• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater – Eenhoornpoep
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater
    Quil Ateara – Shooter

    Uley Roedel
    Sam Uley – PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller – PercyWood
    Collin Littlesea – PercyWood

    Mensen
    Emily Young – Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young – Simia

    Cullens
    Carlisle Cullen – PercyWood
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Overexposed
    Renesmee Cullen – Overexposed

    Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec – Hybride – Eenhoornpoep
    Charlie Mila Evergreen – Mens – Tsubaki
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Material
    Eva Aiden Brooks – Mens – VolturiBoss
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter


    || REGELS
    Niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Vier rollen per account.
    Maximaal zeven verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Collin en Brady – ingeprent.

    De rollen staan uitgelegd in deze link: (http://www.quizlet.nl/stories/101582/rollen-quileute-rpg--twilight/).

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 18:31 ]


    •

    Edward Cullen
    Zuchtend en grinnikend tegelijkertijd rol ik met mijn ogen, nadat ik Bella opnieuw heb horen vragen wat ik nu precies allemaal wel niet van plan was. Grijnzend kijk ik op haar neer, ik wist goed hoe slecht ze tegen verrassingen kon en dat was nou juist de grootste reden geweest om dit te doen. Het was geweldig om te zien hoe ze haar best deed om ergens achter te komen, om me om te praten en alles te proberen om erachter te komen wat ik voor haar achter hield. De grote grijns op mijn gezicht loopt over in een van Bella's favoriete glimlachen terwijl ik voorzichtig een doorweekte haarpluk achter haar oor duw en mijn vingers rond haar kin sluit zodat ze me aan moet kijken. 'Zal ik het maar laten zien dan?' fluister ik plagend, waarna ik mijn lippen zachtjes op de hare leg en haar teder kus. De spanning die rond Bella hangt om erachter te komen wat de verrassing is voelt bijna lachwekkend aan, Jasper zou helemaal gek zijn geworden als hij nu bij Bella in de buurt zou zijn.
    Langzaam loop ik richting de hoek en trek Bella aan haar linkerhand voorzichtig mee. Als we allebei de hoek om zijn gelopen sla ik mijn arm rond haar middel waarmee ik haar dicht tegen me aantrek. We staan recht voor de enorme boekenwinkel die de afgelopen week in Seatte is geplaatst. Ik wist dat Bella er nog niets vanaf wist, ik wist wel dat ze wist dat deze boekenwinkels verspreid liggen over de hele wereld in de grootste steden en dat ze een enorme collectie boeken hebben. Glimlachend keek ik vanuit mijn ooghoeken omlaag naar haar gezicht.


    •

    Isabella Marie Cullen

    Uiteindelijk neemt hij me toch mee naar zijn verassing, ik loop iets sneller dan nodig is. We staan voor een groot gebouw en ik heb even nodig om te herkennen wat het precies is, zodra ik het grote bord zie en de boeken in de etalage snap ik wat hij voor me achter heeft gehouden. Hoe kon ik ooit denken dat hij iets vervelends voor me achterhield. Hij slaat zijn arm om mijn middel en trekt me tegen zich aan. Even weet ik niks uit te brengen. "Sinds," komt er zacht uit mijn mond. "Sinds wanneer is er zo'n boekenwinkel in Seattle?" vraag ik verbaasd. Zonder op antwoord te wachten sleur ik hem mee naar binnen. Als je mij in een boekenwinkel neerzette werd ik net zo erg als Alice in een kledingwinkel. "Dit is.. Geweldig." verzucht ik zachtjes terwijl mijn ogen langs de boekenplanken glijden.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Sinds wanneer is er zo'n boekenwinkel in Seattle?' hoor ik Bella verbaasd uitbrengen, waarna we plotseling binnen staan en Bella's ogen over de verschillende boekenplanken glijden, 'dit is ... geweldig,' verzucht ze zachtjes. Glimlachend druk ik een kus op haar drijfnatte haren en knijp zachtjes in haar zij, 'kies maar wat je leuk vindt Bells,' fluister ik zacht, waarna ik een aantal stappen achteruit zet om haar de ruimte te geven en met een grote glimlach het gehele tafereel te bekijken. De vrouw achter de toonbank kijkt ons met grote, angstige ogen aan, waardoor ik direct mijn blik op een aantal boeken richt om haar geen andere angsten aan te jagen.


    •

    [Ghehe, kunnen jullie dr nog iemand bij hebben ? (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Simia schreef:
    [Ghehe, kunnen jullie dr nog iemand bij hebben ? (:]


    || Sure ! Kijk maar op de rollenlijst of je 'n leuke rol ziet die je zou willen aannemen ;D ||


    •

    [Hmm, ik zou sowieso wel een verzonnen personage willen maken (: en maybe Claire Young, maar ik weet niet of er al veel met haar is gebeurd, als je begrijpt wat ik bedoel ;pp]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Simia schreef:
    [Hmm, ik zou sowieso wel een verzonnen personage willen maken (: en maybe Claire Young, maar ik weet niet of er al veel met haar is gebeurd, als je begrijpt wat ik bedoel ;pp]


    || Ga je gang maar ! Claire is nog niet bespeeld, dus daar kun je alle kanten mee op ! ||


    •

    || Zal zo even reageren, moet eerst even zusje uit school halen (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ben er weer. Wie wil Leah meeten? Leah zit zo op de veranda van Quil o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Okayy, ik zou Claire Young graag willen en ik maak, waarschijnlijk morgen, een verzonnen personage aan. Is er een voorkeur voor een jongen of meisje ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik bent Bente niet maar een jongen zou wel is tijd worden >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Gheheh, daar had ik al op gehoopt ^^. Jongen komt er morgen aan (: Voorkeur voor Wolf of mens ? Ik ben bagger in het vampier zijn xd.]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Haha, ohmijngod ik zit nu Sophia Grace Turn my swag on te luisteren o_o.

    Dat kind van 8 heeft een stem van een 18 jarige o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leah Clearwater

    Langzaam slenterde ik door het bos en verveeld liet ik mezelf tegen een boom aanzakken. Elke dag hetzelfde. Ik was nu nogsteeds niet thuis geweest. Seth mocht doodvallen, Sue heeft het druk en ik krijg toch alleen maar straf, dan kan ik net zogoed mijn straf hierbuiten leven. Ik hoorde iets, en twijfelde geen seconde. Gelijk sprong ik uit mijn kleren en transformeerde in een felgrijze wolf. Als wolf was ik klein, maar in mensvorm al helemaal. Iedereen zat al dik tegen de twee meter aan, zelfs Seth. En ik was maar 1,78. Pf, oneerlijk, zeker omdat ik een meisje ben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn verzonnen personage staat in het andere topic. Moet ik hem ook hier neerzetten of niet ?]

    Fynn Marcello Ryoni.

    Ik woon nu al een paar dagen in La Push en heb nog steeds geen spijt van mijn beslissing. Ik voel me goed, veel beter zelfs. Het voelt als een nieuw begin. Alsof ik alles achter me kan laten. Het enige wat ik nog van thuis heb zijn mijn herinneringen, mijn kleding en natuurlijk mijn wolven gedaante.
    Iedere keer als ik de roller over de ongeverfde en oude muur laat gaan, voelt het alsof ik weer een deel loslaat. De muren van mijn woonkamer krijgen dezelfde licht bruine kleur als die van mijn wolven vacht. Tussen de woonkamer en de keuken zit een korte muur waar ik de lichte kleur bruin van de woonkamer en de donkere kleur bruin van de keuken, ook van mijn vacht, in elkaar wil laten overlopen. Ik ben gisteren met het verven begonnen en heb nu bijna de woonkamer af.
    Wanneer ik de laatste hoekjes heb afgewerkt met een kwast, ziet de woonkamer er stukken beter uit dan toen ik hier voor het eerst binnen wandelde. Ik besluit om morgen verder te gaan met de keuken en nu eerst naar buiten te gaan om de omgeving weer wat te gaan verkennen. Toen ik naar een huis keek heb ik speciaal naar een huis bij het bos gezocht, aangezien ik niet in mijn wolven gedaante over straat ga rennen, maar ik heb de tijd er nog niet voor gehad om er rond te rennen.
    Ik stop de roller en de kwasten in een plastic zak, waarna ik er een knoop in maak. Samen met de rest van de verf spullen berg ik ze op in een van de keukenkastjes die nog leeg staan. Ik neem de sleutel van tafel en loop naar buiten om vervolgens de deur achter me te sluiten en op slot te doen. De sleutel verstop ik in de plantenbak onder wat prut, aangezien het geen zin heeft om hem mee te nemen. Dan zou ik hem toch verliezen wanneer ik zou transformeren.
    Nadat ik wat verder in het bos ben en er vanuit ga dat ik hier geen mensen zal aantreffen, transformeer ik. Het rennen door het bos doet me goed. Mijn haren waaien met de wind mee, terwijl ik laaghangende takken, bomen en andere obstakels ontwijk. Ik vind het fijn hier, de geur van de natuur en de kleine takjes die onder mijn poten breken.
    Niet alleen het bos, maar ook het strand lijkt me geweldig en ik neem me voor om daar morgen heen te gaan, nadat ik een begin heb gemaakt aan de keuken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'