• Haaii lieffies<3
    Mijn zusje [xPLOPMELK]& ik zijn vanplan een nieuwe Quiz te maken. Op mijn account dan ^^ Maar we weten allee niet ofdat dit idee, wat door m'n liefe zusje bedacht is origineel zijn. Willen jullie dit ff zeggen? Hier gaat het over.

    2 Indiaanse meisjes die dus Indiaan zijn wonen in de bossen van Het Regenwoud. Alles is er vredig tot op een dag. Als ze op een dag een knal horen in het midden van de bossen gaan de 2 op zoektocht. Daar vinden ze 1 jongen die vol met bloed hangt. Gelukkig is hij niet dood. Na een tijd zoeken vinden ze nog 2/3 andere jongens [Hangt ervanaf over wie we deQui doen JBof TH] Ze verzorgen de jongens en zorgen ervoor dat ze een slaapplaats hebben. De mensen van het dorp ontvangen hun er wel maar vinden de 'blanke' niet zo erg leuk. Wat gebeurt er op een dag als de 2 verliefd worden op 1 vand e jongens?

    Vul dit ff in aub ^^
    -Is hij origineel?
    -Zou je hem doen als hij er is ookal verdelen we misschien geen rollen?
    Geef een score op 10?


    Kiss<3

    Leuk!

    -Jaa!

    -Jaa!

    -8.5!

    -Is hij origineel?
    Ja!!!!!
    -Zou je hem doen als hij er is ookal verdelen we misschien geen rollen?
    Ja!!!!!
    Geef een score op 10?
    9


    Dunno ><

    Is hij origineel?; Ja heel erg zelfs!!

    -Zou je hem doen als hij er is ookal verdelen we misschien geen rollen?; Ja tuurlijk!!:D

    Geef een score op 10?
    9.5!!:D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -Is hij origineel? Jaaaaa!!!

    -Zou je hem doen als hij er is ookal verdelen we misschien geen rollen? Jaaaaaa!!!!

    Geef een score op 10? 9,5


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Is hij origineel?
    ja

    Zou je hem doen als hij er is ookal verdelen we misschien geen rollen?ja wand ik vind het verhaal nu al leuk ;)

    Geef een score op 10? een 9


    You can't touch music but music touch you

    Nog?

    -Is hij origineel?
    Jep, maar ik zou die verliefdheid weglaten en er iets anders van maken, iets wat minder vaak voorkomt.
    -Zou je hem doen als hij er is ookal verdelen we misschien geen rollen?
    ik lees zowieso verhalen met een goeie reden en dat is niet omdat ik toevallig een rol erin heb xD dus ja
    Geef een score op 10?
    een 7


    Life is hard and then we die

    -Is hij origineel?
    heel erg
    -Zou je hem doen als hij er is ookal verdelen we misschien geen rollen?
    UHU
    Geef een score op 10?
    9.7

    ja
    denk 't wel
    8


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, hij is orgineel.
    Ja, ik denk het wel.
    Een 8.5


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'