• ‘Another legend claims that we descended from wolves and that the wolves are our brothers still. It’s against tribal law to kill them.’
    Jacob Black


    In een eeuwenoud indianenreservaat in de Washington, vlakbij het kleine dorpje Forks, wonen de Quileutes. Zoals iedere andere indianenstam vechten zij voor hun bestaan en hun tradities. Houten huisjes, kampvuuravonden, alternatieve leefwijzen en een aparte school voor de jeugd vormen samen een hecht eenheidsgevoel de basis van deze bevolkingsgroep.
    Maar zijn de Quileutes wel wat ze lijken – een vreedzame, kleine indianenstam – of verhullen ze verschillende, diepe en grote geheimen die aangeven dat ze legende waar zijn?

    'The histories that we always thought were legends. The stories of how we came to be. The first in the story of the spirit warriors.’
    Jacob Black




    || ROLLEN
    Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater – Eenhoornpoep
    Embry Call – Shooter
    Seth Clearwater
    Quil Ateara – Shooter

    Uley Roedel
    Sam Uley – PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller – PercyWood
    Collin Littlesea – PercyWood

    Mensen
    Emily Young – Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young – Simia

    Cullens
    Carlisle Cullen – PercyWood
    Edward Cullen – Shooter
    Bella Cullen – Overexposed
    Renesmee Cullen – Overexposed

    Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec – Hybride – Eenhoornpoep
    Charlie Mila Evergreen – Mens – Tsubaki
    Jezebel Odys Fray – Hybride – Material
    Eva Aiden Brooks – Mens – VolturiBoss
    Raphaël Embriël Fray Call – Hybride/Wolf – Shooter


    || REGELS
    Niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s (beta’s wanneer de alfa’s niet aanwezig/bezet zijn).
    Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films.
    Vier rollen per account.
    Maximaal zeven verzonnen rollen.
    Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee – ingeprent, Quil en Claire – ingeprent, Jared en Kim – ingeprent, Paul en Rachel – ingeprent, Embry en Jezebel, Collin en Brady – ingeprent.

    De rollen staan uitgelegd in deze link: (http://www.quizlet.nl/stories/101582/rollen-quileute-rpg--twilight/).

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 18:31 ]


    Leah Clearwater

    Zacht begon ik te vertellen. 'Je kent Sam heus wel. En Emily ook. Het zit zo, dat Emily een nichtje van me is' prevelde ik. 'Een achternichtje' verbeterde ik mezelf. 'We deden alles samen, vroeger. Haar moeder en mijn moeder waren close, en wij dus ook. Toen ik in de brugklas zat werd ik verliefd op Sam. We hebben een paar keer gedate, en nog geen maand later was het al aan. Ik was gelukkig en blij met Sam. Maar op een dag verdween hij. Ik en de moeder van Sam hebben ons rot gezocht, de politie ingeschakelt. Na een dag was het maar goed dat ik Sam vond, om anders had ik nog de FBI ingeschakelt' Even lachte ik om die tijd. Het was zo lang geleden. 'Sam was helemaal overstuur en wilde me niks zeggen. Natuurlijk werd ik kwaad en dat soort dingen.. Maar na een week ging het beter met Sam. De stamoudsten wisten nog hoe hun voorvaders veranderden in wolven. Ze hadden in het geheim een afspraak gemaakt en de stamoudsten vertelden hoe het zat en dat niemand die er niks mee te maken had het mocht weten. Toen ik Sam meenam naar Emily gebeurde het. Hij zag d'r en prentte op d'r in. Emily smeekte hem om terug bij mij te komen, maar hij weigerde. Zoals elke andere tiener zou reageren, was ik kapot en kwaad. Maar ik wist dat ik er niks aan kon doen dus ik gaf maar toe. Een paar jaar later sloeg het wolvengen bij mij toe, en niemand wist hoe het kon maar ik veranderde ook voor het eerst' vertelde ik d'r.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    Ik luister aandachtig naar Leah, en mijn blik vertrekt wanneer ik Sam voor me zie. Nors en vol glazige autoriteit. ‘Hij heeft dat me Emily's gezicht gedaan, niet? Embry deed bijna hetzelfde toen hij kwaad werd. Volgensmij dacht hij aan Sam, en wat die bij Emily heeft gedaan. Misschien voelde hij zich daarom zo schuldig.’ Prevel ik zachtjes, waarna ik opzij kijk naar een ineengekrompen Leah. ‘Ik denk dat wij allebei een nachtje in een nachtclub nodig hebben. Dansen, drinken. Alcohol brengt geen schade aan mij, zelfs niet nu ik zwanger ben. De alcohol verdampt nog voor ik het geheel heb doorgeslikt. Toch is het wel prettig, zo nu en dan. Vroeger hielp het me om dingen te vergeten.’ Geef ik zachtjes toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leah Clearwater

    'Ik doe niet aan alcohol. Zelfs niet al is het gevoel al weg voor ik het kan krijgen. Een perfecte dag voor mij is slapen' mompelde ik. 'En dingen vergeten kan ik toch niet' Ik liet een klein lachje horen. 'En het is niet Sam's schuld dat Emily..' mompelde ik zachtjes. Verveeld keek ik de bossen in. Het was wel saai zo, alleen maar in La Push. 'Oke best, ik ga wel mee. Maar ik doe GEEN schoenen aan' maakte ik d'r duidelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    ‘Ik beloof je dat je na vanavond nooit meer weigert. Ik wil iets proberen en je mag douchen als je het uiteindelijk niets vindt.’ Voor ze kan protesteren trek ik haar mee naar mijn huisje. Naar boven, naar mijn slaapkamer. Daar waar ik in mijn kast naar kledingstukken begin te graven. ‘Oké, dit is perfect.’ Ik houd haar een jurkje voor dat haar waarschijnlijk wel moet passen. ‘Het is mij te groot.’ Beken ik zachtjes waarna ik de bijpassende schoenen omhoog houd. Ze zijn niet té hoog, maar wel behoorlijk leuk. ‘Alyssa - een meisje uit een Noorse clan - gaf het me ooit. Ze dacht dat ik er wel in zou groeien maar helaas.’ Ik haal mijn schouders op waarna ik voor mezelf een jurkje en pumps uit de kast haal. Het is vreemd om zoiets aan te hebben, gezien de situatie. Zonder naar Leah's protest te luisteren begin ik aan haar lokken. Ze zijn niet heel lang, maar kunnen wel met enige zorg voor een vrouwelijke uitstraling zorgen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leah Clearwater

    Zonder dat ik kon protesteren deed Jezebel van alles bij me aan. 'Jezebel, mag dit uit? Dit is verschrikkelijk!' jammerde ik. Toen ik een weerwolf werd, werd ik meer een jongen dan een meisje. Een jurkje zou ik dan ook echt nooit aandoen en schoenen was ik ookal van afgekikt. Ik wist dat Jezebel me dit niet uit zou laten doen, net Alice. De schoenen deed ik wel uit. 'Best. Jij je zin, voor een keer. Maar ik doe geen schoenen aan. Zelfs Emily heeft dat al geprobeerd, met gevolg dat ik twee dagen niet thuis kwam' gromde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    ‘Als je ze niet vrijwillig aantrekt, brand ik ze vast aan je voeten.’ Glimlach ik onschuldig, waarna ik met mijn bescheiden make-up voorraad haar gezicht onder handen neem. De fronsige, jongensachtige trekken egaal en meisjesachtig. Op die manier krijg ik meteen een heel ander beeld van Leah. ‘Jouw haar was echt geweldig toen het nog lang was. Waarom knipte je het?’ Vraag ik haar terwijl ik er krulspelden in- en weer uit draai. Hier en daar probeer ik een ketting of een parfum uit, waarna ik me weer bekommer over haar lokken of gezicht. Wanneer ik haar klaar vindt, draai ik haar naar de spiegel die tegen de kast is geplakt.
    ‘De jongens zullen je achterna lopen alsof ze vampiers zijn op zoek naar de ultieme prooi.’ Grap ik met enige serieuziteit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leah Clearwater

    'Ik hoef maar een keer te veranderen en die schoenen zijn uit' gromde ik dreigend. 'Ik moet het knippen, om anders is mijn vacht als wolf te lang' mompelde ik. 'Ik sta open voor nieuwe dingen, maar ik ben niet zo van de make-up' mompelde ik met tegenzin. Mompelend en veel klagend keek ik Jezebel aan. 'Soms kan je zo irritant zijn. En bedankt, maar jongens doen me niks' gromde ik erachteraan. Op dit soort momenten had ik een hekel aan Jezebel. 'Kan ik geen spijkerbroek aan? En gewoon een shirt? Dat is toch veel beter?' probeerde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    ‘Probeer het, één nachtje Lee. Gewoon om te ervaren hoe het ook al weer is om een tiener te zijn.’ Ik schenk haar een glimlach waarna ik haar alleen laat om mezelf op te tutten en aan te kleden. Hakken voelen goed, vertrouwd. ‘Kom.’ Ik trek haar overeind waarna ik haar naar beneden en naar buiten trek. ‘De club is niet heel ver. Ik schat zo'n twee kilometer.’ Ik glimlach waarna ik haar een weg binnendoor laat zien. Het is de club waar ik Embry ontmoette.
    ‘Jez!’ Ik hoor van alle kanten mijn naam en voel een grijns rond mijn lippen branden wanneer ik de bekende figuren zie. Symera, Jules, Jonathan en.. Jason. Ik voel mezelf slikken wanneer ik mijn 'broers en zussen' omhels, waarna ik hen introduceer aan Leah. ‘Gefeliciteerd, zusje, een relatie met een hond had ik niet achter je gezocht.’ Symera grinnikt, maar ik weet dat ze het niet slecht bedoeld. Jason' gezicht vertrekt, waardoor ik op mijn onderlip bijt. ‘Kom, Lee, we gaan dansen.’ Prevel ik boven de muziek uit naar Leah.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leah Clearwater

    Ik wierp een felle blik naar degene wie me "hond" noemde. In de club deed ik de schoenen uit. 'Nee, bedankt' mompelde ik. Ik ging aan de bar zitten en zette mijn voeten op de ring rond de stoel. Er kwamen een paar meisjes aan die giechelden toen ze naar m'n voeten keken. 'Leuke voeten' zei het voorste meisje, waarna ze in de lach schoten. Zachtjes gromde ik naar ze. 'Sinds wanneer hebben we hier meisjes die een hond nadoen?' lachten ze. Ik was nogal opvliegend, dus mijn handen begonnen licht te trillen. 'Rot op' waarschuwde ik ze. 'Hondje wilt dat we weggaan' lachte ze. Woedend keek ik ze aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    ‘Ik zie dat Trashy en Slutty weer terug zijn?’ Het gegiechel verstomd en er verschijnt een licht glimlachje rond mijn lippen wanneer ik hun blikken zie. ‘Ik wil jullie graag voorstellen aan mijn vriendin, Leah Clearwater.’ Ik sla een arm om haar schouders en grijns vervolgens naar de blondines. ‘Willen jullie weten wat ik doe met mensen die mijn vrienden belachelijk maken?’ Ik steek mijn hand op wanneer ze hun hoofden gretig schudden. ‘Mooi zo. Moven, nu.’ Waarschuw ik ze op giftige toon. Ik grinnik wanneer ze zich haastig uit de voeten maken, en laat me vervolgens naast Leah op een barkruk zakken. ‘Ik mis dit.’ Beken ik haar zacht. ‘De muziek, de mensen, het dansen, de drank, de zorgeloosheid.’ Som ik zachtjes op, ergens ietwat verdrietig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call

    Nadat ik de bloedvoorraad in ons nieuwe huisje heb aangevuld ben ik naar Quil's huis gelopen om hem te vertellen dat ik de plannen van Leah en Jezebel had opgevangen over het feit dat ze naar de club gingen vanavond. Tot mijn teleurstleling kon Quil niet mee, hij had beloofd om op Claire te passen en vond dat ook veel leuker dan in een club staan. Grinnikend loop ik zijn veranda af, Quil was behoorlijk veranderd sinds zijn inprenting met Claire, maar wel op een goede manier.
    Snel loop ik naar huis om te douchen en een nieuw stel kleren aan te trekken. In mijn zwarte boxershort sta ik voor de kast, terwijl ik peins wat ik aan zal doen. De keus wordt uiteindelijk een bruine broek met een spijkerblousje erop. Emily had laatste nieuwe kleren voor ons gekocht en ze vertelde me dat dit - met een stel witte sneakers - echt helemaal het 'einde' was en dat de meiden op me zouden springen. Wat voor mij belangrijk was is dat Jezebel op me zou springen, dacht ik grinnikend aan hoe Emily zou reageren als ze dit te horen zou krijgen.
    Op een drafje loop ik de club, waar ik naar binnen schiet en de bewakers groet. Binnen laat ik mijn blik rondglijden, het was ongelofelijk druk dus ik kon Jezebel en Leah niet onderscheiden. 'He leukerd!' hoor ik naast me iemand schreeuwen. Kort knik ik naar het meisje, terwijl ik niet eens probeer te glimlachen en laat haar beduusd achter als ik de dansvloer op loop.


    Leah Clearwater

    'Mag ik naar huis?' vroeg ik, meteen weer chagrijnig. Mijn uitdrukking was van kwaad naar nors gegaan. Ik was het nu al zat. 'Of op z'n minst die meisjes vermoorden?' probeerde ik erna. Het liefst zou ik ze bang maken en daarna pijn laten lijden. Dat zou geweldig zijn. Maar helaas moesten wij "wolven" de mensheid beschermen en niks aandoen. 'En als je het mist, dan laat je de kleine toch even thuis als je er zin in hebt. Embry zorgt wel voor hem. Je word heus geen moeder die verslaafd is aan drugs en alcoholist is' grinnikte ik. Ik zag Embry van ver binnenlopen en keek weer nors. Ik zag er niet uit, met al die make-up.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    ‘Nee. Jij blijft. En jij gaat lol hebben.’ Ik grijns wanneer ik Julian zie verschijnen. Hij is ook een shape-shifter, de eerste die ik kende. Zijn spieren zijn zoals altijd onder een bandshirt en verknipte spijkerbroek verstopt. ‘Jezzy.’ Grinnikt hij. Hij heeft een typische Seattle-stem. Jongensachtig en diep. Zijn blik glijd naar Leah, aan wie hij ook een glimlach schenkt. ‘Voor zover ik weet heb jij geen aantrekkelijke shift vriendinnen.’ Grijnst hij plagerig, waarna hij zich aan Leah's andere kant laat zakken. ‘Dus.. Wat heeft Jez gedaan om je hier heen te krijgen?’ Begint hij zoals altijd nonchalant. Het is iets dat ik waardeer aan Julian.
    ‘Ik ben zo terug.’ Wanneer ik Embry's bekende geur ruik, en vervolgens soepel tussen de menigte verdwijn. Zonder dat ik me aan Embry heb laten zien, laat ik mijn handen voor zijn ogen glijden, en ga ik op mijn tenen staan om bij zijn oor te kunnen. ‘Hee handsome.’ Fluister ik zoetjes in zijn oor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    || Trouwens, topic zes alweer hea.. Echt heel cool (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call

    De glimlach op mijn gezicht is binnen de kortste keren weer terug als ik twee vertrouwde handen over mijn ogen voel glijden en zachte, zwoele stem 'Hee handsome,' in mijn oor hoor fluisteren. Binnen een aantal seconden ben ik omgedraaid en heb mijn handen op Jezebels heupen gelegd, waarmee ik haar zachtjes tegen de mijne aandruk. 'Dag schoonheid,' fluister ik even zacht terug, terwijl er een fonkeling in mijn ogen verschijnt.
    Achter Jezebel verschijnen een aantal vampiers, de bittere geur dringt door in mijn neus maar ik besluit ze te negeren, Jezebel zou ze vast kennen en ik had geen zin in geruzie met allemaal gewone mensen eromheen. Een van de vampierjongens stond met een indringende blik naar Jezebel te kijken, waardoor ik vragend mijn wenkbrauw optrok. 'Vrienden van je?' vraag ik aan Jezebel, terwijl ik een zacht knikje geef naar het groepje achter haar.a