• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)
    Cliff (BlueHope)
    Rika (MaraCroft)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:13 ]


    You oughta know

    MaraCroft schreef:
    [Ohja, sorry, het is allemaal fantasie, en inderdaad had de docente alles uitgelegd, jullie moeten wel goed lezen (N) xD Maar het zou wel heel jammer zijn als de docente weg is. (En het is kou i.p.v. koud sorry).]


    (Well, ik heb het in ieder geval geprobeerd, maar voor dit soort dingen heb ik gewoon geen tijd. Dan heb ik wel wat beters te doen)


    Happy Birthday my Potter!

    (Oke :) Jammer :( Het is hier net zo dood ja? xd niemand post meer iets...)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:37 ]

    Rika

    Ik liep wat rond en besloot om de trein heen te lopen, dan zou ik wel weer tien minuten verder zijn. Ik volgde de linkerkant, en volgens mij ging ik richting de achterkant. Ik zag soms wat mensen staan maar daar lette ik verder niet op. Ik kwam aan bij de achterkant en keek uit over het spoor. Wat als er nu een trein aan komt? Ach, dat zal vast wel geregeld zijn. Ik wil verder lopen, maar zie dan een hert liggen. Ik kijk om me heen, niet wetend wat te doen, en dan staat het hert op. Ik zucht van opluchting en kijk hoe het beest wegloopt. Ik heb nog nooit een hert van zo dichtbij gezien. Ik loop verder om de trein tot ik bij de voorkant kom. Daar zie ik verschillende hulp auto's staan en een man houdt me tegen. Dan ga ik maar de andere kant weer op, dat kost me nog zeven minuten. Win-win situaties, altijd handig.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rika

    Ik liep nog een beetje rond en bekeek een mooi bloempje toen iedereen weer de trein in liep. Ik ging ook maar in de trein zitten en we konden weer verder. Dit gaat zo nog een lange reis worden...

    [Ineens is het hier verlaten, jullie begonnen zo enthousiast...]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (Ja hé? maar ik kan niks meer schrijven :S zal ik anders doen dat Rika en Lauren elkaar ontmoeten? :D)

    [Hmm, maar ik zit in de trein, want ik wou een beetje na deze schooldag aankomen. Daarom kan ik ook niet zoveel en improviseer ik maar wat tot jullie de schooldag een beetje afronden >.<]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (Ik weet niet echt wat ik met Paige zou kunnen doen. Ze zit een beetje dood in de les... Kunnen we niet over gaan op een andere les of pauze of zo? Misschien komt er dan weer leven)


    Happy Birthday my Potter!

    [Long time no seen. What happened? Als ik deze pagina lees, niet mega veel, maar okee.
    @ Rider (en eigenlijk jullie allemaal) als je niets meer weet, dan schrijf je gewoon dat de bel gaat, problem solved ;))


    You oughta know

    Aria rosalie Angels

    Ik kijk naar Lauren. 'Sprry ik moet even weg,' zeg ik zacht en loop met grote passen de gang uit. Ik haal diep adem en schudt mijn hoofd. Nooit weer... Noot opnieuw dat ik mijn kracht ga gebruiken. Ik ga in een raamkozijn zitten en kijk naar buiten.

    [wie voor aria?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bel

    UUUUHHHHHHHHHH!!!!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:56 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Cuddles zit op Ally's kamer, dus. Dat je het weet. ;P]

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grinnik even. 'Tsja, hij is ook een katachtige, maar ik vind het toch meer op een hond lijken.' zeg ik dan en stek even mijn tong uit en grinnik dan. 'En als Menji Cuddles beter leert kennen zal hij/zij (ik weet niet of het een jongen of een meisje is, maar ze zegt dan welk geslacht het is..) zien dat er helemaal niks engs is aan Cuddles en dat hij niks doet.' zeg ik dan en grijns weer even. En dan kijk ik even onder zijn tafel en zie de hond rustig liggen te slapen. 'Is is lief.' zeg ik dan en kijk nog even naar Menji en dan weer naar Arjen en glimlach. 'Dat zal wel lukken met Cuddles.' zeg ik dan grijnzend. 'En ik begrijp niet hoe je hem eng kan vinden, hij heet Cuddles, Cuddles dat is een lieve naam.' zeg ik dan lachend


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lauren

    Ik bleef maar zitten waar ik was. Waarom kon niemand me helpen. De tranen brandden in mijn ogen. Waarom vertrouwde ik mensen zo snel. Ik heb het weer helemaal verpest. Ze zou haar krachten waarschijnlijk nooit meer gebruiken. Nu liepen de tranen echt over mijn wangen. Langzaam zakte ik van het bankje af waar ik op zat en vouwde mijn goede arm om mijn knieën. Ik sloot mijn ogen. Ergens in de verte ging een bel, maar het drong niet eens echt tot me door. Ik stond hier echt voor paal, dacht ik ineens, en ik stond langzaam als een zombie op. Ik wankelde naar buiten en ging daar onder een boom zitten. Ik hoopte dat iemand me zou komen helpen, dat er uberhaupt iemand aan me zou denken, dat ze me zouden missen in de volgende les.
    (iemand om lauren uit haar benarde situatie te helpen?)

    Rika

    Ik werd wakker en zag dat de trein stil stond. 'Was er alweer iets gebeurd?' vroeg ik me geïrriteerd af. Maar ik merkte dat dit de eindbestemming was. Ik pakte mijn koffer en ging naar buiten. Ik zag een plattegrond op een bord en bekeek het even. Ik liep in de richting die volgens mij goed was en dwaalde met mijn gedachten af. Ik liep zo een tijdje en toen zag ik een groot gebouw, het zag er mooi uit. Ik zuchtte een keer en liep verder. Daar zag ik een meisje onder een boom zitten. Ze zag er niet al te best uit. Zal ik met haar praten of niet? "Hallo," zei ik voorzichtig.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lauren

    'Hoi' zei ik schor. Wie is dat nou weer?, vraag ik me af. Ik zie dat ze op me afkomt. Ik ga dus wat rechter op zitten en veeg mijn haar, dat tegen mijn gezicht zat geplakt, uit mijn ogen. 'Waar kom jij vandaan?' zeg ik terwijl ik met een pijnlijk gezicht over mijn pols wrijf.

    Rika

    Ik slikte en zei "ik kom net uit de trein, ik had de eerdere trein gemist." 'Natuurlijk, de trein gemist, alsof de trein maar twee keer per dag gaat of zo,' denk ik bij mezelf. "Maar het is al goed, ze weten ervan. Ik kom hier lessen volgen, zit jij hier ook op school?" Ik vraag me af of ik eigenlijk moet vragen wat er aan de hand is, ik wil niet overkomen als iemand die zich overal mee bemoeit, maar misschien heeft ze het nodig.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.