• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 13:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DreamWishes schreef:
    [Jaimzzz *puppyeyes* het duurt nog maar even en hij heelt toch nog wel. (;]


    Still...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    Ik wil het uitschreeuwen maar inplaats daarvan klem ik mijn kiezen weer op elkaar, niet vanplan haar dat te gunnen. aangezien het verschrikkelijk voelde, niet alleen een scherp mes dat in mijn vel boorde maar ook de kruiden die zich met mijn bloed mengden, ik ging met mijn rug tegen de muur aan zitten en Ik wou het mes eruit trekken maar ook het handvat zat vol met het spul iets wat alleen al pijn deed toen ik het aanraakte, des ondanks pakte ik het vast en trok het eruit om het vervolgens op de grond neer te gooien. 'Raad eens hoe dat voelt' Andwoorde ik mompelend maar nogsteeds met sarcasme.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Hmm, je bent sterker dan ik dacht.' mompel ik dan toch, maar blijf gewoon op mijn bed zitten. 'En wat wil je nu doen?' vraag ik dan en grijns even en haal nog een mes eruit, deze is alleen iets langer en scherper, pijnlijker en de kruiden zitten er ook weer op ik kijk even naar het mes en dan weer naar hem. 'Je maakt geen kans, je bent te erg verzwakt.' zeg ik dan en en zucht even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Still...


    [please, please Jaimzzz. *again puppyeyes* messen worden saai... Jaimzz. *smeekgebed* ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [please, please Jaimzzz. *again puppyeyes* messen worden saai... Jaimzz. *smeekgebed* ;D]


    [NO.

    bind hem vast en strooi wat kruiden over hem en laat hem smeken om losgemaakt te worden


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Aurora Chloé Gwendoll
    'Hmm, je bent sterker dan ik dacht.' mompel ik dan toch, maar blijf gewoon op mijn bed zitten. 'En wat wil je nu doen?' vraag ik dan en grijns even en haal nog een mes eruit, deze is alleen iets langer en scherper, pijnlijker en de kruiden zitten er ook weer op ik kijk even naar het mes en dan weer naar hem. 'Je maakt geen kans, je bent te erg verzwakt.' zeg ik dan en en zucht even.


    Nick
    'Agh je meent het, was ik zelf nog niet op gekomen' Mompel ik sarcastisch en kijk haar aan, 'En om welke reden ben jij een kleine demonen-jagetje geworden en haat je ze zo?' Vraag ik haar vervolgens en trek een gat in mijn shirt aangezien die kogel er nogsteeds in zit.


    Don't be like the rest of them, darling

    ...


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Mijn moeder.' mompel ik dan zacht. 'Maar ik had geen keuze.' mompel ik dan en kijk hem dan weer aan, geen idee waarom ik dat hem vertel, dan sta ik weer op en loop naar hem toe tot ik recht voor hem sta, hij was groter dan mij, maar het maakte me niet bang. 'Waarom wil je dat weten.' mompel ik dan en haal dan het mes te voorschijn van achter mijn rug en steek het in een snelle beweging in zijn maag en draai het dan in zijn huid om en blijf hem strak aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [NO.

    bind hem vast en strooi wat kruiden over hem en laat hem smeken om losgemaakt te worden


    [Goed idee. (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Welk idee? Ik ben niet met een idee gekomen hoor.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Aurora Chloé Gwendoll
    'Mijn moeder.' mompel ik dan zacht. 'Maar ik had geen keuze.' mompel ik dan en kijk hem dan weer aan, geen idee waarom ik dat hem vertel, dan sta ik weer op en loop naar hem toe tot ik recht voor hem sta, hij was groter dan mij, maar het maakte me niet bang. 'Waarom wil je dat weten.' mompel ik dan en haal dan het mes te voorschijn van achter mijn rug en steek het in een snelle beweging in zijn maag en draai het dan in zijn huid om en blijf hem strak aankijken.


    Nick
    Ik geef geen andwoord op haar vraag inplaats daar van sluit ik mijn ogen als ze dat mes in mijn maag steekt en die vervolgens omdraait, ze had dus blijkbaar nog een mes gevonden vol met van die vreselijke kruiden


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht en haal het mes uit zijn maag, wat nu besmuurd is met bloed en hij heeft zijn ogen gesloten. Ik zucht en zet dan het mes bij zijn borst waar de kogel zit en steek dan weer het mes door zijn huid en pulk dan de kogel eruit en trek dan het mes weer terug en je hoort de kogel op de grond vallen en het mes laat ik ook vallen, inmiddels zit er ook al bloed op mijn handen en ik kijk dan weer op naar hem, benieuwd wat hij nu wil doen, aangezien ik nu ongewapend voor hem sta.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nick
    Ik ben verbaast als ze en die kogel eruit haalt en vervolgens het mes op de grond gooit ik twijfel echter niet en schop het mes onder het bed waarna ik weer hetzelfde doe als eerst, haar tegen de muur drukken en met mijn hand haar keel omklemmen. Ookal was ik zwak zou ze zich waarschijnlijk nog niet los kunnen maken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik kijk hem aan. 'Wat wil je nu met me doen?' vraag ik dan zonder enige angst en kijk hem strak aan. 'Wat wil je nu doen.' vraag ik dan nog eens alleen strenger en nog steeds zonder enkele angst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nick
    'Dus, je moeder is vermoord door demonen?' Vraag ik haar vervolgens zonder andwoord te geven op haar vraag en zonder zelfs maar een vleugje spijt, er waren genoeg dingen die je kon doen om een mens pijn te laten lijden, ik kon gemakkelijk haar nek omdraaien en ze was dood.


    Don't be like the rest of them, darling