• Ik moet voor Engels een written task schrijven, geen probleem. Ik doe het over het gestalk van Google door alles wat je doet te onthouden. Nu heb ik hier ook zo'n advertentie van Zalando gebruikt (je weet wel, je bekijkt de website, klikt op een paar dingen en 10 seconden later zie je de advertentie met die kleren bij Hotmail of Q), alleen was dit de Nederlandse versie.
    Aangezien ik tweetalig doe, moet het de Engelse versie zijn. Dus ik naar Zalando.co.uk, doet m'n printscreen het niet.

    Zou iemand me alsjeblieft willen helpen? Je hoeft alleen maar naar zalando.co.uk te gaan, een paar jurken te bekijken, te wachten tot je de ad ziet en die dan printscreenen en naar mij mailen!

    Pretty please? <3

    Als je me wilt helpen moet je het even zeggen, dan pb ik je mn mailadres


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil helpen (cat)

    Wauw, er zijn best veel mensen hier die tweetalig doen...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Theep schreef:
    Wauw, er zijn best veel mensen hier die tweetalig doen...
    De laatste tijd zie ik er inderdaad steeds meer :p Maar volgens mij (ik zeg het niet te hard) ben ik de enige die nu in het examenjaar zit van de tvwo'ers...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    (...)De laatste tijd zie ik er inderdaad steeds meer :p Maar volgens mij (ik zeg het niet te hard) ben ik de enige die nu in het examenjaar zit van de tvwo'ers...


    Echt?? Zover moet ik nog komen. Word het heel moeilijk??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Theep schreef:
    (...)

    Echt?? Zover moet ik nog komen. Word het heel moeilijk??
    .

    Moeten jullie niet gewoon examen in het Nederlands doen? Mijn school heeft ook tto en zij doen in de 5e en 6e vooral Engelse begrippen weer in het Nederlands leren.. Best idioot eigenlijk :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."