• Hooi,

    Ik heb gister weer eens sims 2 gekocht het basisspel, maar toen ik em op mijn computer wou installeren bleek dat de registratiecode niet klopte. Ik heb de code 100% steeds goed overgetypt, maar hij blijft dezelfde melding geven. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn? Of weet iemand een andere registratieode? Ik heb geprobeerd ea te mailen, maar toen kreeg ik een mail terug dat de e-mail waar ik een mail naar heb gestuurd niet meer bestond. Terwijl dat de e-mail was die in de handleiding stond -.-

    Zeker dat je het juist overgetypt hebt? Sommige letters lijken op cijfers en vice versa. Heb ik al zovaak meegemaakt. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Is de V niet een U of andersom? Ik heb dat zo vaak fout gedaan, toen ik dat spel kreeg, ik werd er gek van. Totdat iemand zei: he, is dat niet een V, en dan had ik natuurlijk de hele tijd U zitten typen -.-


    From these ashes, I will rise

    Jaa 100% zeker. In de registratienummer zit ook niet echt een 0 wat op een O kan lijken of een 1 wat op een I kan lijken. Ik heb het letterlijk 1000 keer geprobeerd over te typen. :(

    En er zit ook geen v of u in :P

    Ik heb de sims 2. Ik zal anders een kijken wat voor code daarop staat en die pb'en?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Is goed. Hoop dat et werkt :)

    Die werkte dus ook niet, maar toch heel erg bedankt. :) Iemand anders ideeën?

    Op internet staan er heel veel. Google: sims 2 serial number