• Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MattyBgirl.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MadeByHades.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. (Gereserveerd.) N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:50 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ZaynxVain schreef:
    [Naam: Victoria Dawn Justice
    Geslacht: Vrouwlijk
    Bijnaam: Vicky/Tori/Vic or something like that.
    Innerlijk: Victoria houdt van lezen en zwemmen als normale bezigheid, en wat natuurlijk ieder meisje geweldig zou vinden, is natuurlijk winkelen. Haar droom carrière is actrice, maar zingen vindt ze ook te gek. Ze heeft een Amerikaanse nationaliteit en is van Ierse en Spaanse afkomst. Verder is ze heel vriendelijk, behulpzaam en ambitieus.
    Uiterlijk:




    Victoria heeft donker bruin haar en bruine ogen. Krullen of stijl haar wisselt want dat heet krul- en stijltang.


    Goedgekeurd.(A) Alleen het fotoprobleem even oplossen. Als het niet lukt zal ik wel helpen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    mag ik een meisje reserveren? celebrity weet ik nog niet (:


    Do what people say you can't.

    Naam: Ariana Joan Grande.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Evt. bijnaam: Little Red.
    Innerlijk: Ariana is een lief, druk en hartelijk meisje. Velen vinden haar erg aardig en ze maakt vaak een goede indruk, maar soms is ze een beetje te hyperactief. Haar hobby's zijn zingen en acteren, maar dansen vind ze ook erg leuk. Ze kan ook de piano bespelen.
    Ariana's angst is dat mensen haar niet mogen of aardig vinden, iets wat haar nog wel eens wilt tegenwerken in haar leventje. Ze heeft een hekel aan bitches en tutjes en gaat liever met jongens om als met meisjes. Dit betekent niet dat ze geen vriendinnen kan hebben, aangezien ze die ook makkelijk maakt. Verder heeft Ariana bijna altijd een lach op haar gezicht. Ze is van Italiaanse afkomst. Soms kunnen mensen haar irritant vinden vanwege haar hypere en blije gedrag.
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)
    Ariana is 1,55 lang, wat erg klein is. Ze heeft roodgeverfde haren en grote, bruine ogen. Haar natuurlijke haarkleur is donkerbruin. Als ze verbaasd, teleurgesteld of verdrietig is trekt ze haar wenkbrauwen een stukje op en maakt haar ogen nog groter, waardoor ze vrij schattig uitziet.



    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:19 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    AgentP schreef:
    mag ik een meisje reserveren? celebrity weet ik nog niet (:


    Ik zet je erbij.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Finn Harries
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. bijnaam: Finny of cheeky Finn.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:



    [Vind je Finn Harries goed? Zo ja, dan ga ik alles uitwerken. Anders zoek ik even iemand anders.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Naam: Finn Harries
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. bijnaam: Finny of cheeky Finn.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:



    [Vind je Finn Harries goed? Zo ja, dan ga ik alles uitwerken. Anders zoek ik even iemand anders.]


    Is het een sitemodel? Aangezien ik echt zangers, dansers en modellen bedoel. Celebrities die redelijk bekend zijn. Als dit bij Finn Harries wel zo is keur ik het goed, ja.


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Is het een sitemodel? Aangezien ik echt zangers, dansers en modellen bedoel. Celebrities die redelijk bekend zijn. Als dit bij Finn Harries wel zo is keur ik het goed, ja.


    [Hij is een Britse youtuber met zijn tweelingbroer Jack. Hij heeft wel in een tv serie gespeeld. Lang geleden.
    Dus je kan hem wel als acteur betitelen.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    (...)

    [Hij is een Britse youtuber met zijn tweelingbroer Jack. Hij heeft wel in een tv serie gespeeld. Lang geleden.
    Dus je kan hem wel als acteur betitelen.]


    Dan is hij goedgekeurd.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oké, ik heb al werk gemaakt.
    De roosters zijn klaar, dagindeling is gemaakt en schoolregels zijn genoteerd. Nu alleen nog klas en kamerindeling en ik ben klaar. Nu nog wat meer mensen.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [face=arial]Naam: Finn Harries
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. bijnaam: Finny of cheeky Finn.
    Innerlijk: Finn heeft zijn hart op de juiste plek. Voor zijn leeftijd is hij behoorlijk volwassen. Waarschijnlijk omdat zijn tweeling broer de stomste dingen uithaalt en Finn hem altijd wil beschermen. Ook al gedraagt hij zich dan volwasseneren dan zijn broer, hij wordt wel als speels omschreven. Hij houdt er van om grappen uit te halen en zichzelf idioot te gedragen. Dit wordt helaas soms opgevat als kinderachtig en soms zelfs als arrogant terwijl hij dat totaal niet is. Hij is een echte gentleman, erg romantisch en zorgzaam met de juiste manieren. Hij is niet echt een versierder en vindt het leuk als een meisje zelfstandig en ondernemend is.
    Uiterlijk:




    Kan nog veranderd worden.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 0:43 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    [face=arial]Naam: Finn Harries
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. bijnaam: Finny of cheeky Finn.
    Innerlijk: Finn heeft zijn hart op de juiste plek. Voor zijn leeftijd is hij behoorlijk volwassen. Waarschijnlijk omdat zijn tweeling broer de meeste stomste dingen uithaalt en Finn hem altijd wil beschermen. Ook al gedraagt hij zich dan volwasseneren dan zijn broer, hij wordt wel als speels beschreven. Hij houdt er van om grappen uit te halen en zichzelf idioot te gedragen. Dit wordt helaas soms opgevat als kinderachtig en soms zelfs arrogant terwijl hij dat totaal niet is. Hij een echte gentleman, erg romantisch en zorgzaam met de juiste manieren. Hij is niet echt een versierder en vindt het leuk als een meisje zelfstandig en ondernemend is.
    Hij studeert drama.
    Uiterlijk:




    Kan nog veranderd worden.


    Goedgekeurd.(A) Alleen wordt er nog niets gestudeerd op deze school, aangezien het pas het eerste leerjaar is. In het tweede leerjaar mag je pas een richting kiezen. In het eerste leerjaar krijg je alle vakken die ik al heb ingepland in de roosters.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 0:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Perrie Louise Edwards
    Geslacht: vrouwelijk
    Evt. bijnaam: Pezz Niet zelf bedacht, heb ik ergens gevonden dat dat haar bijnaam was
    Innerlijk: RPG, anders hou ik me er niet aan.
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)



    beetje goed? (A)


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    Naam: Perrie Louise Edwards
    Geslacht: vrouwelijk
    Evt. bijnaam: Pezz Niet zelf bedacht, heb ik ergens gevonden dat dat haar bijnaam was
    Innerlijk: RPG, anders hou ik me er niet aan.
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)



    beetje goed? (A)


    Goed, ja. Alleen het innerlijk is vaag, maar omdat je een reden ervoor hebt het niet in te vullen keur ik het goed.
    (Perrie!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga trouwens nog wel een jongen invullen als we er te weinig hebben, want anders krijgen we een heel meisjestopic.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ken nog wel iemand die misschien mee wilt doen. Ze houdt van RPG's zoals dit.


    Say you love me, as much as i love you.