• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik doe mee, dit is mijn account op NaNo en mijn verhaal heet Vaarwel, Cameron. [:


    comfort in c h a o s

    Misschien ga ik meedoen. Ik weet het nog niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe mee, simpelweg als CrazyChicken en mijn verhaal heet 'Superhelden'.
    Vorig jaar was het een stuk levendiger hier, maar misschien komt dat in november.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ik doe mee, simpelweg als CrazyChicken en mijn verhaal heet 'Superhelden'.
    Vorig jaar was het een stuk levendiger hier, maar misschien komt dat in november.


    Ik zet je erbij (:

    Waarschijnlijk komt het omdat het nog maar oktober is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ga het dit jaar proberen! DOEN! :P op NANO ben ik Miiiek en mijn verhaal is 'Wind'


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ben aan het twijfelen D:


    i put the fun in funeral

    -verkeerde topic-

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 9:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, ik zat al te wachten op dit topic. :'D

    Ik was eigenlijk wel van plan om mee te doen, maar ik heb niet één idee waaraan ik 50k woorden zou kunnen schrijven. Vorig jaar was het al moeilijk genoeg, en toen wist ik precies waar ik heen wilde. Maar ik wil dit jaar eigenlijk ook niet overslaan - ik denk dat ik een beetje vals zal gaan spelen en zal proberen de quota te halen met verschillende verhalen, tenzij er in de komende twee dagen nog een plotbunny opduikt voor een echt lang verhaal.
    Mijn naam is Squares, btw.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet nog niet of ik mee ga doen! Ik heb namelijk heel wat voor school te doen, maar eigenlijk vond ik het zo geweldig om te doen in augustus met Camp NaNoWriMo, dat ik eigenlijk toch wel mee wil doen.
    Anders schrijf ik mezelf gewoon in en kijk ik wel of ik haal met school of niet (:
    Ik ben LadyMoirae en mijn verhaal heet Ófriðr.

    Oh en iemand heeft mij op NaNo toegevoegd als writing buddy, maar ik weet niet wie het is haha ;D Weten jullie het misschien? Artistique

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 8:54 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik doe mee! Het is een goede motivatie om echt verder te komen met mijn 'boek'.
    Mijn account daar heet Progeny en mijn verhaal gaat heten: 'De man die mijn moeder verving'.

    Daar was ik vorig jaar aan begonnen, maar helaas is alles van mijn laptop gedelete. D:


    everything, in time

    Zo iedereen staat er weer bij c:


    @CyberLord Mag ik daaruit opmaken dat je meedoet of twijfel je nog?
    @Lillium Ik heb geen idee wie dat is ;D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik twijfel nog steeds. Ik wil mijn boek nog steeds herschrijven en daarna afschrijven. Maar het kost zoveel tijd en ik heb er zo weinig zin in. Dat was trouwens ook de reden dat ik met de vorige NaNo meedeed en dat heeft wel heel goed geholpen. Pffff, voorlopig is het een "Geen Idee"

    En dat wat ik had gepost hoorde in een ander topic (cat)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 9:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilium schreef:
    Ik weet nog niet of ik mee ga doen! Ik heb namelijk heel wat voor school te doen, maar eigenlijk vond ik het zo geweldig om te doen in augustus met Camp NaNoWriMo, dat ik eigenlijk toch wel mee wil doen.
    Anders schrijf ik mezelf gewoon in en kijk ik wel of ik haal met school of niet (:
    Ik ben LadyMoirae en mijn verhaal heet Ófriðr.

    Oh en iemand heeft mij op NaNo toegevoegd als writing buddy, maar ik weet niet wie het is haha ;D Weten jullie het misschien? Artistique


    Ik heb zo'n vermoeden dat het Croix is. Ze heeft die username gehad en heeft die ook op weheartit, dus een grote kans dat zij het is. :'D
    EDIT: ik heb wel geen idee of ze hier aan meedoet.

    OT: Ik doe niet mee. Ik weet sowieso dat ik het niet haal met school. ;$

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 9:47 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Na lang twijfelen heb ik besloten dat ik het gewoon ga proberen(:
    Ik ben daar Witlow en ik schrijf aan het verhaal Autumn Leaves.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 9:53 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."



    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 9:58 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.