• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb me aangemeld, moet alleen nog even kijken hoe alles werkt en een titel verzinnen.
    Maar mijn naam is: TheseWords. Dus precies hetzelfde als hier.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik zit te twijfelen. Ik wil graag meedoen, maar ik zit in mijn examenjaar en ben slecht gestart dus ik ben bang dat als ik meedoe, ik school weer ga verpesten.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik zit te twijfelen. Ik wil graag meedoen, maar ik zit in mijn examenjaar en ben slecht gestart dus ik ben bang dat als ik meedoe, ik school weer ga verpesten.


    Je examen gaat voor, vind ik. Je kunt ook gewoon zonder je aan te melden mee doen en als het te veel wordt bovenop je schoolwerk, kun je stoppen wanneer je wilt. Volgend jaar kun je dan echt meedoen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Insurgent schreef:
    Ik zit te twijfelen. Ik wil graag meedoen, maar ik zit in mijn examenjaar en ben slecht gestart dus ik ben bang dat als ik meedoe, ik school weer ga verpesten.


    Kidagakash schreef:
    (...)

    Je examen gaat voor, vind ik. Je kunt ook gewoon zonder je aan te melden mee doen en als het te veel wordt bovenop je schoolwerk, kun je stoppen wanneer je wilt. Volgend jaar kun je dan echt meedoen.


    Dat doe ik ook (: Ik ga gewoon voor de 20K of zo (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lieve mensen, hoe voeg je iemand toe als buddy?
    Want ik wil jullie allemaal toevoegen maar heb geen idee hoe dat moet...


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Lieve mensen, hoe voeg je iemand toe als buddy?
    Want ik wil jullie allemaal toevoegen maar heb geen idee hoe dat moet...


    Je gaat naar de persoons account en dan rechts bovenin, links naast het plaatje staat 'add as buddy' (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Je gaat naar de persoons account en dan rechts bovenin, links naast het plaatje staat 'add as buddy' (:


    Nevermind. Found it, was blijkbaar nog niet goed ingelogd.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Je examen gaat voor, vind ik. Je kunt ook gewoon zonder je aan te melden mee doen en als het te veel wordt bovenop je schoolwerk, kun je stoppen wanneer je wilt. Volgend jaar kun je dan echt meedoen.

    Hmmm ja, goed idee (: Ik schrijf snel, maar mijn examens gaan inderdaad voor.


    Take risks and conquer your fears.

    Hmm, ik heb er heel lang over nagedacht, maar ik doe toch niet mee. Ik weet nu al dat ik de 50.000 niet ga halen want NaNo is net in mijn toetsenweek, mijn verjaardag en ik moet nog bèta-werk verrichten (:
    Dus veel plezier voor degenen die wél meedoen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    TheseWords schreef:
    (...)

    Nevermind. Found it, was blijkbaar nog niet goed ingelogd.


    Oh oke!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:50 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik doe dit jaar ook weer mee! Mijn verhaal heet A Different Kind of Crazy.
    Mijn account op NaNo


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Lilium schreef:
    (...)

    ;D

    Dat filmpje is echt perfect :'D


    Caution first, always.

    Simm schreef:
    (...)
    Dat filmpje is echt perfect :'D


    Op het internet staan leuke dingen voor NaNo ;D Ook the channel van italktosnakes heeft veel goeie peptalks en zo (: ! ik geloof dat ik die hier al ergens heb geplaatst, trouwens (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dit jaar wil ik ook actief meedoen, onder de naam Onder de naam Vaitille.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb nog een vraag:
    Net zoals TheseWords wil ik het verhaal later misschien uit gaan geven. Moet ik het dan eigenlijk op Word schrijven en dan op de site aangeven hoeveel woorden je hebt geschreven? Of moet ik dan wat anders doen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."