• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:42 ]

    (Ik verveel me., haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Okay lieve mensjes. Ik ga nu afsluiten en slapen :3 om 2 uur gaat de wekker namelijk want dan moet ik opstaan. Ik ga vanaf dan tot en met vrijdag op zaterdag nacht naar Ibiza en kan vanaf zaterdag weer volop reageren. Ik heb WIFI bij het huis, maar ik zal veel weg zijn, en waarschijnlijk alleen in de avond pas laat kunnen reageren. Dus sorry ): gonna miss you all <3333333333]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Heel veel plezier! Heb veel lol:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ( pas op, een spin achter je!
    *jij kijkt om*
    Sukkel, dit is het internet, ik kan jou niet zien laat staan die spin.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik verveel me weer eens)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Na een uur zie ik dat Marten er niet lekker uit ziet. 'Hoe voel je je?' Vraag ik en ik leg mijn hand op zijn voorhoofd, die gloeiend heet was. Ik maakte me toch wel een beetje zorgen om hem.

    Marten Yusthin Kloster

    'Slecht' antwoord ik. Mijn buik doet heel erg pijn, net als mijn hoofd. Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten. 'Hoe zie ik eruit?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson

    'Je ziet er niet echt goed uit. Misschien moet je maar in bed gaan liggen.. Zal ik je naar bed brengen?' vraag ik.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik en kijk Jade aan. Eigenlijk hoop ik dat ik snel de paniekerige stem van de ontvoerder hoor die zegt dat we weg mogen. Ik sta op en loop langzaam naar mijn kamer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Ik zucht even en loop dan ook de trap op naar Marten's kamer en zie hem al liggen en hij ziet er niet al te best uit. Ik ga op de rand van zijn bed zitten en voel even met mijn hand aan zijn voorhoofd die bloedheet is. 'Hou vol.' zeg ik dan zacht en glimlach even zwak.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik hoor dat iemand de kamer binnenkomt en ik kijk op. Wie is dat? Een hand, duidelijk een meisjeshand, strijkt over mijn voorhoofd. 'Hou vol.' Zegt het meisje. Ik maak een instemmend geluidje. Wie kan het allemaal zijn... Jade, Naomi, Alison, Hope en Marilyn. Eigenlijk waren er best veel meisjes ten opzichte van de jongens: Elan, James en ik. 5 meisjes en 3 jongens.
    Als ik moest kiezen leek het meisje het meest op Naomi. Ik staar wazig voor me uit.
    We komen hier uit!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Ik glimlach even zwakjes en haal dan mijn hand van zijn voorhoofd. Hij ziet er zo slecht uit en spijt overspoelt me, ik had hem niet dat eten moeten geven, wie weet wat er nu nog met hem gebeurt, ik had ook niet gedacht dat die allergie zo heftig zou zijn en hier zullen ze waarschijnlijk ook wel geen medicijnen ertegen hebben en of de ontvoerder nog wat doet vraag ik me ook af, maar hij kan Marten toch niet zo laten liggen, het mag niet!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Het schuine hoef je niet te lezen. Dat was in de rpg zelf.)

    Marten Yusthin Kloster

    Het meisje, waarschijnlijk Naomi, haalt haar hand weer van mijn hoofd. Hoe lang waren we hier al? Een maand? Twee? Een half jaar? Welke datum is het? Ben ik al veertien? Is het maandag? Of zaterdag? Komen we hier uit? Zo ja, wanneer? En nog meer vragen spoken door mijn hoofd.
    Ik sluit mijn ogen en val in slaap.

    Ik open mijn ogen. Wow, waar was ik nu weer beland? Ik keek om me heen en zag een kamer. Waar was ik in hemels naam? Ik stond op, ach als ik niet thuis was dan hoefde ik de afwas tenminste ook niet te doen. Ik zag een tv en deed hem aan. Ik begon te zappen naar een leuk programma.
    Een stem zei dat de deuren nu open waren. Ik liep de kamer uit. Misschien waren er ook wel andere mensen. Ik liep meteen naar de woonkamer en keek met open mond toe. Waar was ik? Ik ga op een bank zitten en kijk om me heen. 'Hallo!' zeg ik vrolijk als er een jongen naast me komt zitten. 'Ik ben Marten.' 'Hi, ik ben Elan.' Zegt hij en hij propt een cake'je in zijn mond. ik kijk hem even aan. Hij leek een jaar of 16. 'Mag ik er een?' vraag ik en ik wijs naar de cake'jes. 'Kindjes die vragen, worden overgeslagen. Ze zijn van mij! Er ligt genoeg in de koelkast.' Zegt Elan. Ik zucht. 'Ik pak er zo wel een.' ik glimlach even. 'Weet jij waar we nu zijn?'
    'Wist ik dat maar, ik heb geen idee wat we hier doen. Ik heb het gevoel dat we in Big Brother gestopt zijn, alleen heb ik nog nergens camera's gezien...' Antwoord hij. Ik kijk even of ik ergens camera's zie, maar ik zie ze nergens. Ik leun wat achterover en trek mijn schoenen uit. 'Weetje, nu ik hier ben hoef ik thuis tenminste niet de afwas te doen.' ik glimLach weer even. 'O, ja?' Zegt hij grijnzend 'Iemand moet toch de afwas doen?' Hij werpt me een plagende blik toe. 'Ik ga het in iedergeval niet doen. Dat is de taak van de jongste.'
    'Niet altijd de jongste moeten klusjes doen!' ik sta op. 'Ik ga even naar de wc.' 'Ok.' Antwoord Elan lui. 'Ik blijf lekker op de bank zitten.
    ik loop weg en vraag me af waarom ik hier ben. Ik loop naar een deur toe waar op staat "Toilet". Ik open de deur en loop naar binnen. Zal ik echt de jongste zijn?Als ik klaar ben en weer naar buiten loop heb ik eigenlijk geen zin om terug te gaan naar de woonkamer. Hmm... Die omroeper zei dat er een zwembad is.
    Ik loop naar mijn kamer en trek een zwembroek aan. Ik pak een handdoek en loop door het huis, opzoek naar het zwembad. Ik zie een meisje die soepel in het water springt. Zelf spring ik er ook in. 'Bommetje!' Hoor ik Elan achter me roepen en hij springt met kleren en al in het water.
    Nog een meisje komt door de deur. Het ene meisje wat er al was vraagt aan haar hoe oud ze is. '15' antwoord het meisje. 'Leuke bikini.' Verder luister ik niet echt meer naar hun gesprek. Ik zie dat de meisjes uit het zwembad klimmen en op de bedjes gaan liggen. Was ik dan toch de jongste? Ik had alleen best oude mensen gezien. Ik klim weer uit het water en droogde me af. Ik kleedde me weer om en liep weer naar de woonkamer. Ik deed de PlayStation3 aan en stopte er een spelletje in. Ik begon met spelen.
    'Hey dude, ik ben Dave. Wil je een pannenkoek? Koud zijn ze ook best lekker.' Hoor ik achter me.
    Ik keek om. 'Ik ben Marten. Ja, ik wil er graag een!' ik zette mijn spel op pause en liep naar hem toe. 'Wil je zo een potje meedoen?' ook hij leek ouder dan mij. Volgens mij was ik echt de jongste. Hij geeft me een pannenkoek. 'Nee, ik heb niet zo veel met die spelletjes. Ik en Marilyn geven een feest om te vieren dat we hier zijn. Jij komt toch ook hé?' Zegt hij.
    'Ja, ik kom graag! Wanneer is het feest? Eigenlijk is het best raar, een feest vieren omdat we ontvoerd zijn.' ik grinnik even. Ik stop de pannenkoek in mijn mond. 'Lekker!' zeg ik als ik heb op heb. Elan komt in zijn onderbroek de kamer ingerend en valt de pannenkoeken aan. 'Goedemorgen!' Roept hij vrolijk.
    'Hallo!' roep ik vrolijk naar Elan. 'Wil je zo mee doen met een spel op de PlayStation?' Hij ploft naast me neer. 'Hoi' zegt hij nog een keer. 'Natuurlijk wil ik meedoen.'
    Ik duw een controler in zijn handen. 'Weet je wat je moet doen?' vraag ik hem en ik start het spelletje opnieuw. Snel druk ik op mijn favorite karakter. 'Als je me vertelt welk spel het is misschien wel, ja.' Zegt hij. 'Dit is Mario Party, maar als je iets anders wilt spelen mag dat ook. Ik speel het liefst Mario spelletjes, ik ben niet zo gewelddadig.' ik glimlach even. Aan de ene kant vond ik het fijn dat ik hierin was opgesloten, maar aan de andere kant miste ik mijn moeder. 'Awww, schattig.' Antwoordde Elan. 'Maar ik vind het goed, volgens mij weet ik nog hoe het gaat.'
    'Ik ben niet schattig!' ik keek even naar het beeldscherm 'Je moet nu je personage kiezen, ik ben Yoshi.' ik keek even naar de groene kikker, of wat het ook was. 'Wie kies jij?'
    'Dat ben je wel.' Zegt hij vrolijk en hij werpt me een plagende blik toe. 'Ik wil Toad zijn.' Ik zucht. Ik druk op "Play" en begin te spelen. Ik schud de dobbelstenen en zie at ik 5 stappen mag zetten. Jippie, 3 muntjes erbij. Ik glimlach even en en wacht op Elan, die nu aan de beurt is. Hij schudt de dobbelstenen en hij mag twee stappen zetten. 'Ow.' Zegt hij zacht. 'Ik.. Moet me even omkleden.'
    'Ow, oke.' ik sloot het spel af, eigenlijk had ik er ook geen zin meer in. Ik ging naar de tuin om te kijken wat daar allemaal was. Ik wou dat de omroeper zou omroepen wat we hier deden. Ik begon rondjes om het huis te rennen omdat ik me verveelde en teveel energie had. Als ik bij het zwembad kom roep ik 'Hoi!' tegen Dave en dat meisje en ga bij hun staan. 'Hi, ik ben Naomi.' Zegt het meisje. Ik had haar al eerder gezien bij het zwembad. 'Ik ben Marten.' glimlach ik tegen Naomi. 'Hoe gaat het met jou?' Ze grinnikt 'Goed hoor, met jou ook?'
    'Ook, hoe oud ben jij?' vraag ik. Ik moet en zal iemand van mijn leeftijd vinden. 'Ik ben 13' ik kijk haar even aan. 'Heb jij nog iemand anders gezien van mijn leeftijd?'
    'Sorry, dan ben je niet aan het juiste adres bij mij, ik ben 16 en ik heb nog niet iemand van jouw leeftijd gezien. Alleen 15 en ouder, sorry.' Zegt ze. 'Dat moet balen zijn, de jongste zijn.' Vervolgt Naomi. Ik zucht, ik was dus toch de jongste. 'Ja, dat is inderdaad balen.' zo lang ze niet de baas over me gingen spelen vond ik het best. Elan komt naar buiten met de mededeling dat wij hem wakker hebben gemaakt. Naomi stelt zich voor en Elan doet hetzelfde. Hij draait zich om naar mij en zegt 'Kom op, de jongste zijn is toch niet zó erg?' Hij kijkt me aan. 'Je bent net mijn kleine broertje, die ik nooit gehad heb en ook nooit zou krijgen.' Hij zucht. 'Bovendien ben je vréselijk schattig.'
    'Het is wel heel stom dat ik de jongste ben en ik-ben-niet-schattig!' zei ik tegen Elan. Ugh ik was wel de oudste van mijn klas hoor! 'Dat ben je wel, dat heb ik toch al vaker gezegt? Ik wil je wangetjes pakken en er in knijpen en zeggen dat je schattig bent, want dat ben je.' Zegt hij en hij knipoogt. Ik werp even een boze blik naar Elan en richt me tot Naomi en Dave. 'Vinden jullie me ook schattig?' dat laatste woord zei ik met afschuw. Ik wou niet schattig zijn! 'Nee, absoluut niet. Ik vind je een superstoere, grote jongen.' Zegt Naomi. 'Zie je wel!' roep ik tegen Elan. 'Zie je wel! Ik ben niet schattig en dat zou ik ook nooit worden.' ik glimlach even opgelucht naar Naomi. 'Wie gaat er mee zwemmen?'
    'Ik heb mijn bikini al aan, dus ik ben er klaar voor.' Zegt Naomi en ze duikt soepel in het water. 'Kom je nog grote, stoere jongen?' Vraagt ze aan mij. 'Ik moet me nog omkleden!' roep ik en ik ren naar de kast. Ik trek snel een zwembroek aan en ren weer terug. 'Ik kom!' ik loop naar een hoge duikplank en spring met een bommetje in het water. Onderwater zwem ik naar Naomi toe en kom vlak voor haar neus weer boven water. 'Boe!' roep ik. En ik lach even. Elan trekt zijn kleren uit en springt in zijn onderbroek in het water. 'Ik ben toch veelste lui om me omtekleden.' Verklaart hij. Ik zucht en maak een handstand. Elan rent weer weg en Naomi en ik blijven alleen over.
    'Goed zo, maar wedden dat ik het beter kan?' Zegt Naomi als ik nog een handstand doe. 'Doe maar! Want ik kan het beter!' roep ik . Ik zucht en kijk naar Naomi, eigenlijk is ze best wel mooi. Ze grinnikt. 'Let jij maar eens op!' En ze duikt onderwater. Ze spreidt haar benen als een soort split en komt weer boven. 'Ik zei toch dat ik het beter kan?' Zegt ze lachend en veegt haar haar uit haar gezicht.
    'Ja, jij bent beter.' geef ik toe. 'Maar jij bent ook ouder en hebt dus langer kunnen oefenen. En ik ben sinds mijn zwemdiploma nog maar 1 keer naar een zwembad geweest. Dus als je het zo bekijkt ben ik beter.' ik lach even.
    'Oke, jij bent beter.' Zegt ze lachend. 'Niet dat ik heel vaak naar het zwembad ga, maar ik heb gedanst en geturnt dus ik heb ervaring.' Ze klimt uit het zwembad en gaat op een van de bedjes liggen. Ik ga lachend op een bedje naast haar liggen. Ik doe een zonnebril op. 'Kijk, zo ben ik nog stoerder.' lach ik. Ze grinnikt 'Ja, zo ben je zeker stoerder, maar ik ga kleren aan doen.' Ze staat op en loopt naar binnen. Oke!' roep ik Naomi achterna. Ik ga even zonnen en als ze terug komt ga ik zitten. 'Leuke kleren!' zeg ik. Het jurkje staat haar mooi, net als de hakken, het haar en haar make-up. Een raar, maar fijn gevoel verspreid zich door mijn buik. Er komt nog een meisje bij en Naomi stelt zich voor. 'Ik ben Marilyn.' Zegt ze en ze gaan allebei naar binnen. Ik blijf nog liggen. Na een tijdje ga ik ook naar binnen. Ik had me al omgekleed en wat gegeten. Ik loop door de gangen van dit gigantische huis en ik moet steeds maar denken aan Naomi, wat was er met me aan de hand? Ik loop naar mijn kamer en kleed me om. Ik had zin om te zwemmen. Ik ren naar buiten en zie daar Naomi en Elan. 'Hoi Naomi! Hoi Elan!' roep ik vrolijk en ik ren naar hun toe. Ik glij bijna uit maar ik weet te blijven staan. 'Hebben jullie lekker in jullie kleren gezwommen?' Nu ik weer bij Naomi was voelde ik het rare gevoel in mijn buik weer. Wat heb ik toch? Naomi grinnikt. 'Ik heb mijn bikini al aangedaan. Elan is volgens mij te lui.' Ze grinnikt. 'En hoi' zegt ze. Ik kijk grijnzend naar Naomi. 'Elan is bijna altijd lui.' ik grinnik even. 'Ik ga zwemmen hoor!' ik ren naar de glijbaan en ga er met volle vaart vanaf. Ik stuiter even op het water, als een steen die ketst en ga dan kopje onder. Ik zwem onderwater en kom weer boven. 'Leuk dat hier een zwembad is!' zeg ik vrolijk. Mijn ogen volgen Naomi, die weer op een van de bedjes gaat zitten en een cocktail besteld. Ik duik weer onderwater en voel me super vrolijk. Ik was meestal wel vrolijk maar op een of andere manier was ik nog vrolijker. Ik ga naar het diepe bad, waar de grond op 3. 80 ligt en ga proberen de grond aan te raken. Elan zwemt naar me toe en zegt. 'Jij vindt Naomi wel wat, hmm?' Ik kijk Elan geschrokken aan. 'Nee, hoezo? Wat weet jij daar nou weer van? Jij weet niet hoe het is om verliefd te zijn op een meisje! Jij valt op jongens! Ik vind Naomi niet leuk. I.... Ik... Ik ben veel te jong voor haar...' dat was het rare gevoel dus. Ik vond Naomi leuk. 'O, dus ik ben méteen anders omdat ik homo ben!?' Roept hij boos en hij stormt het bad uit. 'Nee! Zo bedoel ik het niet! Ik bedoel...' shit, ik wou hem niet boos hebben. Wat moest ik zeggen? 'Ik heb niks tegen Homo's! Ik bedoelde het niet zo!' roep ik naar Elan. Hij loopt gewoon door. Snel klim ik het zwembad uit en ren Elan achterna. 'Elan, wacht nou!' dan is hij verdwenen. 'Elan! Kom te voorschijn! Ik bedoelde het niet zo!' ik probeer hem te zoeken, maar kan hem niet vinden. Waar was hij? Naomi komt achter me staan. 'Wat is er gebeurd en waar is Elan?' Vraagt ze bezorgt. 'Ik beledigde hem perongeluk. Het was niet mijn bedoeling. Ik heb niks tegen homo's!' zeg ik compleet overstuur. Ik kon er absoluut niet tegen als er iemand boos op mij was. Dan raakte ik overstuur. Ze legt haar hand op mijn schouder. 'Maak je geen zorgen, hij komt heus wel weer terug. En dan moet je met hem praten. Maar ik ga me omkleden.' Ze pakt haar handdoek en loopt naar binnen. Ik knik en kijk Naomi na. Ze raakte me aan. Ze legde haar hand op mijn schouder! Ik kijk nog eens goed of ik Elan ergens zie en loop dan naar binnen. Als ik binnen ben dan loop ik naar de keuken en maak een tosti. Ik eet hem somber op. Ik wou geen ruzie.. Als ik mijn tosti op heb, sta ik op en ruim mijn bord op. Ik loop door naar de woonkamer. 'Hoi Naomi. Heb je Elan nog ergens gezien?' vraag ik.
    Ik loop weg zonder op antwoord van Naomi te wachten. Ik loop naar de tuin toe en probeer Elan nogmaals te zoeken. Al snel heb ik door dat hij hier niet is. Ik kijk in het tuinhuisje, de keuken, de zolder, de woonkamer, het zwembad, een donkere kamer, de kelder en de kamers van de meisjes. Ik loop door naar een gang en kijk in mijn kamer, nee, daar is hij niet. Ik kijk in Elans kamer en zie hem op zijn bed zitten. Hij kijkt naar het plafond. 'Elan?' vraag ik zachtjes. 'Het spijt me.' Hij kijkt even naar mij. 'Ga weg.' Mompelt hij. Ik loop zachtjes naar binnen. 'Het spijt me.' herhaal ik. Ik ga naast hem zitten en kijk hem aan. 'Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.' ik kijk hem met grote ogen aan. Ik was hier zo slecht in. 'Nou dat deed je wel. Denk je dat sorry helpt? Denk je dat het voor mij makkelijk is geweest?' Hij kijkt me niet aan. 'Nee, ik denk niet dat het voor jou makkelijk is geweest. Ik wou je niet beledigen, en ik weet dat ik dat wel gedaan heb. Kan ik iets doen waardoor het weer een beetje goed is?' ik keek hem aan. Ik zou er een miljoen euro voor willen geven om het weer goed te maken. 'Wil je álsjeblieft weg gaan? Ik heb geen zin in iemand zoals jou. Daar is de deur.' Hij wijst naar de deur. 'Ik ga hier niet weg voordat we het weer goed gemaakt hebben.' zeg ik rustig. 'Hoe kan ik het goed maken?' herhaal ik. Plotseling staat Elan op en rent weg. Ik sla mijn handen voor mijn ogen en blijf zitten. Waarom verpest ik dit soort dingen toch altijd. Ik wou weg van hier. Dat die stem zei: 'Het hek staat niet meer onder stroom, jullie mogen gaan.' of zoiets.
    Ik sta op, pak een boterham en loop naar de tuin. Ik loop langs een stukje tuin en zie Naomi en Elan staan. Snel verstop ik mij in de bosjes en blijf hun bekijken. Waar zouden ze het over hebben? Ik kan hun nu namelijk niet verstaan.Dan drukt Elan zijn lippen op die van Naomi. Met grote ogen kijk ik toe. Wat gebeurde hier? Als Elan wegloopt begin ik zachtjes te snikken. Dit was niet eerlijk! Hij wist dat ik haar leuk vond! Ik plof neer op de grond en sla mijn handen voor mijn ogen. 'Ik zag het..' zeg ik gesmoord tegen Naomi die mij heeft gezien. Tuurlijk. Nu wist zij ook dat ik haar leuk vond. Naomi haalt mijn handen van mijn ogen. 'Marten, je vindt mij-mij toch niet leuk?' Vraagt ze zacht.Ik kijk Naomi even aan. 'Sorry.' zeg ik dan. Waarom moest ik dit nou weer gezien hebben? 'Ik ga.' zeg ik en ik sta op. Lekker dan. Nu haatte iedereen mij. Dan had ik toch liever de afwas.


    Verschrikt doe ik mijn ogen open. Mijn buik doet meteen weer pijn. Het was geen droom. Het was het verleden. Ik kijk Naomi en Jade aan en kreun zacht.

    (2946 woorden. Vast het langste bericht ooit, haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik heb het helemaal gelezen. XD En je stopt ook net op het moment dat hij Elan en Naomi heeft zien zoenen zo lekker tragisch, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Ik heb het helemaal gelezen. XD En je stopt ook net op het moment dat hij Elan en Naomi heeft zien zoenen zo lekker tragisch, whaha!]


    ( haha, ik had geen zin meer:p eerst was ik van plan om te doen tot hij iedereen had ontmoet. Toen tot hij Jade had ontmoet, toen tot hij Hope had ontmoet, toen met truth or dare. En toen maar tot hier:p ik heb het oook nog op mijn telefoon gedaan. Ben trots op mezelfXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!