• Dus... Louis heeft nu ook een tattoo. Wat vinden jullie er van?

    Bulsara schreef:
    Het heeft wel iets, vind ik. Maar wat ik raar vind, is dat Louis altijd beweert heeft dat hij niets van tattoo's wilt hebben. En kijk nou, hij heeft er één.
    Maar goed, ieder zijn keuze zeker. c:

    & het is raar en ergens ook wel grappig - omdat een kind van vijf jaar dat kan tekenen, maar ik denk dat hij daarom ook bij hem past.


    Save me from myself.

    Lol, als hij daarmee wil rondlopen voor de rest van zijn leven.
    HAHAHA.

    Why?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aberforth schreef:
    (...)
    & het is raar en ergens ook wel grappig - omdat een kind van vijf jaar dat kan tekenen, maar ik denk dat hij daarom ook bij hem past.


    ja, het past idd wel bij hem en ik denk ook wel een beetje dat louis gewoon trol wil spelen. neemt hij eindelijk een tattoo, is dat 't, ha.

    Right...


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Croix schreef:
    (...)
    HAHA, ik zie nu Louis voor me in de badkamer met zeep. Proberen die tattoo er weer af te krijgen.

    Hmm, nu is the next one aan de beurt: Niall.

    Jongens xD ik zat in dit topic te kijken een een tosti te maken xD ik bleef gewoon hanngen bij de reacties

    Niall heeft er ook een.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    Niall heeft er ook een.

    Seriously? Foto!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    MadeByHades schreef:
    Niall heeft er ook een.
    Serieus?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    hahhaha ik moest er wel om lachen :) want ja zo'n tattoo is echt typisch iets voor Louis xD

    ik houd het bijna niet meer bij.. ineens zit 1D vol met tattoos (: hoeveel heeft ieder er nu eigenlijk? en welke? ik hou het niet meer bij.. ghehe

    Het blijft Louis hé ! xD hij is geniaaal(H)

    Ik vind het wel wat hebben, (:
    Alleen denk ik nu waarom moet er zo'n topic over geopend worden, wat doet het er toe wat wij er van vinden. Het is toch zíjn tattoo niet de onze, mensen hebben tattoo's voor zichzelf niet omdat de buitenwereld het ook prachtig moet vinden (;

    OrdinaryGirl schreef:
    Ik vind het wel wat hebben, (:
    Alleen denk ik nu waarom moet er zo'n topic over geopend worden, wat doet het er toe wat wij er van vinden. Het is toch zíjn tattoo niet de onze, mensen hebben tattoo's voor zichzelf niet omdat de buitenwereld het ook prachtig moet vinden (;


    Dit ja.. :) Ik moest wel lachen om zijn tattoo want dit is echt typisch Louis xD

    OrdinaryGirl schreef:
    Ik vind het wel wat hebben, (:
    Alleen denk ik nu waarom moet er zo'n topic over geopend worden, wat doet het er toe wat wij er van vinden. Het is toch zíjn tattoo niet de onze, mensen hebben tattoo's voor zichzelf niet omdat de buitenwereld het ook prachtig moet vinden (;


    Dat is waar maar als fan denk ik toch wel dat je wil weten dat je mede fans van iets vinden.


    Physics is awesome

    Waarom zou je dat willen weten als Directioner? Ik bedoel als je er echt een bent (ja ik ben er zelf ook een) kan je wel een mening hebben, maar zal je dat niet van alle daken schreeuwen lijkt me (;