• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nee, nu krijgt Aurora Jake waarschijnlijk ook nog achter zich aan...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Jake tilt me op en gaat zitten en trekt mi op zijn schoot. Hij vraagt me zachtjes te vertellen wat er gebeurd is. Ik zucht een keer en kijk dan naar Jake. 'Nick is ernstig toegetakeld door een demonenjager, een meisje van onze leeftijd, mens, en haar vader. Ik zag schotwonden in zijn voeten, knieën en bovenbenen. Ik werd kwaad. Erg kwaad. En er was een punt waarop ik haar wilde doden. Maar ik herpakte mezelf en heb het niet gedaan.' Ik heb mijn ogen allang weer neergeslagen. 'De reden dat ik het niet gedaan heb is en omdat ik het gewoon niet kon. En om het feit dat ze hem niet vermoordt heeft. Ik heb haar wapens afgepakt. En ik heb haar een paar keer geslagen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Moet gaan.. Weet niet of ik er morgen overdag ben trouwens.. Ga winkelen in Groningen :3 Ben er in de avond wel weer}


    Don't be like the rest of them, darling

    [doeiDoei, ik wacht wel met Aurora. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nooooo, BAAYYY Ellieee ):


    En noooo ik wil Aurora's reactie weten op Nick XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tsja, wat moet ik daarop antwoorden, Nick geeft niet echt mee, hij antwoord toch altijd maar kort.. Tsja, ik snap ook wel dat hij haar haar en ze wil nu nog wel helpen, wat nou als ze die moordenaar van Kate kan vinden. Omdat ze toch een soort van "Lid" is van de demonenjagers club, whaha..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [kan je btw nog reageren met Josh bij ander ding? :3


    En misschien is dat wel een leuk idee ^.^ dan kan ze vertrouwen winnen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik verstrak bij het woord demonenjager en kijk haar bezorgt aan. 'Heb je iets?' vraag ik haar bezorgt. Jammer dat het een meisje is, ik sla geen meisjes. Ik blijf haar aankijken en wacht op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Hoe heet ze?' vraag ik de vrouw. 'Perla.' zegt ze. Parel in het Italiaans. Ik kijk haar verwart aan. 'Dat is toch Italiaans?' vraag ik haar en ze lacht zachtjes. 'Mijn nicht is Italiaans en ze koos de naam.' legt ze uit en ik knik. 'Perla.' herhaal ik en glimlach dan. 'Het past bij haar.' Ik borstel verder en de vrouw gaat weg.

    Axton
    Ok, hier gaan we. Ik liet Bonfire weer aan galopperen. Na een toertje als opwarming stuurde ik richting de moeilijke hindernis. Ik spoorde hem aan om wat meer snelheid te nemen. De balken kwamen dichterbij. Nog even, nog even... Nu. Ik ging in verlichte zit staan, heel mijn lichaam was klaar voor de sprong, maar dat was buiten Bonfire gerekend. Die bleef heel plots stil staan, waardoor ik uit het zadel vloog en alleen de hindernis deed. Echt waar, ik vloog over de balken enkwam daarna met een luide smak neer op de grond.

    Chad
    Ik glimlachte nog een keer en viel toen de duisternis in, er niet aan denkend dat ik nu een van mijn eigen regels had gebroken. Ik had mezelf gezworen nooit bij iemand te blijven slapen. Want wanneer de nachtmerries dan weer hun lelijke kop kwamen opsteken...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake vraagt dan bezorgd of ik iets heb, maar ik schud mijn hoofd. 'Behalve opgekropte woede niet nee. Maar goed. Ik moet me niet zo laten meeslepen door me gevoelens.' En ik zucht een keertje en glimlach dan kleintjes naar Jake. Nog even en ik kan instorten. Nog even. Als Jake slaapt. 'Zullen we zo gaan slapen?' Vraag ik dan aan hem.

    Luna Day
    Ik kan nooit gelijk in slaap vallen. Ik weet niet waarom, maar dat lukt me gewoon nooit. Maar dit keer lukt het me wel. Waarschijnlijk omdat de seks best vermoeiend was. Een glimlach komt daardoor op mijn lippen en al snel val ik ook in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi'
    Als ik bijna klaar ben met Perla, staat de vrouw iets paniekerig terug naast me. Ik kijk vragend op. 'Jij was toch met die jongen mee die op Bonfire reed?' vraagt ze. Ik knik en sta ongerust op. 'Is er iets met het paard aan de hand misschien?' vraag ik haar. Ze schud zwijgend haar hoofd. 'De jongen is gevallen.' zegt ze dan en ik kijk haar met grote ogen aan. Ik weet wel dat hij zei dat hij zich nog nooit heeft bezeerd als hij valt maar... ik kan de paniek die door me geen stroomt niet negeren. Ik ren naar buiten, ren het veld op naar Axton. Ik laat me naast hem vallen en kijk hem bezorgt aan. 'Waar heb je pijn?' vraag ik. De vrouw jaagt de sensatiezoekers weg en haar man houd Bonfire kalm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik knik dat het goed is en haal een deken en kussens uit de kast om mijn bed op te maken. Als dat klaar is kleed ik me uit tot op mijn boxer en kruip onder de lakens. 'Slaap je hier?' vraag ik en kijk haar glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging verward rechtop zitten.
    "Nee, ik heb geen pijn..." mompelde ik, maar voelde dan een steek door mijn schouder gaan. Ik liet vanbuiten niets merken. Het viel wel mee, het was vast gewoon een beetje gekneusd...
    "Hij was gewoon bang, durfde niet springen." zei ik zacht en keek met een geruststellende glimlach naar haar op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Je liet me schrikken.' zeg ik en wrijf even over zijn wang. Ik laat hem zo niet rijden straks. 'Ik bel straks Eve wel om te vragen of Babtist ons kan komen halen, ik laat je niet rijden nu.' Misschien is er toch iets beschadigd. Ik trek hem voorzichtig recht en kijk hem aan. 'En geen gemaar.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik knik dat het goed is en haal een deken en kussens uit de kast om mijn bed op te maken. Als dat klaar is kleed ik me uit tot op mijn boxer en kruip onder de lakens. 'Slaap je hier?' vraag ik en kijk haar glimlachend aan.


    Leslie Day
    Jake kleedt zich helemaal uit en vraagt dan of ik hier slaap en ik glimlach dan toch kleintjes. 'Ja, is goed,' zeg ik dan. Misschien dat het wel goed komt. Dat ik helemaal niet instort vannacht. Relativeer het gewoon voor jezelf Les; het is allemaal voorbij. De keuze is gemaakt. Kate's begrafenis is voorbij. En Nick doet niet hatelijk. Dus waarom zou ik nog moeten instorten? Eigenlijk niet. Dat stelt mezelf wel iets gerust eigenlijk. Ik kleed mezelf uit tot op mijn ondergoed en pak dan gewoon een shirt van Jake uit de kast die tot net over mijn kont komt en trek die dan aan en ga bij Jake in bed liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.