• Dus... Louis heeft nu ook een tattoo. Wat vinden jullie er van?

    TeamSterek schreef:
    Hij en Liam hadden toch dezelfde genomen?

    Ja, Louis heeft al twee tattoos, hij heeft er ook één op zijn enke (een schroef)l. Liam heeft als het goed is dezelfde maar daar heb ik nog geen foto's van gezien. Van die van Louis wel+hij heeft het op twitter gezet.
    En op de radio heeft hij het ook over zijn stickman/skateboard tattoo gehad, wat bevestigd dat hij echt is.

    OT: ik vind het een achterlijke tattoo, ik denk dat Harry hem uitgekozen heeft xd Maar het is zijn lichaam en hij moet zelf weten wat hij ermee doet.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Kyoshi schreef:
    HAHAHA :'). Ik vind dit echt een Louis Tattoo.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Keating schreef:
    Het heeft wel iets, vind ik. Maar wat ik raar vind, is dat Louis altijd beweert heeft dat hij niets van tattoo's wilt hebben. En kijk nou, hij heeft er één.
    Maar goed, ieder zijn keuze zeker. c:


    Life is a beautiful struggle

    Haha, misschien heeft het iets met zijn jeugd te maken? Ik vind het wel een schattige tattoo. Beter dan van die lelijke vleugels bijvoorbeeld op iemand rug of iets.


    Pretty is just a pretty word.

    Haha ik vind hem awesome!

    Ik vind hem wel grappig.

    Ik vind hem eigenlijk best wel geweldig ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Beetje apart, maar zijn keus


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Emrys schreef:
    Ik vind hem eigenlijk best wel geweldig ;D


    •*• Lululu •*•

    Beseft hij wel dat dat ding voor altijd is?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Emrys schreef:
    Ik vind hem eigenlijk best wel geweldig ;D


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ik vraag me af of hij nog zo blij met die tatoeage is als hij een jaar of dertig, veertig is... Het lijkt net alsof een zevenjarige met een liniaal een lijntje heeft getrokken en daarboven een poppetje heeft gekrabbeld met een mislukt skateboard eronder... Het blijft zijn keuze, maar ik vind het niet mooi.
    Misschien bedoelt hij daarmee Forever Young/Live While We´re Young?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:37 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik vind hem echt niet mooi.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:36 ]


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Echt iets voor Lou.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    AWESOMEEEEEEE