat werken omdat jullie te verschillend zijn. Bij een jongen afwijzen helpt dat in iedergeval wel. Dan streel je eerst zijn ego en heeft hij niet het gevoel dat hij een nul is. Good luck!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb helaas geen adviezen want ik ben echt hopeloos in de liefde.
    Maar ik wens je voor nu en later heel veel succes, steun, sterkte en alles wat je nogmeer nodig hebt!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vind het echt zo rot voor je ):
    Een paar week geleden was je nog zo gelukkig en in de wolken..
    Echt vervelend. Ik zou zoals Assassin het zei bij hem thuis uitmaken.
    Heel veel sterkte meid


    26 - 02 - '16

    Mordin schreef:
    Thuis is wss inderdaad het beste. Uitmaken in het openbaar is alleen leuk als je van toneelspelen houdt, en bij jou thuis is ook zo flauw, om hem naar je toe te laten komen en vervolgens eruit te schoppen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.