• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:42 ]

    [Le new topic ^^]

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik verlegen als Jade me plotsteling knuffelt. 'Ik hoop het.' Zeg ik zacht.

    (Omg, mijn moeder en vijf collega's komen plotseling mijn kamer binnen. Allemaal lachen en ik lig in bed... Ongemakkelijk...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Awwwkward]

    Jade Nelson
    'Dus.. Ik stel voor dat je een banaan pakt en hem opeet..' Ik kijk Marten aan. 'Weet je zeker dat je niet dood kan gaan?'

    Marten Yusthin Kloster

    'Nee, ik kan er niet dood van gaan, maar is het niet overduidelijk als ik nu een banaan pak en hem opeet? Of is dat juist sneller?' Ik staar naar mijn handen en probeer iets te verzinnen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Misschien wil Naomi er een gerecht van maken? Dat was het plan eerst toch?' zeg ik. Hij had gelijk, als hij nu een banaan zou opeten zou het teveel opvallen.

    ANIC schreef:
    [Le new topic ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Grenhold
    'You got to be kidding me.' mompel ik dan tegen mezelf en schud mijn hoofd, Hoe oud zijn ze 12, 13. Ik zucht even. Waarom kunnen we niet een plan bedenken waar niemand bij ziek wordt.' mompel ik dan weer tegen mezelf, maar begin toch de ingrediënten en spullen te pakken en draai me dan weer om. 'Marten weet je het zeker, ik wil het liefst niet dat je jezelf zoiets aandoet tenzij je er heel zeker van bent.' zeg ik dan zacht en kijk hem doordringend aan. 'Het liefst zelfs dan nog niet, maar toch.' zeg ik dan en zucht even. Ik vond dit idee maar onnozel, wie weet wat er wel kan gebeuren, als het kon ging ik in zijn aars, maar ik had geen allergieën.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 23:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ANIC schreef:
    [Le new topic ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Ja, ik weet het zeker! Hierdoor komen we eruit! Het gaat ons lukken!' Ik kijk van Naomi naarJade en weer terug. Straks kon iedereen weer naar huis.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik loop naar de keuken en ik hoor meteen van Jade wat ze van plan zijn. Ik loop naar Naomi en geef haar een kus op haar wang. 'Ik vind het een slim plan. Het is tijd om hier weg te komen.'

    [Daar is Elan weer, die hebben we gemist! (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Grenhold
    Ik glimlach even als ik Elan weer zie, die ik al zeker lang niet meer heb gezien.?Dan kijk ik weer even naar Jade en Marten en dan naar Elan. 'Dat jij hiermee toestemt.' mompel ik dan, maar begin toch en uiteindelijk is al snel klaar en is er niks meer banende banaan zichtbaar. Ik zucht even en kijk ze dan weer aan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk op als Elan binnen komt. Ik draai mijn hoofd weg als hij Naomi een kus geeft en grijns naar hem als hij zegt dat hij het een goed plan vind. Noami staat op en begint iets te doen. Een zenuwachtig gevoel kruipt door mijn lichaam. Ik moet nu ziek worden om hieruit te komen. Ik begin te tikken met mijn vingers op de tafel en kijk om me heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Micheal
    Ik doe het op een bord en zet het bord dan voor Marten neer, de banaan is helemaal niet meer te zien en het ziet er al zeg ik het zelf smakelijk uit. 'Je hoeft dit niet te doen Marten.' zeg ik dan zacht en ga op de stoel naast hem zitten en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk naar het bord. Weet Naomi zeker dat hier banaan inzit? Ik knik op haar vraag en zeg dan extra hard zodat de ontvoerder het hoort. 'Wauw, dat ziet er lekker uit! Dankje Naomi!' Ik pak een vork en neem een hapje. Ik voel hoe Jade, Elan en Naomi naar me kijken en grijns. 'Wauw, ongemakkelijk.' Ik eet nog wat van het banaanrijke eten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!