• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)
    Cliff (BlueHope)
    Rika (MaraCroft)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:13 ]


    You oughta know

    [Stond deze al bij mijn topics...?

    Anyway, meinos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okay lieve mensjes. Ik ga nu afsluiten en slapen :3 om 2 uur gaat de wekker namelijk want dan moet ik opstaan. Ik ga vanaf dan tot en met vrijdag op zaterdag nacht naar Ibiza en kan vanaf zaterdag weer volop reageren. Ik heb WIFI bij het huis, maar ik zal veel weg zijn, en waarschijnlijk alleen in de avond pas laat kunnen reageren. Dus sorry ): gonna miss you all <3333333333]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Okay lieve mensjes. Ik ga nu afsluiten en slapen :3 om 2 uur gaat de wekker namelijk want dan moet ik opstaan. Ik ga vanaf dan tot en met vrijdag op zaterdag nacht naar Ibiza en kan vanaf zaterdag weer volop reageren. Ik heb WIFI bij het huis, maar ik zal veel weg zijn, en waarschijnlijk alleen in de avond pas laat kunnen reageren. Dus sorry ): gonna miss you all <3333333333]


    (Omg, Ibiza? Vet cool! Heeeeeel veel plezier)


    Happy Birthday my Potter!

    [overal het zelfde hè? Hahah veel plezier x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Okay lieve mensjes. Ik ga nu afsluiten en slapen :3 om 2 uur gaat de wekker namelijk want dan moet ik opstaan. Ik ga vanaf dan tot en met vrijdag op zaterdag nacht naar Ibiza en kan vanaf zaterdag weer volop reageren. Ik heb WIFI bij het huis, maar ik zal veel weg zijn, en waarschijnlijk alleen in de avond pas laat kunnen reageren. Dus sorry ): gonna miss you all <3333333333]

    [nicee :o ik moet dinsdag gewoon weer naar school.. maar Have Fun]

    jaimyhoi schreef:
    [Okay lieve mensjes. Ik ga nu afsluiten en slapen :3 om 2 uur gaat de wekker namelijk want dan moet ik opstaan. Ik ga vanaf dan tot en met vrijdag op zaterdag nacht naar Ibiza en kan vanaf zaterdag weer volop reageren. Ik heb WIFI bij het huis, maar ik zal veel weg zijn, en waarschijnlijk alleen in de avond pas laat kunnen reageren. Dus sorry ): gonna miss you all <3333333333]


    Whaa! Ik kruip in je koffer en ga lekker mee naar Ibiza! xD


    You oughta know

    [Eindelijk, daar heb ik zo'n 3 uur over gedaan. Allison of Aria of zo zei bij het eerste topic op pagina 19 en 20 een keer Arjen i.p.v. Arjan, en op de vorige pagina op dit topic staat de naam Jesper volgens mij boven een stuk van Cliff. Verder, 'Whoa! We're going to Ibiza! Veel plezier daar :) Ik wou doen dat Rika 's nachts zo'n beetje aankwam, kan dat?]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 0:22 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    chasinghoran schreef:
    Arjan

    Ik blader even door het tekenboek en bekijk de tekeningen, de een langer dan de ander. Even zucht ik en doe het boek weer dicht.
    'Ik ben niet zo gauw bang voor mensen.' zeg ik zachtjes en glimlach flauwtjes naar haar. 'Eerder voor dingen waarvoor niemand anders bang is.'
    Verlegen kijk ik omlaag, naar mijn voeten en pak een pen, om maar iets in mijn handen te kunnen hebben.
    'Je tekent echt heel goed. Ik wou dat ik zo kon tekenen.' zeg ik dan en kijk haar weer aan.


    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik glimlach even. 'Je hoeft je niet te schamen of verlegen ervoor te zijn.' zeg ik dan en kijk hem aan met een halve glimlach. 'Maar zullen we het nu over leuke dingen hebben, persoonlijk vind ik het nooit echt leuk om over mijn gaves te praten.' mompel ik dan verlegen, aah, ik had hem net gezegd niet verlegen te zijn en nu ben ik het zelf, het is volgensmij gewoon iets wat in mijn aard blijft zitten. 'En sorry voor toen straks, voor Cuddles.' mompel ik dan. 'Ik hoop dat hij jullie niet liet schrikken.' zeg ik dan zacht met een zwakke glimlach en kijk hem van onder mijn wimpers aan.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 0:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mag mijn naam erbij? =)]

    Rika

    Ik pak mijn koffers en stap de trein in. Ik heb zoveel emoties gevoeld dat ik niet meer weet wat ik moet voelen. Ik kijk op mijn horloge. Als het goed is is dit de eerste schooldag. Natuurlijk wist ik dat, ik had er zo'n beetje iedere dag aan gedacht sinds zo'n jaar geleden. Het is jammer dat ik deze eerste dag niet of misschien half kan meemaken, maar het zij zo. Ik ga bij het raam zitten en staar naar buiten, hoewel ik niets opneem van wat ik zie.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Nee, mag niet. ;p]

    Arjan

    'Nee, geeft niet. Ik had alleen geen cheeta in een school verwacht.' zeg ik en kijk haar glimlachend aan. 'Heb je hem al lang?' vraag ik dan, om het gesprek op een ander onderwerp te brengen.
    Eigenlijk vond ik het wel een interessant dier en ik was best benieuwd naar de achtergrond van Cuddles.
    Met een schuin oog keek ik even naast me, waar Menji inmiddels was gaan liggen en nu rustig lag te slapen. Ik wist niet wat ik zonder haar zou moeten.


    You oughta know

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 1:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grijns even. 'Het is niet het standaard huisdier, nee.' zeg ik dan en lach even. 'Maar Cuddles is meer een hond dan een cheetah, zo gedraagt hij zich tenminste.' zeg ik dan en grinnik even. 'Tja, hij doet niks, dus daarom heb ik hem toch maar meegenomen en hij wilde niet thuis blijven, hij was zelfs in mijn tas geklommen hij wilde gewoon perce mee.' zeg ik dan en grinnik weer. 'Nee, ik heb hem nog niet heel lang, hij is nog maar een hal jaartje oud dus, maar zijn moeder had hem verstoten, dus toen is hij bij mij gekomen en hij heeft daarom ook nooit echt in het wild geleefd daarom is hij ook niet gevaarlijk.' mompel ik dan. 'Maar ik denk dat als hij oud en groot genoeg is en genoeg voorbereid is we hem weer terug zetten in het wild, waar hij thuishoort.' zeg ik dan met een zwakke glimlach, ik wil Cuddles eigenlijk nog lang niet kwijt, daarvoor betekent hij veel te veel voor me, maar waarschijnlijk duurt het toch nog een lange tijd voor dat gaat gebeuren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar ik ga nu slapen, weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    BlueHope schreef:
    (Oh well, maakt niet uit^^)

    guuillermo Jesper Wakefield
    ik schudde even lachend mijn hoofd. "Ik dacht al dat je niet door had dat ze dood was." Zeg ik zacht en krabde achter mijn oor. "Ze zei dat haar moeder nogsteeds zichzelf de schuld gaf. En ze bleef hier tot dat niet meer zo was."Zeg ik met een kleine glimlach. Ik vond het toch apart. Ik vroeg me nu wel af waarom die moeder zichzelf de schuldgaf, maar hield me er niet te lang mee bazig, straks werd ik nog depressief.


    [*Verwarring*
    heb ik per ongeluk over jouw stukje heen gelezen? :$ ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [(huil)]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.