• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)
    Cliff (BlueHope)
    Rika (MaraCroft)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:13 ]


    You oughta know

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [*Verwarring*
    heb ik per ongeluk over jouw stukje heen gelezen? :$ ]



    (Nee, hier moet Cliff boven... Sorry... Dit was de laatste van Guillermo)


    Guillermo Jesper Wakefield.
    Ik stroop mijn mouwen op en staar een beetrje voor me uit. Niet echt wetend wat te zeggen open ik mijn mond een paar keer, maar sluit die ook weer zonder iets gwegd te hebben. "Dus.." Zeg ik zacht en ik een beetje op mijn bovenbeen. Ik hield normaal wel van stilte, maar dit was gewoon een beetje awkward. "Heb je Percy al ontmoet?" zeg ik om me heen kijkend.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 11:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)


    (Nee, hier moet Cliff boven... Sorry... Dit was de laatste van Guillermo)


    Guillermo Jesper Wakefield.
    Ik stroop mijn mouwen op en staar een beetrje voor me uit. Niet echt wetend wat te zeggen open ik mijn mond een paar keer, maar sluit die ook weer zonder iets gwegd te hebben. "Dus.." Zeg ik zacht en ik een beetje op mijn bovenbeen. Ik hield normaal wel van stilte, maar dit was gewoon een beetje awkward. "Heb je Percy al ontmoet?" zeg ik om me heen kijkend.


    (Dat verklaard een hoop. Ik dacht al dat je personages een soort van hetzelfde gesprek voerden en dat vond ik vreemd :'))


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Dat verklaard een hoop. Ik dacht al dat je personages een soort van hetzelfde gesprek voerden en dat vond ik vreemd :'))



    (Dat zou inderdaad heel vreemd geweest zijn)


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (Oh well, maakt niet uit^^)

    Cliff Drake Ramsey
    ik schudde even lachend mijn hoofd. "Ik dacht al dat je niet door had dat ze dood was." Zeg ik zacht en krabde achter mijn oor. "Ze zei dat haar moeder nogsteeds zichzelf de schuld gaf. En ze bleef hier tot dat niet meer zo was."Zeg ik met een kleine glimlach. Ik vond het toch apart. Ik vroeg me nu wel af waarom die moeder zichzelf de schuldgaf, maar hield me er niet te lang mee bazig, straks werd ik nog depressief.


    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    'Unfinished business,' mompelde ik, denkend aan alle films en programma's waar ze die term gebruikten, wanneer een geest hier nog ronddwaalde, omdat er nog iets gedaan moest worden. 'Arme moeder. Hopelijk ziet ze snel in dat ze niks verkeerd heeft gedaan.' Ik zuchtte even en haalde mijn hand door mijn haar.
    'En heb je nog andere hobby's behalve met geesten praten?' vroeg ik met een geforceerde glimlach om de sfeer wat op te vrolijken.


    Happy Birthday my Potter!

    [iemand voor Kate? =)]

    [Hellooo ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cliff Drake Ramsey
    "Ik teken, schrijf, speel videogames, zie het anneer mensen hun glimlach niet echt menen en luister veel naar muziek." Soms ik op en glimlach ook even. alleen as ik wel heel vrolijk. Ik was heel moeilijk verdrietig te krijgen, dus ja. "Heb jij nog hobbies?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Paigelyn 'Paige' Channary Butterfly

    Ik moest zachtjes lachen om zijn een na laatste hobby. 'Ik ben gek op lezen en verder heb ik nog zo'n pop waar je zelfverdediging sporten en vechtsporten op kunt oefenen. Ow, en zie het wanneer mensen hun glimlach wel menen.' Dit keer glimlachte ik wel gemeend.

    (Sorry, ik ben inspiratieloos :c)


    Happy Birthday my Potter!

    (Geeft niet, ik ook..)

    Cliff Drake Ramsey
    "Dat zijn leuke hobbies." Zeg ik. Ik draai me richting de leraar en begin me nu een beetje te irriteren aan het feit dat hij (Of zij) gewoonweg geen les gaf. Zo moeilijk leek het me toch niet om gewoon te beginnen. Lui mens. Wel meer mensen dachten er zo over, maar als hun er niks van zeiden deed ik dat ook niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    DreamWishes schreef:
    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grijns even. 'Het is niet het standaard huisdier, nee.' zeg ik dan en lach even. 'Maar Cuddles is meer een hond dan een cheetah, zo gedraagt hij zich tenminste.' zeg ik dan en grinnik even. 'Tja, hij doet niks, dus daarom heb ik hem toch maar meegenomen en hij wilde niet thuis blijven, hij was zelfs in mijn tas geklommen hij wilde gewoon perce mee.' zeg ik dan en grinnik weer. 'Nee, ik heb hem nog niet heel lang, hij is nog maar een hal jaartje oud dus, maar zijn moeder had hem verstoten, dus toen is hij bij mij gekomen en hij heeft daarom ook nooit echt in het wild geleefd daarom is hij ook niet gevaarlijk.' mompel ik dan. 'Maar ik denk dat als hij oud en groot genoeg is en genoeg voorbereid is we hem weer terug zetten in het wild, waar hij thuishoort.' zeg ik dan met een zwakke glimlach, ik wil Cuddles eigenlijk nog lang niet kwijt, daarvoor betekent hij veel te veel voor me, maar waarschijnlijk duurt het toch nog een lange tijd voor dat gaat gebeuren.


    Arjan

    Ik schiet in de lach om haar uitleg over Cuddles. 'Ik zou hem eerder vergelijken met een kat dan met een hond, denk ik.' kan ik het niet laten om op te merken en grijns.
    'Volgens mij is Menji er van overtuigd dat hij wel degelijk iets doet.' lach ik dan en kijk weer naar de slapende hond naast me. 'Behalve nu dan.' voeg ik er dan aan toe. Even voelde ik een kleine omslag in Ally's emoties, maar die was al snel weer weg.
    Begrijpend knik ik wanneer ze begint over het terugzetten van Cuddles. 'Dat gaat nog jaren duren voor hij daar klaar voor is. Geniet gewoon van hem zolang je daar de kans voor hebt.' zeg ik met een klein glimlachje en kijk haar aan.


    You oughta know

    Rika

    Ik schrik wakker van allerlei geluiden. Een mannenstem galmt door de trein. "Door een incident hebben we de trein stil moeten zetten. We zetten de deuren open en je mag naar buiten. Over een uur kunnen we weer vertrekken." Lekker is dat. Ik wrijf in mijn ogen en loop door de trein. Ik ga even naar het toilet en dan naar buiten. Wat zal er gebeurd zijn? Ik kijk wat rond. Overal is natuur en er is nergens een teken van beschaving. Het is prachtig.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    BlueHope schreef:
    (...)


    (Nee, hier moet Cliff boven... Sorry... Dit was de laatste van Guillermo)


    Guillermo Jesper Wakefield.
    Ik stroop mijn mouwen op en staar een beetrje voor me uit. Niet echt wetend wat te zeggen open ik mijn mond een paar keer, maar sluit die ook weer zonder iets gwegd te hebben. "Dus.." Zeg ik zacht en ik een beetje op mijn bovenbeen. Ik hield normaal wel van stilte, maar dit was gewoon een beetje awkward. "Heb je Percy al ontmoet?" zeg ik om me heen kijkend.


    Zoey Quinty Djinn
    'Heb je Percy al ontmoet?' vroeg hij om de stilte te doorbreken. 'Nee, wie is dat?' ik was van nature enorm nieuwsgierig. Ik wilde altijd van alles uitzoeken, en meestal kwam ik er dan ook wel achter. Ik keek Jesper vragend aan terwijl ik op antwoord wachtte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Hallo mensen, sorry ik was er even niet xd ok ik zal Lauren's laatste post doen, volgens mij heeft nog niemand daar op gereageerd)

    Lauren

    Wat de vrouw zei klonk eng, maar de pijn was bijna ondragelijk. Ik knikte voorzichtig. 'Hoe...wie....' bracht ik uit, maar voordat ik iets kon zeggen bevroor ze mijn arm. Een koude gloed dreunde die door tot in de botten van mijn arm. Ik rilde. De misselijkheid was nog niet weg.

    chasinghoran schreef:
    (...)

    Arjan

    Ik schiet in de lach om haar uitleg over Cuddles. 'Ik zou hem eerder vergelijken met een kat dan met een hond, denk ik.' kan ik het niet laten om op te merken en grijns.
    'Volgens mij is Menji er van overtuigd dat hij wel degelijk iets doet.' lach ik dan en kijk weer naar de slapende hond naast me. 'Behalve nu dan.' voeg ik er dan aan toe. Even voelde ik een kleine omslag in Ally's emoties, maar die was al snel weer weg.
    Begrijpend knik ik wanneer ze begint over het terugzetten van Cuddles. 'Dat gaat nog jaren duren voor hij daar klaar voor is. Geniet gewoon van hem zolang je daar de kans voor hebt.' zeg ik met een klein glimlachje en kijk haar aan.


    [Cuddles zit op Ally's kamer, dus. Dat je het weet. ;P]

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grinnik even. 'Tsja, hij is ook een katachtige, maar ik vind het toch meer op een hond lijken.' zeg ik dan en stek even mijn tong uit en grinnik dan. 'En als Menji Cuddles beter leert kennen zal hij/zij (ik weet niet of het een jongen of een meisje is, maar ze zegt dan welk geslacht het is..) zien dat er helemaal niks engs is aan Cuddles en dat hij niks doet.' zeg ik dan en grijns weer even. En dan kijk ik even onder zijn tafel en zie de hond rustig liggen te slapen. 'Is is lief.' zeg ik dan en kijk nog even naar Menji en dan weer naar Arjen en glimlach. 'Dat zal wel lukken met Cuddles.' zeg ik dan grijnzend. 'En ik begrijp niet hoe je hem eng kan vinden, hij heet Cuddles, Cuddles dat is een lieve naam.' zeg ik dan lachend


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Moeten Aria of Calysta nu niet op Lauren reageren? Ik zit vast xd)