• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:42 ]

    Alison Love
    Ik knuffel James nog even terug en kijk hem daarna aan. 'We komen hier wel uit James,' zeg ik dan. 'En zullen we nu even gaan kijken wat de anderen doen?' En ik glimlach dan naar hem.

    [Deze reactie faalt i know]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar ik ga slapen, morgen school en ik heb met mezelf afgesproken om 11uur naar bed... :'D..... I HATE SCHOOL! Maaar doei! Maar Jaimz, hoe is Ibiza, mooi he, ben er ook geweest maar wist je al en nog niet gepartyed?? Whaha! Ik wel toen ik er was. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    Ik knik en laat haar los. Ik pak haar hand en loop de kamer uit. Ik hoor Naomi wat zeggen in een kamer en loop die binnen. 'Hoi' zeg ik. Ik zie dat Marten in bed ligt. Hij ziet er slacht uit. 'Wat is er gebeurd?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DreamWishes schreef:
    [Maar ik ga slapen, morgen school en ik heb met mezelf afgesproken om 11uur naar bed... :'D..... I HATE SCHOOL! Maaar doei! Maar Jaimz, hoe is Ibiza, mooi he, ben er ook geweest maar wist je al en nog niet gepartyed?? Whaha! Ik wel toen ik er was. XD]


    Ik heb vakantie:) weltrusten:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [HATE YOU ALL! GRRRRRR! Whaha, nee grapje! *Stiekem toch niet* ......]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Slaaplekker Naoomz ^.^ ik ga ook zo :3 en ja het is mooi en nee niet gepartyed. Mensen -en dan bedoel ik niet jou perse- denken heel vaak dat ik zo'n type ben van de feestjes and stuff. Maar dat ben ik dus totaal niet :') ik kan niet dansen, ga niet naar feestjes, en ben meer een huismus ^.^]

    Alison Love
    Hij pakt mijn hand en we lopen dan de kamer uit. 'Hellooo,' zeg ik dan langgerekt. I volg James' blik als hij vraagt wat er gebeurd is. Ik zie Marten en ook dat hij er slecht uitziet. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk dan vragend richting Naomi. Wat?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Slaaplekker Naoomz ^.^ ik ga ook zo :3 en ja het is mooi en nee niet gepartyed. Mensen -en dan bedoel ik niet jou perse- denken heel vaak dat ik zo'n type ben van de feestjes and stuff. Maar dat ben ik dus totaal niet :') ik kan niet dansen, ga niet naar feestjes, en ben meer een huismus ^.^]

    Alison Love
    Hij pakt mijn hand en we lopen dan de kamer uit. 'Hellooo,' zeg ik dan langgerekt. I volg James' blik als hij vraagt wat er gebeurd is. Ik zie Marten en ook dat hij er slecht uitziet. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk dan vragend richting Naomi. Wat?


    [Hmm, we zijn eigenlijk ongeveer hetzelfde.. Ik ben ook een huismus, maar als er een feestje is halleluja, ik ben in, whaha! Of ja, ligt eraan wat voor feestje.. Whaha! XD En ik kan me weer eens biet aan mijn eigen regels houden... *ugh*]

    Naomi Grendold
    Ik kijk op en zie Janes en Alison in de deuropening staan. 'Hey.' mompel ik dan en kijk weer even naar Marten en dan terug. 'Alergie.' mompel ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan kan je vast ook wel met Josh reageren bij ander RPG? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nope, want ik ga dadelijk echt en telefoon is bijna KO dus... *Mean me* *evil laugh* Nee, maar ook met Josh heb ik altijd langere reacties en daar ben ik nu te lui voor, val al bijna in slaap....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Met andere woorden; je haat me :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee, met andere woorden ik ga nu. Nee, ik haat je niet hoor Jaimz. BFF's forever, whaha! :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar ik ben nu dus ECHT WEG! Whaha! Echt DoeiDoei!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat zeg ik tegen iedereen Y) over dat haten. Met van alles en nog wat. Vat het niet persoonlijk op :Y)

    JWZZZZ BEST FRIENDS FOREVAH!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dont worry i didnt. BEST FRIENDS FOREVAH! Whaha! Yeah, helemaal, nu ben ik echt weg doei, moest daar gwn even op reageren! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Lol, mijn internet viel uit, haha)

    James van Briel

    Ik laat Alisons hand los. 'Wat voor allergie?' Vraag ik en ik loop naar Marten, die duf voor zich aan het uit staren is. 'Marten? Hoe voel je je?' Vraag ik en ik voel aan zijn voorhoofd, die extreem heet is. Ik zie aan zijn gezicht dat hij hoofdpijn heeft en waarschijnlijk heeft hij ook buikpijn.


    Marten Yusthin Kloster

    Ik zie dat er nog twee mensen binnen komen. Eentje zonder shirt... Dat is waarschijnlijk een jongen. Naomi praat met de jongen en het meisje en de jongen loopt naar me toe. Hij vraagt iets aan me, maar ik versta er niks van. Ik kreun zacht en ook de jongen voelt aan mijn hoofd. Ik denk dat dit James is, omdat Elan met Naomi heeft en deze jongen de hand van dat meisje vasthield. Wie is dat meisje dan? Ze is te groot voor Jade, Hope vond mij al leuk, Naomi is hier al en heeft met Elan, dan dus of Marilyn of Alison. Ik staar dof voor me uit en wil maar een ding: naar huis!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!