• Jullie kennen ze allemaal wel, de kakkers met hun kenmerkende dure kledingstijl. Maar wat ik me afvraag is, word je geboren als kakker of kan je ook een kakker worden. Niet dat ik er één wil worden, maar ik vraag het me gewoon af, of er mensen zijn die opeens hele dure merken beginnen te dragen, en met de gooische R beginnen te praten dat die dan ook gewoon kakkers kunnen worden ?

    Haha, kakkers zijn grappig.
    Maar ze zijn niet "speciaal" ofzo, dus ik vraag me af waar dit topic op slaat. (":

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 12:38 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je kan alles worden wat je wilt.
    Maar ik denk toch dat je wel het verschil ziet tussen iemand die al vanaf de wieg een kakker is en iemand die er graag een wilt zijn.
    Want zeg nou zelf, iemand met een bontjas en een louis vuitton tas is nou niet meteen een kakker, wat veel mensen wel denken.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Er is volgens mij een verschil tussen mensen die merkkledij gewoon dragen omdat ze het bv. mooi vinden of er genoeg geld voor hebben en mensen die merkkledij dragen en zich qua karakter ook gedragen alsof ze zich ook werkelijk beter voelen dan alle andere mensen en denegrerend staan tegenover anderen die bv. geen merkkledij dragen. Of zoiets ongeveer denk ik, want ik weet het niet goed onder woorden te brengen.


    There will be beauty from pain.

    thoughtful schreef:
    Je kan alles worden wat je wilt.
    Maar ik denk toch dat je wel het verschil ziet tussen iemand die al vanaf de wieg een kakker is en iemand die er graag een wilt zijn.
    Want zeg nou zelf, iemand met een bontjas en een louis vuitton tas is nou niet meteen een kakker, wat veel mensen wel denken.


    Dus kan ik een militair worden die een berg beklimt terwijl ik aan het tekenen ben?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mmm. Dan ben ik dus een soort van kakker. Cool, een Friese kakker. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MadeByHades schreef:
    (...)

    Dus kan ik een militair worden die een berg beklimt terwijl ik aan het tekenen ben?


    Natuurlijk! (: met veel fantasie en als je het erg graag wilt, kan je alles worden wat je wilt.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Eyka schreef:
    Er is volgens mij een verschil tussen mensen die merkkledij gewoon dragen omdat ze het bv. mooi vinden of er genoeg geld voor hebben en mensen die merkkledij dragen en zich qua karakter ook gedragen alsof ze zich ook werkelijk beter voelen dan alle andere mensen en denegrerend staan tegenover anderen die bv. geen merkkledij dragen. Of zoiets ongeveer denk ik, want ik weet het niet goed onder woorden te brengen.


    Ik snap wat je bedoeld.
    Van die mensen die merkkleding dragen om zich beter te voelen dan anderen, en die er eigenlijk helemaal niet de centjes voor hebben.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    JEEEY, op naar de Alpen!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dan ben ik een kakker
    Dan moet je die mensjes van mijn school zien die in mijn richting zitten.. Kakkers :Y)

    Maar OT :
    Je kán een kakker worden.. Maar ik snap het nut van deze topic niet.. -niet gemeen bedoelt-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Dan ben ik een kakker
    Dan moet je die mensjes van mijn school zien die in mijn richting zitten.. Kakkers :Y)

    Maar OT :
    Je kán een kakker worden.. Maar ik snap het nut van deze dit topic niet.. -niet gemeen bedoelt-


    Ik denk dat je wel een kakker kan worden maar het lijkt mij niet verstandig om geld uit te gaan geven aan merkkleding dat je hebt geleend. Iedereen moet natuurlijk doen met zijn/haar geld wat hij/zij zelf wil maar toch.


    Physics is awesome

    Ik gebruik het woord kakker eigenlijk voor mensen die op iedereen beginnen te neuten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk het?

    Ik snap niet waarom mensen zulke mensen kakkers noemen maar dan doe ik gewoon mee. (Y)

    Natuurlijk kun je het worden, gewoon dure kleding kopen en doen alsof je de beste bent. :'D En je bent vanzelf een kakker.
    Mijn vriendin, of terwijl, MSN-vriendin-die-in-real-raar-tegen-me-doet-maar-niet-op-msn is/was ook een kakker. :') Ze schept altijd op met haar nieuwe kleding als ze die krijgt. En ze is een verwend nestje, dus eigenlijk ook een kakker. :')

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:35 ]


    Some people are art and do art at the same time