• Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MattyBgirl.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MadeByHades.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. (Gereserveerd.) N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:50 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    zal ik nog een jongen doen of niet? :/

    jaha ik ga het gwn doen.. alleen weet ik nog niet wie (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:24 ]


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    zal ik nog een jongen doen of niet? :/

    jaha ik ga het gwn doen.. alleen weet ik nog niet wie (:


    Ik zet je in ieder geval erbij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ik ga een jongen van 1D doen, zit alleen nog beetje te twijfelen welke

    Naam: Niall James Horan
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. bijnaam: Nialler, Leperchaun
    Innerlijk: zelfde probleem als bij Perrie
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 20:45 ]


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    Naam: Niall James Horan
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. bijnaam: Nialler, Leperchaun
    Innerlijk: zelfde probleem als bij Perrie
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)



    Jeuj, een jongen.
    (Nialler.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Finn Frayn Harries
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. bijnaam: Finny of Finnegan.
    Innerlijk: Finn heeft zijn hart op de juiste plek. Voor zijn leeftijd is hij behoorlijk volwassen. Waarschijnlijk omdat zijn tweeling broer de stomste dingen uithaalt en Finn hem altijd wil beschermen. Ook al gedraagt hij zich dan volwasseneren dan zijn broer, hij wordt wel als speels omschreven. Hij houdt er van om grappen uit te halen en zichzelf idioot te gedragen. Dit wordt helaas soms opgevat als kinderachtig en soms zelfs als arrogant terwijl hij dat totaal niet is. Hij is een echte gentleman, erg romantisch en zorgzaam met de juiste manieren. Hij is goed met meisje, maar vindt het belangrijk dat een meisje zelfstandig en ondernemend is.
    Uiterlijk




    Finn heeft prachtige groene ogen die meteen opvallen. Zijn bruine haren zijn naar de rechterkant gekamd. Finn heeft een haar-fetish en kan dan ook de hele dag door zijn haar opnieuw in model brengen. Met 1.80m lang heeft hij een gemiddelde lengte. Een sixpack is niet aan hem besteed, toch vindt hij het heerlijk naar de sportschool te gaan. Soms draagt hij een bril, echter is dit niet omdat hij hem nodig heeft.

    Klaar (:


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Naam: Harry Edward Styles
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. biijnaam: Hazz, Hazza
    Innerlijk Harry is een vrolijke jongen die soms ook wel een beetje egoïstisch kan zijn. Hij kan erg lief zijn en is echt aardig. Hij kan soms wel een beetje flirterig zijn. SOms kan hij ook wat gay overkomen.hij kan soms erg verdrietig zijn maar is daar eigenlijk vaak wel snel weer bovenop.
    Uiterlijk

    quin98 schreef:
    Naam: Harry Edward Styles
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. biijnaam: Hazz, Hazza
    Innerlijk Harry is een vrolijke jongen die soms ook wel een beetje egoïstisch kan zijn. Hij kan erg lief zijn en is echt aardig. Hij kan soms wel een beetje flirterig zijn. SOms kan hij ook wat gay overkomen.hij kan soms erg verdrietig zijn maar is daar eigenlijk vaak wel snel weer bovenop.
    Uiterlijk



    Haha, ik dacht al dat je Harry zou kiezen. Nou ja, nog twee personen en je hebt One Direction hier ook al inzitten. xD
    (Het verbaast me trouwens heel erg dat hier nog geen Justin Bieber in zit...)

    Btw, die laatste foto ea? Kan dat Harry wel zijn, aangezien ik maar twee tepels zie.:$ Ja, daar keek ik naar. Sorry.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Haha, ik dacht al dat je Harry zou kiezen. Nou ja, nog twee personen en je hebt One Direction hier ook al inzitten. xD
    (Het verbaast me trouwens heel erg dat hier nog geen Justin Bieber in zit...)

    Btw, die laatste foto ea? Kan dat Harry wel zijn, aangezien ik maar twee tepels zie.:$ Ja, daar keek ik naar. Sorry.


    Volgens mij is het Harry wel maar is ie gewoon ge fotoshopt....


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ZaynxVain schreef:
    (...)

    Volgens mij is het Harry wel maar is ie gewoon ge fotoshopt....


    Het kan wel, aangezien de 'onderkant' van zijn buik zeg maar, wel hetzelfde is. Nu je het zegt zou je degelijk gelijk kunnen hebben, aangezien twee tepels niet moeilijk weg te werken zijn. Als ik Megan Fox haar tatoeage op haar rug kan wegkrijgen en op Rihanna's vingers zijn twee tepels een eitje.xD Laat maar, ik draaf door...


    Reading a good book is like taking a journey.

    ZAL IK JUSTIN BIEBER AANMAKEN XDD

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Lol, alleen nog Liam en Zayn)


    Happy Birthday my Potter!

    MadeByHades schreef:
    ZAL IK JUSTIN BIEBER AANMAKEN XDD


    Seriously?! Als je het doet ea... Dan ga ik hier schreeuwen.xD En niet van plezier. Ben geen hater of zo, maar zo leuk vind ik hem nou ook weer niet. Het is dat Ariana Grande een lief personage is...
    Waah, toen ik deze rpg aanmaakte durfde ik het eerst niet omdat ik geconfronteerd ging worden met Beliebers.. Ik heel blij dat hij er niet inzit, kom jij even aan...:P
    Maar doe wat je niet laten kunt.xD

    Btw, vergeleken met Tokio Hotel ben ik een Belieber, en dat zegt heel wat.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:11 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rider schreef:
    (Lol, alleen nog Liam en Zayn)


    Nu je het zegt... Ik had al de behoefte om Liam te kiezen als er nog jongens overblijven. Maar dan ben ik zo onorgineel bezig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Nu je het zegt... Ik had al de behoefte om Liam te kiezen als er nog jongens overblijven. Maar dan ben ik zo onorgineel bezig.


    Dat maakt niet uit hoor^^


    Happy Birthday my Potter!