• Wat vinden jullie hier nou van?
    Ik vind het gewoon te gek voor woorden. Waarom zou je - je in de vrede kaal scheren omdat er iets met een celeb aan de hand is. Het is bytheway niet eens bewezen dat het waar is ;o


    26 - 02 - '16

    Ik vind het ook idioot. Bieber zelf heeft er toch niks aan als jij je hoofd kaal scheert?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Cloverhand schreef:
    Ik vind het ook idioot. Bieber zelf heeft er toch niks aan als jij je hoofd kaal scheert?


    Dat is dus ook wat ik dacht. What is wrong with people nowaydays..


    26 - 02 - '16

    ik zie wel eens plaatsjes van jongens die zivhzelfs kaal scheren omdat hun vriendin kanker heeft en ook kaal worden. of van moeders, omdat hun dochters kanker hebben en zich afvragen waarom andere mensen wel haar hebben en hun niet.
    Dat vind ik in een woord geweldig.

    Maar dit is idioot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Heeft hij kanker? D;


    Pretty is just a pretty word.

    Meh, hun idool gaat dood. Iedereen rouwt op zijn eigen manier.

    Plus hey, ik kan nu lachen om een kaal meisje! En zijn fans! 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    CURLYMONSTER schreef:
    Heeft hij kanker? D;


    Oh kom op, dat weet zelfs ik inmiddels en ik ben niet eens een fan. Kijk maar rond op internet, op youtube. Er zijn opeens heel wat meer kale meisjes.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Meh, hun idool gaat dood. Iedereen rouwt op zijn eigen manier.

    Plus hey, ik kan nu lachen om een kaal meisje! En zijn fans! 8D

    lol


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Cloverhand schreef:
    Ik vind het ook idioot. Bieber zelf heeft er toch niks aan als jij je hoofd kaal scheert?


    Oh, doen mensen wel vaker als een meisje kanker heeft, want die zijn nogal dol op hun haar en het is nogal een schok als dat allemaal uitvalt. Het is een teken van steun. Snap alleen niet helemaal waarom je iemand gaat steunen door je kaal te scheren als zij dat niet eens kan zien, laat staan dat ze het doorheeft of uberhaupt weet dat je bestaat.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Oh kom op, dat weet zelfs ik inmiddels en ik ben niet eens een fan. Kijk maar rond op internet, op youtube. Er zijn opeens heel wat meer kale meisjes.



    Whut... D':


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Whut... D':


    Wat wut? Wist je hier nog niet van? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Wat wut? Wist je hier nog niet van? D:


    Nee helemaal niets $ Huh.. Is dit echt serieus dan? Is dit door hem ook gezegd dat hij dat heeft? Hoelang al.. D': ?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Nee helemaal niets $ Huh.. Is dit echt serieus dan? Is dit door hem ook gezegd dat hij dat heeft? Hoelang al.. D': ?


    Geen idee. Zie ik eruit alsof ik het nieuws over justin bieber ga bijhouden? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Geen idee. Zie ik eruit alsof ik het nieuws over justin bieber ga bijhouden? xD



    Well, no :'D PLUIS HET UIT JIJ. >;]


    Pretty is just a pretty word.

    Wat...? Hij heeft kanker? Wat the fuck. Is dit serieus of niet?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 14:50 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Best troll ever. Het is vast niet echt.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales