• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Wanneer je graag mee wilt spelen kun je je aanmelden in het rollentopic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143237&page=1

    Wil je het vorige topic nog eens doorlezen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244

    De volgende personages spelen mee;
    Anthony (chasinghoran)
    Kate (mismi)
    Roselyn (Thatlastkiss)
    Daniel (Montmarte)
    Jesper (BlueHope)
    Livia (jaimyhoi)
    Lauren (alice24)
    Paige (Rider)
    Allison (DreamWishes)
    Aria (Coockies)
    Jacob (Coockies)
    Zoey (RememberYoux)
    Cahlista Aloys Docente (Rider)
    Arjan (chasinghoran)
    Cliff (BlueHope)
    Rika (MaraCroft)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:13 ]


    You oughta know

    Lauren

    'O, oke. Ja ik zit hier op school, maar ik.. neem even een uurtje vrij' zeg ik. Ik wil haar niet overladen met mijn problemen, ze is er pas net. Ik sta op een klop mijn rokje af. 'Zal ik je even rondleiden?' zeg ik dan maar. Ik houd nog steeds mijn pols stevig tegen me aan gedrukt.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:07 ]

    Rika

    Het lijkt erop dat ze er niet over wil praten want ze vraagt of ze mij kan rondleiden. "Is goed," antwoordt ik vrolijk. "Ik heet trouwens Rika."

    [Je schreef Hester, en ik moet nu echt even leren sorry :S]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:00 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lauren

    'Ok, ik ben Lauren' zeg ik en we lopen samen naar binnen. 'Dus, wat zijn jouw krachten?' zeg ik terwijl we naar de kantine lopen.

    (jongen ga dat dan doen xd je bent nog steeds online xd)

    Rika

    "Oh, ik heb maar één kracht, ik kan watersturen," zeg ik een beetje trots. We komen aan in wat duidelijk een kantine is. "Dit is de kantine," zegt Lauren dan ook twijfelend, en ik lach. "Oké, duidelijk." Terwijl we verder lopen vraag ik ook wat haar krachten zijn.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grinnik even. 'Tsja, hij is ook een katachtige, maar ik vind het toch meer op een hond lijken.' zeg ik dan en stek even mijn tong uit en grinnik dan. 'En als Menji Cuddles beter leert kennen zal hij/zij (ik weet niet of het een jongen of een meisje is, maar ze zegt dan welk geslacht het is..) zien dat er helemaal niks engs is aan Cuddles en dat hij niks doet.' zeg ik dan en grijns weer even. En dan kijk ik even onder zijn tafel en zie de hond rustig liggen te slapen. 'Is is lief.' zeg ik dan en kijk nog even naar Menji en dan weer naar Arjen en glimlach. 'Dat zal wel lukken met Cuddles.' zeg ik dan grijnzend. 'En ik begrijp niet hoe je hem eng kan vinden, hij heet Cuddles, Cuddles dat is een lieve naam.' zeg ik dan lachend


    Arjan

    'Dat is waar, het is een schattige naam.' zeg ik en kijk haar aan. 'Daarom snap ik die naam ook niet bij een cheeta.' voeg ik er even later grijnzend aan toe.
    Even denk ik na over haar woorden, over Menji en Cuddles. Zou het? Zou mijn hond vriendschap kunnen sluiten met haar cheeta?
    Ik kijk onder mijn tafel en strijk zachtjes over de zandkleurige vacht van de hond.
    'Misschien word ik ooit nog eens vrienden met Cuddles.' lach ik dan en kijk Allison aan. 'Maar ik ben nou eenmaal meer een hondenmens.'

    [Menji is een zij.]


    You oughta know

    [Is de les niet eigenlijk al afgelopen en weet jij iets wat we Arjen en Allison nog kunnen laten doen?! Hun namen beginnen allebei met een "A".. ! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lauren

    'Nou, ik kan teleporteren en dingen laten verschijnen....' zeg ik, terugdenkend aan mijn leuke middag met Daniel. We lopen langs de lokalen terwijl we een beetje bijkletsen.

    DreamWishes schreef:
    [Is de les niet eigenlijk al afgelopen en weet jij iets wat we Arjen en Allison nog kunnen laten doen?! Hun namen beginnen allebei met een "A".. ! XD]


    [Haha, ik zag het laatst ook xD Ik wist geen naam, dus heb de naam van m'n vriend gejat haha.
    Ehm.. Pauze? Geen idee wat ze dan kunne doen, maar dan kun je iig iets meer xD]


    You oughta know

    Rika

    We lopen door de gangen en ik bedenk me dat ik me misschien nog moet melden. Lauren brengt me naar een kantoor en ik ga naar binnen. Er zit een vrouw die opkijkt. "Hallo," zeg ik voorzichtig. "Ik ben Rika, door omstandigheden thuis ben ik wat laat aangekomen." De vrouw kijkt bedenkelijk. "Omstandigheden thuis?" zegt ze. "Wil je daarover praten?" Ik kijk naar de grond, probeer de beelden mijn hoofd niet binnen te laten en schud mijn hoofd. "Goed, ik zal het noteren." Ze schrijft iets op, staat op en loopt naar me toe. Ze geeft me een hand en zegt "welkom op de school, ik hoop dat je je snel thuis zult voelen. En als je ergens over wil praten staat er altijd wel iemand voor je klaar." Ik voel me een beetje gerust gesteld, maar bedenk me dan dat ik er nooit over zal praten, nooit. Ik knik en loop weg.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (Welk lesuur is het en wanneer begint het volgende?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik vind bij deze dat het pauze is. 'n Halfuur genoeg?

    Wie voor Tony?]


    You oughta know

    Rika

    Ik loop naar waar volgens mij de kantine was en zie mensen binnenkomen en zitten. Ik word een beetje onzeker, maar besluit dan zomaar ergens te gaan zitten als iemand op mijn schouder tikt. Ik draai me om en zie een jongen staan. Ik kijk hem vragend aan.

    [Kijk zelf maar wie het is, als een meisje wil kan ik het ook veranderen :P]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Kom op, ik help jullie zelfs :)]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (Ja,ik weet ook niks >.< tis echt dood hier :()

    Anthony

    Een meisje zit op mijn, vanochtend ontdekte, favoriete plekje. Zachtjes tik ik op haar schouder. Ze draait om en kijkt me vragend aan.
    Ik glimlach een beetje. 'Ehm, hoi. Kan ik naast je komen zitten?' vraag ik.
    Ze knikt en ik ga zitten. Ik pak een broodje en pluk er stukjes af, die ik langzaam opeet terwijl ik het meisje onderzoekend aankijk.
    'Jij bent nieuw hier.' zeg ik dan, concluderend.

    [Whaha, sorry, ik was echt heel druk]


    You oughta know