• Wat vinden jullie van Harry's tatoo's?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 18:52 ]

    Ik vind het jammer dat hij zoveel tattoo's laat zetten. Tattoo's kunnen echt mooi zijn maar nu vind ik het een beetje te worden.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Ik vind het jammer dat hij zoveel tattoo's laat zetten. Tattoo's kunnen echt mooi zijn maar nu vind ik het een beetje te worden.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Azulchica schreef:
    Ik vind het jammer dat hij zoveel tattoo's laat zetten. Tattoo's kunnen echt mooi zijn maar nu vind ik het een beetje te worden.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lenah schreef:
    Het lijkt wel of hij willekeurige dingen erop heeft gezet, en dat vind ik best jammer. Maar zolang hij er blij mee is..


    Pretty is just a pretty word.

    Memoria schreef:
    Zonde van zijn lichaam.
    Maar als hij het mooi vind, doet hij het maar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het zonde. Als het nou echt betekenis had, maar die kooi? W to the F... Maargoed, als hij het mooi vindt. Ik vind tattoos wel gaaf, maar deze zijn niet echt mijn smaak. Achja, Hazz blijft toch wel een hotteeeh!


    SHABOOYA

    Memoria schreef:
    Zonde van zijn lichaam.
    Maar als hij het mooi vind, doet hij het maar.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Sheerios schreef:
    Als hij er blij mee is...
    Ik ga er niet eens van zeggen wat ik er van vind ^.^


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Iew.


    26 - 02 - '16

    Rissl schreef:
    Ik vind het zonde. Als het nou echt betekenis had, maar die kooi? W to the F... Maargoed, als hij het mooi vindt. Ik vind tattoos wel gaaf, maar deze zijn niet echt mijn smaak. Achja, Hazz blijft toch wel een hotteeeh!


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik vond alleen die ster nog wel mooi, vond ik nog wel wat hebben en die: 'I can't change' op zijn pols vond ik ook wel mooi, maar ik heb gewoon wat met tatoo's op de pols. Maar de rest, hmm weet ik niet. Hij zal er vast wel een goede reden voor hebben en wie zijn wij om daarover te oordelen. Hij vindt het vast mooi en het is zijn lichaam.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hahaha het past zo niet bij die babyface. Maarja, als hij het leuk vindt..


    ars moriendi

    Ik vind de tattoo's opzich wel mooi maar je moet ze niet als een zooitje bij elkaar zetten, dat vind ik wel zonde
    maar het blijft Harry dus ik blijf hem knap vinden (tenzij hij zo'n Ben Saunders word)

    dus...


    He like girls how eat carrots!

    Lenah schreef:
    Het lijkt wel of hij willekeurige dingen erop heeft gezet, en dat vind ik best jammer. Maar zolang hij er blij mee is..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."