• Jaja, ik vind tenminste dat we nog wel wat mensen kunnen gebruiken (ondanks dat we al begonnen zijn) Je kunt zo inspringen, als je rol af is en je een samenvatting hebt gekregen van de stand van zaken. Graag mensen die niet na een paar dagen afhaken, maar echt in zijn voor een rpg van langere duur en die wel blijven posten (ondanks dat ze soms minder posten vanwege drukte enzo, dat heeft iedereen wel eens)

    Hier het rollen topic: Rollentopic
    Voor als je het rpg topic ook wil zien: Rpg topic

    En het verhaal:

    Survival of the Fittest
    Het jaar 3120, het jaar waarin de mensheid zichzelf voor goed van de aarde vervaagde… Dácht men.

    Rampen zoals hongersnood en tsunami’s waren niet meer het ergste wat men zich kon voorstellen. Oorlogen werden de gewoonste zaak van de wereld, overal ter wereld slachtten mensen elkaar af en lieten straten verlaten achter. Huizen kwamen leeg, winkels werden gesloten, mensen vluchtten… Maar uiteindelijk kon niet ontsnappen aan de verwoesting van de mens.

    Er was één ding dat iedereen was vergeten. In het jaar 3082 was er namelijk een doorbraak, het zou voortaan mogelijk zijn je in te laten vriezen. Het was te vergelijken met een kunstmatige coma van een aantal jaren, waarna je weer zou ontwaken alsof je enkel een paar uur had liggen slapen.
    Alleen stond niet iedereen te popelen om zich in te laten vriezen, het was de eerste keer dat het mogelijk was en de mensen wisten niet wat ze er van moesten denken. Was het wel veilig?

    Hier verzon de regering iets op. Op er voor te zorgen dat er mensen zouden komen die het wilden testen loonden ze een flinke som geld uit aan diegene die zich aanboden als ‘proefpersoon’. Verscheidene mensen meldden zich aan, ieder met zijn eigen reden. Het geld voor hun arme familie, het avontuur, omdat ze hun eigen leven zat waren.. Toch hadden ze één ding gemeen, al wisten ze dat niet voordat ze instapten en hun eigen, veilige, rustige en bijna saaie leventje voorgoed gedag zeiden.

    De lichamen werden bewaard in de grote stad New York City, het was toen groots, prachtig en vol leven, maar in 3120 was het totaal uitgestorven en deels verwoest. De omgeving om de stad was totaal weggevaagd waardoor de stad in de middle of nowehere gekomen was.
    Eén jaar nadat de gehele mensheid verwoest was werden de ingevroren mensen wakker en het enige wat ze hadden was een grote sporttas die ze voordat ze ingevroren werden zelf hadden mogen inpakken naar hun wensen.

    Het jaar 3121, het jaar waarin de ooit ingevroren mensen ontwaakten in een wereld die ze niet kennen met geen andere keus dan een manier te vinden om te overleven. Doen ze dit alleen, of zoeken ze bondgenoten? Bedriegen ze hun eigen vrienden om alles voor zichzelf te houden, of doen ze er geen moeite voor hun heblust naar al het kostbare dat nog over is te verbergen. Of nog erger, zullen ze de rest uitroeien, enkel om hun eigen hachje te redden?


    Aan niets denken is ook denken.

    Endure schreef:
    (...)

    Lolita en Donovan waren beetje 16+ achtig bezig laatste 2/3 pagina's, dus die geven niet echt een beeld van het verhaal zelf :P
    Dan kan je beter Riley en Chase en dergelijke even lezen (:
    En ja, ik denk dat het wel handig is als de rest het weet.

    Ik was wel eens aan het RPG'en met iemand die echt dikke Mary Sue had, heel vervelend schreef etc. etc.
    Alleen deed zij niks met de tips en uiteindelijk wilde niemand meer met haar RPG'en en toen was ze foetsie.
    urgh, daar moet ik ineens aan denken, maar ze verpeste het voor de anderen D: Dat was echt lastig.



    Oke, dan zet ik dat wel onderaan bij mijn personage.
    Ik vind het persoonlijk ook niet zo geslaagd als mensen een Mary Sue hebben, al ben ik meestal wel bang dat ik er zelf ook één heb.
    Ik kan soms nogal veel spellingsfouten maken, wat heel irritant kan zijn, maar ik werk eraan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil wel meedoen :D


    -

    Gooi je post dan eerst in word, spellingscheck en voila.
    En elke personage heeft wel eens Mary Sue neigingen,
    maar zij was echt overdreven D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als jullie nog mensen zoeken wil ik best meedoen, maar ik ben (vooral de komende weken) niet heel vaak online in verband met aankomende PTA's.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat is een Mary Sue? ik hoor het heel vaak en ik heb wel een idee.
    maar ik snap t niet xd


    Het orakel van Delphi.

    Undercoverx schreef:
    Wat is een Mary Sue? ik hoor het heel vaak en ik heb wel een idee.
    maar ik snap t niet xd



    Een perfect personage. Kan alles, weet zich altijd zonder hulp uit slechte situaties te redden, weet alles, heeft het perfecte innerlijk en uiterlijk.
    Dat soort personages


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (...)


    Een perfect personage. Kan alles, weet zich altijd zonder hulp uit slechte situaties te redden, weet alles, heeft het perfecte innerlijk en uiterlijk.
    Dat soort personages


    Of juist super zeikerig zielig en aandachttrekkerig persoon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BlueHope schreef:
    ik vind het echt heel erg leuk klinken, denk alleen niet dat ik goed genoeg ben.


    FASHIOOOON.

    heu,, leuk, reacties ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Lenah schreef:
    Als jullie nog mensen zoeken wil ik best meedoen, maar ik ben (vooral de komende weken) niet heel vaak online in verband met aankomende PTA's.


    Dat maakt niet uit, ik heb ook over 1 week toetsweek, en zal dan minder vaak online komen.


    Aan niets denken is ook denken.