• naar de bios? ;o Want ik bedacht me net; ik ben dit weekend met mijn mama naar Taken 2 geweest, maar de film die ik daarvoor gezien had was echt al lang lang laaaaaaaaaaaaang geleden. Ik denk dat dat Project X was, in maart dus nog O.o

    En vinden jullie het dan eigenlijk geen geldverspilling? Want het was maar goed dat mijn mama betaalde hoor van het weekend, ik vind het echt duur :'D + tegenwoordig kan je toch elke film direct downloaden....


    En dan had ik eigenlijk nog een extra vraagje ivm met films: Wie van jullie heeft die 'The Bourne .....' films gezien (Identity, Supremacy. ....) en wat vonden jullie ervan? (krul) Want ik was normaal gezien van plan deze vrijdag ze alle 4 na elkaar te zien met een vriendin :'D


    effort never betrays you

    Nou, ik ga eigenlijk best vaak naar de bios. Leuk uitstapje met vrienden en met een goeie vriendin deel ik een bioscoopliefde (:
    En de films van Bourne zijn echt geweldig!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    WildDreamer schreef:
    Nou, ik ga eigenlijk best vaak naar de bios. Leuk uitstapje met vrienden en met een goeie vriendin deel ik een bioscoopliefde (:
    En de films van Bourne zijn echt geweldig!

    En denk je dat het mogelijk is ze allemaal na elkaar te kijken zonder dat het echt je keel uit hangt? (ik bedoel; lijken ze niet te veel op elkaar? ;s )


    effort never betrays you

    Ligt een beetje aan de films die draaien, als ik ze het waard vind om ze in de bios te zien ga ik wel. Maar soms heb echt bijna geen leuke of goede films en dan ga ik een hele tijd niet.


    As travars

    Amper. :'D
    Breaking Dawn, denk ik...
    Tegenwoordig kost dat een fortuin. D:
    Breaking Dawn part 2 wordt tevens m'n volgende film. C:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hm, ik ga gemiddeld eens in de twee maanden, of zo. c:
    Soms vaker, soms juist een half jaar weer niet.. het hangt er van af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga echt nooit naar de bios. De laatste keer moet een jaar of 4 a 5 geleden zijn geweest. Ik vind het geldverspilling, niet gezellig, en veel fijner om thuis op de bank met een glas rosé en popcorn naar een film te kijken. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    laatste keer was een jaar geleden naar de film razend met een vriendin van mij.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    De laatste keer naar de bios was in augustus, toen mijn opa overleden was en mijn vriend mij meegenomen heeft naar "Abraham Lincoln: Vampire Hunter". Ik zou erg graag een abonnement hebben...ik zou namelijk graag vaker naar de bios gaan...
    De volgende film wordt voor mij "Breaking Dawn pt 2". De premiere :3 13 nov ^^

    De Bourne-films zijn echt gaaf ^^ je moet ze wel goed op volgorde zien, wil je er iets van snappen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Volgens mij was de laatstevfilm dienik in de bios heb gezien The Hungergames. Erg lang geleden dus..
    Ik wil wel naar de bios, maar het komt er nooit van. En daardoor wordt mijn lijstje met films die ik nog moet zien steeds langer...
    Breaking Dawn part2 wordt de volgende biosfilm waar ik heen ga, november dus.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 11:06 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Of ik vaak naar de bios ga?
    Man, ik leef in de bios. :'D

    ik denk ongeveer 5x per jaar
    Ik vind het leuk om met mijn broer te doen en het is een soort van traditie dat als ik in Purmerend ben wij naar de film gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aragog schreef:
    Hm, ik ga gemiddeld eens in de twee maanden, of zo. c:
    Soms vaker, soms juist een half jaar weer niet.. het hangt er van af.


    i put the fun in funeral

    2 tot 7 keer per jaar, te zien hoeveel gratis ticketten ik krijg (via wedstrijden, vrienden, verjaardagen)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben voor het laatst eind september geweest, naar "De Verbouwing". Maar dat kwam omdat ik maar 1euro hoefde te betalen, anders was ik nog niet eens gegaan. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Normaal ga ik echt heel vaak naar de bios en het is niet heel duur, 8,50 voor een kaartje en 2,50 voor de trein. Het is nu wel een tijdje geleden dat ik naar de bios ben geweest, maar ik ga binnenkort met vriendinnen naar Ted. En ik vind het geen geldverspilling, zo kan ik tenminste iets met vriendinnen doen. Ik vind het leuker om een film in de bios te kijken dan thuis op mijn laptop.


    Take risks and conquer your fears.