• Daggers - Noa
    Desiderium - Sha
    Chronos - Marie
    Philia - Savannah
    Fortis - Simone
    Syntax - Julie
    Exorcizamus - Joanna

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 12:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Uriel Maximillan Bright


    Naam
    Uriel Maximillan Bright

    Bijnaam
    Uri

    Leeftijd
    22

    Persoonlijkheid
    Uriel is hoogbegaafd — waardoor hij een perfect stel hersenen heeft en veel kennis over allerlei verschillende elementen. Hierdoor wordt hij gezien als the brains van de ontvoeringsorganisatie: de jongeman achter zowel de technische als economische zijden.
          Alhoewel Uriel op het gebied van kennis vrijwel altijd de overhand zal verwerven — wat hij dondersgoed weet — is hij competitief ingesteld en zal hij er altijd alles aan doen om op de eerste plaats te komen staan. Uriel zal daardoor altijd alles direct aan grijpen met een stevige planning: impulsief reageren zal men hem hierdoor niet vaak zien doen.
    Mocht Uriel zich bezig houden met een dergelijke wedstrijd kan hij agressieve karakteristieken vertonen die verergerd worden op het moment dat hij zal verliezen. Hierbij zijn alle ruimten te klein en heeft Uriel minstens een aantal dagen benodigd om tot bedaren te komen.
          Doordat Uriel het idee heeft dat hij iedereen de baas kan zijn door zijn bovengemiddelde intelligentie kan hij anderen gemakkelijk onderschatten en zal hij meerdere malen in complete verwondering zijn mocht iemand hem op zijn plaats zetten. Dit zijn de weinige momenten dat Uriel zich kalm kan gedragen aangezien hij de positieve elementen van personen graag tot uiting wil laten komen.


    Uiterlijk
    Uriel is een lange, gespierde jongeman met goudblonde lokken welke enigszins aan de lange zijde zijn en langs zijn voorhoofd naar beneden vallen. Zijn kijkers hebben een diepe, donkerblauwe kleur waar enkele spikkels goud in zijn verweven welke een contrast vormen jegens zijn blanke huid — deze is op meerdere plaatsen gesierd met donkere tatoeages: de grootste hiervan de engelenvleugels met de zandloper te midden van zijn borstkas.
          Niemand weet dat Uriel tijdens het lezen een bril benodigd heeft welke hij nooit ofte nimmer in het openbaar zal dragen. Al zijn kledingkeuzes zijn gebaseerd op de laatste mode waardoor hij vaak voor zal lopen op anderen met nieuwe combinaties o.i.d.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 21:20 ]


    Heroes of Olympus is de vervolgserie ja (;


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    I guess you know my name, don't ya? ^^

    EN SHA, HET IS EEN STILLE HINT.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga dood bij die dagboek dinges van Luke man, hij is awesome en Thalia al helemaal! c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sand schreef:
    Wait — er is een vervolgserie?

    I'm Mirte btw.



    Ja, het is pijn en verdriet en nog meer pijn en ik houd ervan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Desiderium schreef:
    Heroes of Olympus is de vervolgserie ja (;


    Wat. Wat. Wat.

    OMG. Waarom is die boekenbox zo duuur? D:


    Chronos schreef:
    I guess you know my name, don't ya? ^^

    EN SHA, HET IS EEN STILLE HINT.


    OKAY ALS HET WAS WAT TUSSEN JOU POPPETJE EN JUSTIN SPEELDE BEN IK TOTALLY FINE WITH IT.
    zijn huisdieren trouwens toegestaan?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    OKAY ALS HET WAS WAT TUSSEN JOU POPPETJE EN JUSTIN SPEELDE BEN IK TOTALLY FINE WITH IT.
    zijn huisdieren trouwens toegestaan?


    Wait er worden toch geen relaties en verhaallijnen afgesproken voordat de RPG gaat beginnen he. . .?


    Het lijkt me dat mensen die langer met elkaar opgescheept zitten elkaar toch wel kennen :x


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    (...)

    OKAY ALS HET WAS WAT TUSSEN JOU POPPETJE EN JUSTIN SPEELDE BEN IK TOTALLY FINE WITH IT.
    zijn huisdieren trouwens toegestaan?



    Ligt er aan wat voor huisdier.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wait, wacht. Is die vervolgserie alleen in het Engels? :'O


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Daggers schreef:
    (...)


    Ligt er aan wat voor huisdier.


    Hondje ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    HemmingsMyHero schreef:
    Wait, wacht. Is die vervolgserie alleen in het Engels? :'O


    Neee, het is tot Blood of Olympus vertaalt (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    Het lijkt me dat mensen die langer met elkaar opgescheept zitten elkaar toch wel kennen :x


    Kennen — ja. Maar dat is wat anders dan "ja we hebben een crush op elkaar en oh wat schattig en dan komen ze uiteindelijk bij elkaar en dat hebben we gewoon afgesproken met z'n tweeën".


    Desiderium schreef:
    (...)

    Neee, het is tot Blood of Olympus vertaalt (:


    Oh mooi :3 Ik kan wel Engels maar echt geen hele lappen tekst x')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''