• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik liep even de stal uit om de borstels te nemen. Ik wou weer gewoon binnenlopen, maar dat was buiten Bonfire gerekend. Hij begon plots voor mijn neus te steigeren. Alles ging plots heel snel, maar ik had dit soort dingen gelukkig al meegemaakt. Snel maakte ik mezelf groot, door mijn armen in de lucht te steken en schreeuwde naar hem. Wanneer hij dreigde naar me uit te halen, gooide ik een borstel naar zijn hoofd. Al snel stond hij weer met al zijn benen op de grond. Ik nam zijn teugels stevig vast en wreef over zijn neus.
    "Wat ben je toch een schatje." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Ik kreunde harder, terwijl het warme gevoel zich in mijn onderbuik bundelde. Na nog een tijdje kwam ik met een schreeuw klaar. Ik bleef hijgend en met gesloten ogen liggen. Hmm, dit was zeker voor herhaling vatbaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bedank het meisje en loop terug naar Axton. 'Zo hoe gaat het hier.' grijns ik en kijk verbaast als ik zie hoever Axton al zit. 'Oke ik had iets van een hele dag geschat om hem rustig te krijgen.' lach ik en sla mijn armen over elkaar terwijl ik wat tegen de muur leun.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ah... valt te zien wat je rustig noemt. Je hebt geluk dat je hier niet enkele seconden geleden stond, of je zou een trauma aan paarden opgelopen hebben." grinnikte ik. Ik stak 1 arm door de teugels en nam in mijn andere hand de roskam. Hij begon onrustig te lopen, maar omdat ik mijn arm door de teugel had, moest hij steeds cirkeltjes om mij lopen. Ik draaide steeds om mijn as, terwijl ik hem gewoon verder borstelde.
    "Hij is niet echt rustig dus." mompelde ik. "Dat wordt straks een feestje."
    Ik keek over mijn schouder naar Alexi. "Kan je me de zachte borstel even gooien?" vroeg ik, terwijl ik de roskam vlak voor haar voeten gooide, waar ook ergens de zachte borstel moest liggen. Ondertussen bleef ik Bonfire met mijn lichaam volgen in zijn cirkeltjes.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:44 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zoek achter de zachte borstel en vind hem. Ik durf niet gooien -stel dat hij de borstel tegen zijn hoofd krijgt?- dus loop ik rustig zonder plotselinge bewegingen te maken naar Axton, geef hem de borstel en stap weer achteruit. Axton kan dan van "ruige" paarden houden, ik geef de voorkeur aan rustige trouwe paarden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |En toen ik was terug. |


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Dank je." mompelde ik en begon nu met de zachte borstel. En dat alles, terwijl we nog steeds toertjes draaiden.
    "Steek de roskam nog eens uit. Blijf gewoon in de deuropening staan, dan neem ik hem wel over." mompelde ik, terwijl ik me op Bonfire bleef concentreren. Hij zou niet treuzelen om weer iets uit te halen. Ik wachtte tot Alexi zei dat ze klaar was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik pak de roskam en zeg 'Oke.' tegen hem. Ik zucht aangezien ik niet echt weet wat te doen. Misschien moet ik Jake, Leslie, Maddie, Oma of Vans maar eens bellen straks om iets te doen te hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans sloot haar ogen en snoof Samuel's geur op. Hij rook heerlijk. Subtiel, en niet zoals de meeste andere jongens die hun parfum gewoon over hun hoofd kieperen. Ze haalde haar hoofd glimlachend van zijn schouder en keek hem aan.


    kindness is never a burden.

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik kreunde harder, terwijl het warme gevoel zich in mijn onderbuik bundelde. Na nog een tijdje kwam ik met een schreeuw klaar. Ik bleef hijgend en met gesloten ogen liggen. Hmm, dit was zeker voor herhaling vatbaar.


    Luna Day
    Hij kreunt harder wat ook wel geil klinkt eigenlijk. En ik blijf zo nog even onvermoeid doorgaan. Dan komt hij klaar met een schreeuw en ik slik alles door en lik hem dan nog proper. Hij hijgt na en blijft met gesloten ogen liggen. Ik ga weer naast hem liggen tegen hem aan. '2-2,' zeg ik met een lachje om mijn lippen alsof het een wedstrijdsuitslag is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik liep in een snelle beweging naar de andere flank van Bonfire en nam ondertussen de borstel van Alexi over. Nadat ik die flank ook geborsteld had, begon ik met de harde borstel aan zijn benen. Dat zorgde voor nog een paar bijna stampen, maar ik zorgde er wel voor dat hij me niet kon raken.
    Ik liet hem weer los, legde de borstels weg en nam toen de zadeldoek en het zadel. Ik liep de stal weer binnen, legde het zadel neer en hield alleen de zadeldoek vast. Gelukkig stond hij nog steeds goed. Ik legde het zadeldoek op zijn rug, zorgde dat het hoog genoeg lag en nam toen het zadel. Het verder opzadelen verliep best rustig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel G.
    Ik kijk even van haar ogen naar haar lippen terug naar haar ogen. Ergens in me voel ik de drang om haar te kussen. Haar perfect mooie lippen te proeven maar mijn hoofd zegt dat het niet mag. Niet kan. Zoals altijd luister ik niet naar mijn hoofd en kus zachtjes haar lippen. Teder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik grinnikte, ging op mijn zij liggen, opende mijn ogen en sloeg mijn armen om haar heen. Glimlachend trok ik me dicht tegen me aan. Hier deed ik het grotendeels voor. Even kon ik mezelf dan wijsmaken dat het meisje echt van me hield. In dit geval Luna.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik pak mijn gsm en loop naar buiten om op een bankje te zitten. Ik bel naar Jake. 'Hi.' zeg ik en Jake lacht even. 'Hi Alexi, hoe gaat het daar?' vraagt hij en ik glimlach. 'Het is wel leuk, Ax wil zo meteen paardrijden. Op het onrustigste paard hier in de manege. Heb ik iets gemist bij jullie? Hoe is het nu tussen jouw en Les?' Hij slikt even. 'Ik en Les zijn terug samen ...' 'Oh wat leuk.' zeg ik maar voel dat er een maar zit aan te komen. Ik hoor hem snikken. 'Jake?' Hij begint te vertellen over zijn nicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'