• Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MattyBgirl.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MadeByHades.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. (Gereserveerd.) N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:50 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wanneer gaan we eigenlijk beginnen?:)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rider schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit hoor^^


    Ik ga het gewoon doen, des te eerder we kunnen beginnen. Ik hoef straks thuis alleen nog maar de kamer- en klassenindeling helemaal af te maken en dan krijgt iedereen zijn/haar rooster van me. Ik heb er trouwens drie uur aan gewerkt... Inclusief schoolregels, school overzicht etc.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hee, niks tegen JBiebzz ;c

    I love him, WEET JE WAT IK GA MEZELF MAKEN.

    Willen jullie foto le mij zien?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    Hee, niks tegen JBiebzz ;c

    I love him, WEET JE WAT IK GA MEZELF MAKEN.

    Willen jullie foto le mij zien?


    Wat zijn je talenten zoal? ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Depay schreef:
    Wanneer gaan we eigenlijk beginnen?:)


    xD. ^^Up.
    En als de jongens gelijk zijn met de meisjes, dan zijn de kamers en klassen gelijk. Al hoeft dit eigenlijk niet... Als het goed gaat kan ik vanavond nog alles online zetten en kunnen we beginnen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    xD. ^^Up.
    En als de jongens gelijk zijn met de meisjes, dan zijn de kamers en klassen gelijk. Al hoeft dit eigenlijk niet... Als het goed gaat kan ik vanavond nog alles online zetten en kunnen we beginnen.


    Jeeeeeeeeej, ik vind het echt vet grappig om Lea in een RPG te kunnen spelen. I love her ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Jeeeeeeeeej, ik vind het echt vet grappig om Lea in een RPG te kunnen spelen. I love her ^^


    Ik ben best wel benieuwd naar haar, aangezien ik haar niet echt ken. Van uiterlijk, ja. Ik maak Liam even en moet dan hopen dat mijn ouders snel naar huis willen, aangezien thuis mijn laptop ligt met alle informatie... ):


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Ik ben best wel benieuwd naar haar, aangezien ik haar niet echt ken. Van uiterlijk, ja. Ik maak Liam even en moet dan hopen dat mijn ouders snel naar huis willen, aangezien thuis mijn laptop ligt met alle informatie... ):


    Geen Glee fan? :c Ze speelt trouwens ook in New years eve met Ashton Kutcher als tegenspeler ^^ en ik vind haar echt prachtig zingen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Geen Glee fan? :c Ze speelt trouwens ook in New years eve met Ashton Kutcher als tegenspeler ^^ en ik vind haar echt prachtig zingen.


    New years eve vind ik echt prachtig. Glee is nooit mijn favoriet geweest. Maar Lea zingt inderdaad echt prachtig!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Naam: Liam James Payne.
    Geslacht: Mannelijk.
    Evt. bijnaam: (Nog) geen.
    Innerlijk: Liam is een stille, verlegen en zorgzame jongen. Hij houdt veel van zijn familie en is een trouwe vriend. Als je problemem hebt kun je altijd naar hem toegaan, want hij is te vertrouwen en zal je altijd proberen te helpen. Liam zal nooit iemand verraden en kiest altijd de goede kant.
    Liam heeft een hekel aan liegen en mensen die zich teveel menen. Hij heeft een fobie voor lepels. Liam's hobby is zingen, daar ligt zijn passie. Hij hoopt dat hij op deze school veel kan leren over het beroemd zijn en dat hij er ook beroemd mee kan worden. Liam is soms te eerlijk, waardoor mensen hem makkelijk in een valkuil kunnen lokken.
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)
    Liam heeft bruinblond haar, bruine ogen en dikkere wenkbrauwen. Zijn uiterlijke kenmerk is de moedervlek in zijn hals. Hij heeft verschillende haarstijlen uitgeprobeerd, maar deze keer heeft hij gekozen voor een halflang geknipt kapsel dat netjes over zijn voorhoofd en oren valt. (Tweede plaatje is het duidelijkst.)


    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:45 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hier is foto le me


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hoe knap ben ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    Hier is foto le me


    Charming.


    Reading a good book is like taking a journey.

    MadeByHades schreef:
    Hier is foto le me


    Omg, sexy :9~ haha


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Geen Glee fan? :c Ze speelt trouwens ook in New years eve met Ashton Kutcher als tegenspeler ^^ en ik vind haar echt prachtig zingen.


    Glee is niet echt een van mijn favoriete programma's, maar ik kijk ook nooit tv.xD Ik ken haar denk ik van die film, ja. En bij de laatste foto die je postte lijkt ze een beetje op Demi Lovato.


    Reading a good book is like taking a journey.