• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)
    Cliff (BlueHope)
    Rika (MaraCroft)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:13 ]


    You oughta know

    [O ja.... Haaha Haar arm was bevroren toch?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ja :3 Ik weet niet zo goed hoe het verder moet...Misschien kan er gips om ofseuw)

    Aria Rosalie Angels

    Een koud gaat door me heen. 'Wat doe je,' schreeuw ik in paniek naar die vrouw. De koud is onverdragelijk. Alsof ze Lauren bevriesd. Wacht, misschien doet ze dat ook wel. 'Stop het,' gil ik weer en zet een paar stappen naar achter. De koud is in mijn arm, bij mijn pols. Waar Lauren waarschijnlijk iets gebroken heeft. Best raar dat ik die koud ook voel... Nou ja eigenlijk niet. Ik wil het niet voelen. Ik klem mijn kaken op elkaar. Lauren heeft meer pijn dan mij. Stel je niet aan Aria, zeg ik in mezelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (de arm wordt niet echt koud. De moleculen worden alleen stil gezet. Dat voel je niet)


    Happy Birthday my Potter!

    [Hahaha, ben een beetje te lui om het aan te passen. Vind je dat heel erg? Want volgens mij voelt Lauren het ook heel erg hahaah. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Whaha lol ik dacht je voelt het vast wel als iemand je arm bevriest :3 laten we het maar zo laten)
    Lauren

    Ik schrok van Aria's uitbarsting. Blijkbaar voelde ze hetzelfde. Snel probeerde ik aan andere leuke dingen te denken, maar het lukte niet echt. Ik voelde tranen in mijn ogen branden. Ik veegde met mijn goede arm over mijn gezicht en dacht aan hoe gezellig het zou worden op school. Dit kalmeerde me een beetje. 'Sorry' zei ik schor tegen Aria. Ik kijk haar aan. Ik denk na over hoe ze zich altijd zou voelen. Het lijkt me vreselijk om de emoties van anderen te voelen. Ik wil haar echt helpen. Maar hoe? Ik concentreer me op niks. Op een mooie blauwe lucht. Ik sluit al mijn gevoel buiten, zelfs de vreselijke kou en pijn in mijn kloppende pols. Langzaam adem ik in en uit. Ik kijk Aria aan. Ze lijkt me ook rustig. Dan glimlach ik voorzichtig, en de pijn komt terug. We moeten er iets aan doen. Hoopvol kijk ik de docente aan. 'Wat nu?'

    Aria Rosalie Angels

    Die koud voelt verschrikkelijk. 'Waarom zeg je sorry,' vraag ik verbaasd. 'Die pijn in jouw arm komt door mij hoor,' zeg ik haar en kijk de vrouw aan. Dan kijk ik weer naar Aria. 'Hoe kan jij het overleven met die koud in je arm,' vraag ik verbaasd. Ik begon te wennen aan de koud in mijn pols nu, maar fijn was het zeker niet. Ik probeer me op het bloed van de docente te focussen. Het hielp een beetje. De koud verdween naar de achtergrond en ik voelde alleen het bloed van de docente.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ja, alsof een docent niet weet wat voor kracht ze heeft en wat ze ermee doet -_-. Ze heeft het zelfs aan Lauren uitgelegd voordat ze het deed. Misschien heel kinderachtig van mij, maar ik ga hier zo niet op reageren.)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 13:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Wel, ik wil het wel aanpassen, maar ik weet niet zo goed hoe? Ik heb al 3 berichten gepost waarin het koud is :S Dus dan moet ik ze allemaal aanpassen, wat moet ik veranderen dan?)

    (You know what, ik laat Cahlista vallen. Ik heb geen zin in deze problemen. Maak er maar wat moois van met jullie personages)


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry, maar 'moleculen stilzetten' komt op hetzelfde neer als 'de temperatuur verlagen'. Hoe lager de temperatuur, hoe minder de atomen eigenlijk bewegen. Als het goed is is de temperatuur als de atomen stilstaan zelfs 0 Kelvin, -273,15 graden Celsius dus. Eigenlijk is dit best vreemd. Dan gaan de warmte-energie en de potentiële energie weg, waar gaat dat eigenlijk heen? :O

    En Nikki, waarom zeg je steeds 'wel' alsof je een Belg bent xD]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 15:20 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (Het is een kracht uit Charmed. Trust me, je voelt het niet, want alles wordt stilgezet. Ook je zenuwen en dergelijke dus, maar goed, aangezien ik hier geen zin meer in heb, heb ik haar laten vallen.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ohja, sorry, het is allemaal fantasie, en inderdaad had de docente alles uitgelegd, jullie moeten wel goed lezen (N) xD Maar het zou wel heel jammer zijn als de docente weg is. (En het is kou i.p.v. koud sorry).]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 15:22 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (ow ok. Ik verzin wel wat. )
    Lauren

    De vrouw keek me hopeloos aan. 'Ik weet niet, helpt het?' zegt ze bezorgd. 'Nou, niet echt' zeg ik verlegen. De vrouw ontvriest mijn arm weer. De kou gaat weg. Mijn vingers zijn ijskoud, dus ik scheur een stukje van mij rokje en bind dat snel om mijn hand. De warmte voelt goed. De vrouw verontschuldigd zich en loopt weg. 'Lekker dan, wat nu?' zeg ik terwijl ik Aria aankijk.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Cuddles zit op Ally's kamer, dus. Dat je het weet. ;P]

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grinnik even. 'Tsja, hij is ook een katachtige, maar ik vind het toch meer op een hond lijken.' zeg ik dan en stek even mijn tong uit en grinnik dan. 'En als Menji Cuddles beter leert kennen zal hij/zij (ik weet niet of het een jongen of een meisje is, maar ze zegt dan welk geslacht het is..) zien dat er helemaal niks engs is aan Cuddles en dat hij niks doet.' zeg ik dan en grijns weer even. En dan kijk ik even onder zijn tafel en zie de hond rustig liggen te slapen. 'Is is lief.' zeg ik dan en kijk nog even naar Menji en dan weer naar Arjen en glimlach. 'Dat zal wel lukken met Cuddles.' zeg ik dan grijnzend. 'En ik begrijp niet hoe je hem eng kan vinden, hij heet Cuddles, Cuddles dat is een lieve naam.' zeg ik dan lachend


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp