• Dat segt mijn moeder... dat ik een :
    ondankbare,vette,nare,verwende slet ben ;l

    nou vn je ouders moet je het mr hebbe ;l


    We can only learn to love by loving.

    oh my god o_O
    Waarom in hemelsnaam zegt ze dat?Serieus misschien omdat ze jaloers is?Misschien omdat ze d'r eigen dikke lijf nog niet heeft gezien?Sorry dat ik het zeg over je moeder,maar ik vind haar echt respectloos tegen je!Of beter gezegd; Een harteloze respectloze bitch!
    Ja dat zou ik niet pikken van m'n eigen moeder hoor!Ik had haar al lang een klap gegeven

    sorry lief dat ik zo over je eigen moeder praat!Als je wilt verwijder ik dit wel hoor^^

    Ben er altijd voor je als je wilt praten oké lief?(flower)



    schat je mag seggen wat je wilt n_n


    We can only learn to love by loving.

    Dat zegt mijn moeder ook wel is en dan steek ik gewoon me middelvinger naar de op


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Nicol ÖÖ
    Je komt maar naar mij toe :')
    Het ergste wat ze tegen me zeiden was 'snotaap' mehe :Y)
    Maar niet nu, moet zo, ooit naar gitaarles x33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nicol ÖÖ
    Je komt maar naar mij toe :')
    Het ergste wat ze tegen me zeiden was 'snotaap' mehe :Y)
    Maar niet nu, moet zo, ooit naar gitaarles x33


    O_o ik mag jouw ouders.. mijn ma sgeld me voor alles en nog wat uit en mijn pa segt er nooit iets van ;l en ik krijg waarsgynlyk ook 1 gitaar vn mijn pa o_o als mijn ma hm nie ompraat ;l


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o ik mag jouw ouders.. mijn ma sgeld me voor alles en nog wat uit en mijn pa segt er nooit iets van ;l en ik krijg waarsgynlyk ook 1 gitaar vn mijn pa o_o als mijn ma hm nie ompraat ;l

    Mijn ouders zijn wel Oké :D
    alleen mijn moeder is zwaar kut. Ze zeikt over van alles en nog wat, maar ze durft mij neit uit te schelden^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OMG!Mijn moeder zou zoiets nooit zeggen.Maar ze zegt altijd dat ik lui ben en m'n huiswerk moet doen DAT weer wel:P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Goh mij lijkt het dat je moeder met wat andere problemen zit en zo gefrustreerd loopt dat ze het ook op jou uitwerkt! Maar tis zeker erg wat ze allemaal zegt! Beste idee is wss er eens rustig over praten, wat haar probleem nu met jou is, hoewel mijn eerste reactie zou zijn zelf kwaad te worden! Maar ik hoop dat jij en beetje betere kalmtebeheersing hebt dan mij :P Dan kunnen jullie er zeker uit geraken.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Just Know, Laat je dag er niet door verpesten ;) Ik snap best dat het hard aankomt :O of zegt ze het vaker?
    Anyway, er zijn altijd mensen die dat niet vinden :)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Just Know, Laat je dag er niet door verpesten ;) Ik snap best dat het hard aankomt :O of zegt ze het vaker?
    Anyway, er zijn altijd mensen die dat niet vinden :)


    ze zegt het vaker..

    @Spookje
    mijn kalmtebeheersing is 0.000 %


    We can only learn to love by loving.

    hmpf Ö
    Dat zeg je toch niet tegen je kind? ;S
    Van sommige ouders moet je het inderdaad hebben .S


    No growth of the heart is ever a waste

    oh my god o_O
    Waarom in hemelsnaam zegt ze dat?Serieus misschien omdat ze jaloers is?Misschien omdat ze d'r eigen dikke lijf nog niet heeft gezien?Sorry dat ik het zeg over je moeder,maar ik vind haar echt respectloos tegen je!Of beter gezegd; Een harteloze respectloze bitch!
    Ja dat zou ik niet pikken van m'n eigen moeder hoor!Ik had haar al lang een klap gegeven

    sorry lief dat ik zo over je eigen moeder praat!Als je wilt verwijder ik dit wel hoor^^

    Ben er altijd voor je als je wilt praten oké lief?(flower)




    Zou jij je moeder egt een klap geven?
    Tis niet je knikkermaatje:S

    Ja dat zou ik niet pikken van m'n eigen moeder hoor!Ik had haar al lang een klap gegeven

    Nou, ik vind het niet normaal om je ouders te slaan : ).
    Ik zou vragen waarom ze zulke dingen tegen je zegt en leg dan ook uit dat het niet normaal is voor een moeder om zo respectloos met haar eigen kind om te gaan. Zo te lezen zit je er erg mee. Praat met haar als je wilt.


    I recycle my thoughts.

    Dat je moeder dat zegt.. Reageerde je daarop??


    --

    Ja zo heb ik het nou ook altijd met me ouders ben zelfs een keer geslagen dus ik weet hoe je je voel ;)


    You can't touch music but music touch you

    Psychische mishandeling. =)
    Ga er eens met haar over praten.


    -