• Juist, er is dus alweer een nieuw ding op facebook gestart onder de meisjes.
    Zo zie ik verschillende statussen met;
    - ik ga 14 dagen naar Tokio!
    - 6 dagen naar Puerto Rico
    - Ik ga 31 dagen naar Miami

    Iemand enig idee? :')

    Wat een belachelijke dingen zijn dit toch ook.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nog niets gezien, vind het waanzin! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    16 maanden naar NY, toe maar


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Veeyah schreef:
    16 maanden naar NY, toe maar


    Ik 17, ook naar NY.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damn, ik geloofde het ook nog toen een meisje postte: 3 dagen naar Parijs. Nou ja, het was best geloofwaardig.
    Voor mij zou het dan zijn: 5 maanden naar New York (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:12 ]


    Take risks and conquer your fears.

    21 maanden naar New York. Was 't maar zo'n feest.


    To infinity and beyond •

    2 maanden Las Vegas, hell yeah:9~.


    The odds are néver in our favor.

    Ik zou 18 maanden naar Oostenrijk gaan.
    EN WAAROM BEN IK NIET FEBRUARI GEBOREN?! :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    13 maanden naar Mexico, nou hiep hoi :/


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat van BH's was nog voor een goed doel, dit is een beetje onzinnig alhoewel tegen vijf maanden Miami zeg ik geen 'nee' natuurlijk :')

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:27 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hallo meiden,
    Het is weer tijd om met alle vrouwen te strijden tegen borstkanker. We herinneren ons allemaal nog wel het spel dat we vorig jaar deden en waarbij we allemaal de kleur van onze BH of de plek waar we het liefst onze handtas lieten op Facebook postten. Vorig jaar haalde deze actie zelfs het nieuws!
    Zegt tegen geen enkele man waar we dit jaar mee bezig zijn!
    Dit jaar dien je de maand en de dag waarop je geboren bent te kiezen en dit bericht ALLEEN aan vrouwen door te sturen. In je status dient bv te staan:"Ik ga 21 dagen naar México".
    Je geboortedag geeft aan hoeveel dagen je gaat
    Geboren in Januari: México; Februari: Las Vegas, Maart: Miami; April: Dominicaanse Republiek; Mei: Frankrijk; Juni: Puerto Rico; Juli: China;Augustus: Rusland; September: New York; Oktober: Jamaica; November: Canada; December: Tokyo


    Dit is deze van nu, het is gewoon met dagen in plaats van maanden en ook andere steden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    21 dagen naar de Dominicaanse republiek.. Leuk ?
    Dan vond ik die kleur van je bh tenminste nog ergens op slaan.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    16 dagen naar Frankrijk,

    D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind die 'ik ga zoveel dagen naar weetikveelwaar' altijd zulke domme dingen. De halve wereld is geschokt, verrast en blij dat mensen gaan, en leg dan maar weer uit dat het zo'n stom Facebookding was. Ik doe ook nooit mee aan zulke acties.
    Ik heb het trouwens al wel gezien op Facebook, een keer of vier sinds gisteren...


    Bad decisions make good stories.

    Ik zag een over jamaica.


    Alleen maar tranen van geluk

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Lol, waar is december? xd


    Waar is december, inderdaad :o.
    Ik ben jarig in december hoor, tss.


    Some people are art and do art at the same time